Spring naar bijdragen

Wedden op het WK darts


Seabert

Aanbevolen berichten

Vanaf 15 december is het weer zo ver. Lekker bij de Kerstboom op het bankje naar het WK darts kijken?

Vandaag heeft de loting plaatsgevonden en de odds voor de eerste ronde zijn inmiddels al bekend. Mijn bets voor ronde 1 zijn voorlopig:

Dolan - Kist 2 @ 1,80

Bunting - Darren Webster 2 @ 2,88

Caven - Painter 1 @ 2,30

Plaats al je gedachten, tips en bets met betrekking tot dit toernooi in dit topic!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Seabert, mocht je interesse hebben, er is een dart poule app die een de afgelopen weken wat bets hebben geplaatst. Het zijn twee jongens die hier ook lid zijn die met name de kar trekken met hun kennis. Vanaf Februari gaan ze ook een Premier League opzetten, dus mocht jij of iemand anders interesse hebben hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Seabert, mocht je interesse hebben, er is een dart poule app die een de afgelopen weken wat bets hebben geplaatst. Het zijn twee jongens die hier ook lid zijn die met name de kar trekken met hun kennis. Vanaf Februari gaan ze ook een Premier League opzetten, dus mocht jij of iemand anders interesse hebben hoor ik het wel.



Ik heb zeker interessen darts is een van de weinige sports waar ik verstand van heb :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Op 28-11-2016 om 20:39 zei Seabert:

Vanaf 15 december is het weer zo ver. Lekker bij de Kerstboom op het bankje naar het WK darts kijken1f600.png

Vandaag heeft de loting plaatsgevonden en de odds voor de eerste ronde zijn inmiddels al bekend. Mijn bets voor ronde 1 zijn voorlopig:

Dolan - Kist 2 @ 1,80

Bunting - Darren Webster 2 @ 2,88

Caven - Painter 1 @ 2,30

Plaats al je gedachten, tips en bets met betrekking tot dit toernooi in dit topic!

Wow, Bunting mist 6? wedstrijdpijlen en Webster wint gewoon de wedstrijd met zijn eerste matchdart....mooi spel blijft het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Hotrunner:

Lewis nog niet echt in vorm, en als Cullen zijn niveau van de eerste ronde kan bereiken dan is het een zeer mooie quote om te pakken.

 

Cullen 3.3 en voor een echt gokje

King off the ouche 10x

 

Hmm Lewis groeit meestal in een toernooi, maar king off the ouche voor 10x is wel erg veel. Cullen gooit best makkelijk 180'ers en hopen op een hoge finish en je bent al goed op weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.