Spring naar bijdragen

Dromen jullie ook over je eigen stekkie, je eigen Man Cave?


Aanbevolen berichten

Vroeger keek ik al verlekkerd naar MTV Cribs. Al die prachtige huizen met daarin veelal een Man Cave.

Zelf zou ik graag nog een eigen Man Cave willen hebben in Las Vegas style. Met neon-verlichting, (antieke) gokkasten, flipperkasten, jukebox, bioscoop, bar, poker tafel, airhockey en nog veel meer. Een ruimte waar ik me uren kan vermaken en lekker kan ontspannen, genieten.

Helaas heb ik er de ruimte er niet voor dus het blijft voorlopig bij dromen, wensen en verlangens.

Ja, want ik ben niet de enige die naar een Man Cave verlangt.

Droom jij ook nog van je eigen Man Cave of heb je er al één. De dames wil misschien ook hun eigen Woman Cave of hebben die allang gerealiseerd ;)

Speel onderstaande video af, geniet van deze Cave Man en doe inspiratie op!

https://youtu.be/tXPUH8tdTDQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik droom er niet alleen van samen met een goede vriend zijn we er deels al mee bezig :-)

a8b9749488c92a3f94082e373b40a862.jpg8ac49d541591d259701217cb0e37ad0b.jpg

Zo hebben we ook onze privé bioscoop in een kantoor gebouwd met fullhd beamer aan t plafond :-)

Maar ook gebruiken we dit af en toe voor kinder feestjes :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn achterkamer omgebouwd tot man cave, hoewel dat misschien een groot woord is. Gebruik het als oefenruimte en heel af en toe als pokerkamer. Het mooiste eraan is de toegang. Ik heb de deur vervangen door een kast. Moet daar alleen nog een geheime sluiting in maken.

Gaaf idee, maakt het wel een stuk spannender!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

Damn, dat is echt een lelijke website haha.

Als jouw mancave er hetzelfde uitziet.. ;)

In mijn huidige woonruimte helaas geen extra kamers, voor mijn nieuwe huis ligt het wel in de planning mooie kamer in te richten. Denk eerder dat het een soort Bioscoop kamer wordt. Teamgenoot van mij heeft een heel bijgebouw bij zijn huis die we regelmatig gebruiken als pokerroom. Inclusief open haard, zwaar relaxte ruimte, erg jaloers op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.