Spring naar bijdragen

VegasHighRoller stelt zich voor


VegasHighRoller

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank en samen met mijn vrouw Chantal zijn wij regelmatige Vegas bezoekers. We komen er al jaren en beheren onze eigen Vegas website http://vegashighroller.net

Ik hoop dat ik hier een waardevolle aanvulling op de rest van de forumleden kan zijn en hier en daar mijn kennis over Vegas kan delen.

Groeten,

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Frank dat je hier hebt aangemeld op het forum, we zijn net gestart en richten onze pijlen op de aankomende marktontwikkelingen. Zelf ben ik net terug uit jou lievelingsstad en de teller staat nu op 26. In de planning staat nu oktober om samen met mijn vrouw te gaan en in het voorjaar met een leuke OneTime community groep. We zullen ongetwijfeld nog wel een reisje verloten :-)

Een warm welkom hier en duik meteen je website over Vegas op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het warme welkom! Ik ben de komende maanden nog wel druk met het toevoegen van alle nieuwe info op mijn website. Tijdens de laatste trip weer veel foto's gemaakt, videobeelden geschoten, restaurant-, hotel-, en showreviews geschreven. Er zijn zo'n 40 nieuwe pagina's in de maak dus er zit weer genoeg aan te komen. Blijft leuk zo een beetje hobby-en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom VegasHighRoller. Wij zijn inderdaad online geen onbekende van elkaar. Wij zijn beiden Las Vegasfanaten met een eigen website. Die van mij is www.ilovelasvegas.nl via deze site en mijn fb pagina I Love Las Vegas zullen hopelijk nog meer Vegasfans zich melden op www.onetime.nl en dit leuke forum. Succes VegasHighRoller met je site. Ik volg via jouw site en FB-pagina de site ontwikkelingen. Hoe vaak ben je inmiddels naar Vegas geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.