TheGreatOne Posted September 4 Report Share Posted September 4 Echt zoveel krasloten in mijn leven gekocht maar altijd kansloos. Een keer 100€. Jullie ervaringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guybrush Posted September 4 Report Share Posted September 4 25 minuten geleden zei TheGreatOne: Echt zoveel krasloten in mijn leven gekocht maar altijd kansloos. Een keer 100€. Jullie ervaringen? 10 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted September 4 Report Share Posted September 4 250 euro op 24 Karaat Cash kraslot. Verder zijn krasloten natuurlijk een bodemloze put. Vergeet ook niet dat je bij veel krasloten vaak een gratis lot wint, wat eigenlijk maar een deel van de waarde vertegenwoordigt (krasloten betalen geloof ik maar 50% van de inleg uit), maar dit wordt wel voor 100% als prijzengeld meegerekend. Eigenlijk is dat een complete scam, net zoals de Postcodeloterij die altijd de cataloguswaarde van haar fysieke prijzen berekent als uitgekeerd prijzengeld (en niet de daadwerkelijke betaalde prijs). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D00PIE Posted September 4 Report Share Posted September 4 Ik koop nooit krasloten. Ik vind dat zilveren laagje smerig, altijd zitten je vingers eronder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted September 4 Report Share Posted September 4 Ik had echt een keer een gelukje met een kraslot! ik had er een stuk of 5 gekocht om tijdens een uitzending te krassen, alle krasloten gaven 0 maar de laatste... die was JACKPOT! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceBird90 Posted September 4 Report Share Posted September 4 Hooguit een keer €20 met een December kalender wat jaren geleden. Het is meestal een gratis kraslot of niets 🙂. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted September 4 Report Share Posted September 4 In het gulden tijdperk een keer verschrikkelijk geluk gehad door 500 piek te scoren.. Verder alleen maar kleine prijsjes. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted September 4 Report Share Posted September 4 Zelf nooit grote bedragen gewonnen ...hooguit 10 euro ofzo. Maar een kameraad van mij destijds in de gulden tijd.... 25.000 gulden... (zijn we cash gaan ophalen bij de bank) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted September 5 Report Share Posted September 5 Een nieuw lot 🙃 en max €20- maar blijft toch leuk, de verrassing 🤩 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts