retep32 Posted September 10 Report Share Posted September 10 weet iemand wat dat is ? waarom deze vraag, ik zie dit sinds vandaag op bingocams.nl staan: (als je googelt op deze naam krijg je een heleboel gok pagina's met ongeveer de zelfde inhoud als nu op bingocams.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devad Posted September 10 Report Share Posted September 10 5 minuten geleden zei retep32: weet iemand wat dat is ? waarom deze vraag, ik zie dit sinds vandaag op bingocams.nl staan: (als je googelt op deze naam krijg je een heleboel gok pagina's met ongeveer de zelfde inhoud als nu op bingocams.nl Ziet er uit als een placeholder vanuit een hostingbedrijf wat allerhande aan domeinnamen opkoopt om vervolgens weer door te verkopen. Dit zal dan wel de gok variant zijn qua huisstijl, maar de whois gegevens van die site leiden door naar een bedrijf genaamd Media Village B.V, op hetzelfde vestigingsadres als dat Waaghals B.V. in Papendrecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted September 10 Report Share Posted September 10 Ik kom uit bij Media Village in Papendrecht, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ze zitten op dit adres, maar er kunnen meerdere bedrijven zitten. Als je er een kijkje neemt; de Dragon Chen is aan te raden in Papendrecht☺ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
retep32 Posted September 10 Author Report Share Posted September 10 (edited) 1 uur geleden zei devad: Ziet er uit als een placeholder vanuit een hostingbedrijf wat allerhande aan domeinnamen opkoopt om vervolgens weer door te verkopen. Dit zal dan wel de gok variant zijn qua huisstijl, maar de whois gegevens van die site leiden door naar een bedrijf genaamd Media Village B.V, op hetzelfde vestigingsadres als dat Waaghals B.V. in Papendrecht. ja die whois had ik ook al gekeken, en kwam bij die media village uit, inderdaad een bedrijf wat domeinnamen door verkoopt, als je daar op googelt krijg je idd een hele rits domeinnamen die je kunt kopen. Die gok varianten zie je echter niet een melding dat je die kunt kopen maar lijkt het er op dat ze er zelf ( of een klant van hun ) er iets mee wil vandaar mijn vraag. Edited September 10 by retep32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 10 Report Share Posted September 10 Ik ben dit bedrijf en deze pagina al zovaak tegengekomen. Of ze hebben 100 projecten tegelijk en daarom komt het nooit af. Of ze handelen in domeinnamen. Ik verwacht dat laatste! Ze hebben veel gambling gerelateerd namen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D00PIE Posted September 11 Report Share Posted September 11 Domeinhandelaar want ze ontwikkelen niks. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts