Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei K. Ronos:

Elk is sowieso kapot, heel vreemd hoe die uitbetalen. Lijkt iets mee.

Ken Elk niet anders dan vooral heel lang en veel animeren en daarbij amper wat geven, dan mogen ze wat mij betreft wel kapot blijven haha. Wordt 't ineens een stuk interessanter van :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Temple of  Tollan is een nieuwe PlaynGo.

Grid game.

Verzamel 5 specials effects door naastgelegen wins bij de tempeltjes te krijgen, de tempeltjes hebben 1 tot 3 setjes nodig, ok de spiegel compleet te krijgen en maar de bonus game te gaan.

Leuk spel, liep wel behoorlijk uit de hand.

Gespeeld op TOTO en 711

Beste win iets van 230x inclusief retrigger in de bonus.

 

Screenshot_20240620-180749.thumb.png.5fd951222a0f5315ef0fb60d14a6c477.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Rudi:

Nog een aardige win op Wild Swarm 2 op 711, getriggerd zonder bonus. Inzet €5.

Heeft meer gekost dan het opleverde, maar ik ben blij dat de Hive niet meer op max staat.

Hier

Bij die multiplier keuze helemaal op 't eind van x50 dacht ik eerst even 't hele bonusresultaat wordt er zo doorheen getrokken en die man wint hier even 50k haha, nog steeds een lekkere!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2024 om 17:45 zei Rudi:

Screenshot_20240623-174258.thumb.png.a31a00b1ba5933e9ab1edfd4dd77d415.png

Zul je altijd zien, hogere win op lolly stakes dan op hogere inzet. Maar wel blij mee.

In de bonus met dubbele retrigger! ©

Ik vind dit een erg leuke kast moet ik zeggen. Een van de leukere Reactoonz-achtige slots met extra features die je kan vrijspelen. Wel erg moeilijk om dik op te hitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Hollander:

Het was weer tijd om power of merlin aan te vallen, een paar leuke hits van een paar duizend x. Had net weer een hele mooie hit bij een hele dikke multiplier ruim 13000 x  kijk en geniet echt een geniale slot dit. https://global.cdn4cloud.net/VfwwDZVJf3

Prachtige hit! Gaat altijd mis op dat gamblen van die free spins bij mij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei devad:

Prachtige hit! Gaat altijd mis op dat gamblen van die free spins bij mij :P

Dat klopt daarom ook de lage inzet (bonus buys) gaat rustig 10 tot 15 keer mis )  ben al een aantal maanden bezig bij 711 af en toe ff paar 100 op max bet. 3 keer een bonus gehad 3 keer niet verder dan 18 spins. Zelf met de bonus buys gaat het op lage inzet hard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.