Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei against the odds:

Al die software verziekt het in mij optiek wel helemaal maar ja het is er en je hebt het er mee te doen en dan is het aan jezelf om wel of geen software te gebruiken

Ik gebruik HM maar als hobby speler is het allemaal niet meer bij te houden wat er op de markt is. En hoe je bepaalde software het best kan gebruiken. Daar moet je met coaching veel geld voor betalen of zelf helemaal uitvogelen en daar hebben de meeste hobby spelers geen zin (meer) in. En dan heb ik het hier nog over de legale software. En dan is er waarschijnlijk ook nog wel software op de markt die illegaal is en waar je nog meer voordeel mee kan behalen maar wat nu nog maar voor enkele weggelegd is.

Dus het niveau verschil word groter en groter. En dan kun je in eindfases als je een keer ver komt ook nog de mogelijkheid dat bepaalde spelers met ghosting worden overgenomen door hun 'stable'.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Wat bedoel je met ghosting?

denk dat er op den duur alleen nog maar relatief kleine stakes in ieder geval voor cash overblijven met uitzonderingen van mtts

de ontwikkeling van wventuele bots zal denk veel invloed hebben en hoe goed sites ze buiten de deur kunnen houden op den duur

ben zelf ook een hobby speler 

Geplaatst

Ghosting is.

Stel jij speelt gebackt de MTT's en jij haalt de FT van de Sunday storm. Op het moment dat jij dan aan die tafel zit. Komt jou backer en misschien andere spelers die hij backt met jouw meekijken en nemen het soort van jouw over. Dus dan speelt de rest van de tafel niet tegen jou maar tegen een 'team' van zeer goede speler(s) die gewoon veel meer juiste beslissingen nemen.

Dit zijn echt dingen die zoveel gebeuren en het voor de hobby speler zo goed als onmogelijk word gemaakt om zeer dik te cashen. Tuurlijk kun je nog wel een dikke cash maken maar door zulke dingen word de kans dat jij top 3 haalt met misschien wel 70% verminderd. ( mocht je anders wel een edge op 4 van de 9 anderen hebben)

Klinkt allemaal wat aluhoed achtig maar geloof mij dit zijn dingen die dagelijks voor komen.

• Like 1
Geplaatst
18 uur geleden zei against the odds:

Is idd niet eerlijk maar wat doe je eraan het is wel tegen de gebruikersvoorwaarden

het is imo geen cheating maar wel een beetje dubieus

denk vooral op grote sites een probleem is

PS zit in je computer als jij aan het spelen bent, en stel dat jij er allemaal software naast hebt runnen plus bv Skype o.i.d. dan gaan ze wel op onderzoek uit of je alles volgens de regels doet. Ze komen achter heel veel dingen. Al zal er ook altijd nog wel veel verborgen blijven.

Geplaatst
3 uur geleden zei Hotrunner:

PS zit in je computer als jij aan het spelen bent, en stel dat jij er allemaal software naast hebt runnen plus bv Skype o.i.d. dan gaan ze wel op onderzoek uit of je alles volgens de regels doet. Ze komen achter heel veel dingen. Al zal er ook altijd nog wel veel verborgen blijven.

Kan je dit hard maken of denk je dit alleen?

Ik vermoed dat ze veel meer zien door een verandering in speelstijl en beslissingen die ze plots zien.

En dan nog denk ik dat ze alleen bij dubieuze dingen of insane hoge bedragen op onderzoek uitgaan!!

Geplaatst
3 uur geleden zei LuukFOD:

Kan je dit hard maken of denk je dit alleen?

Ik vermoed dat ze veel meer zien door een verandering in speelstijl en beslissingen die ze plots zien.

En dan nog denk ik dat ze alleen bij dubieuze dingen of insane hoge bedragen op onderzoek uitgaan!!

Als jij PS download geef jij toestemming aan PS dat zij dingen nakijken op je computer of je er niets illegaals naast hebt lopen.

Geplaatst
18 minuten geleden zei against the odds:

Zie net hoe je goed gebruik kan maken van pokerstove terwijl je 15 sec hebt om te handelen

Je hebt natuurlijk wel meer programma's die je kunt gebruiken . Om shove en call ranges e.d. op te stellen

Geplaatst

Ja inderdaad pokerstove is niet toegestaan en daar zullen ze inderdaad software voor hebben. Net als sommige sites die geen PT of HM toestaan.

Maar ik vraag me af of ze echt alles checken inclusief Skype etc.

Geplaatst
8 uur geleden zei against the odds:

Das inderdaad fout ja

hoe goed denk je dat pokerstars bots en illegale vormen van software buiten de deur houdt?

De software die bij iedereen bekend is kunnen ze goed buiten de deur houden maar ik vrees dat er genoeg illegale software is van de echt slimme jongens waar ook PS geen weet van heeft.

Het is ook niet voor niets dat de grote schandalen meestal via 2+2 naar buiten komen omdat ook daar slimme jongens zitten en uit hun software halen dat er vreemde moves uitgehaald worden door spelers die niet logisch zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.