Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
11 uur geleden zei Rmnd78:

Laten we het gewoon hier ff ON topic houden!!

Zure reacties ga je maar lekker ergens anders strooien.

Een ieder die gokt weet hoe het werkt.

Een topic met Screenshot grote online verliezen zal er ook inderdaad niet snel komen.

Dus of het nou gekocht is, bij een illegale etc etc, 

Keep those bigwins incomming!!!

nee stel je voor dat je de realiteit gaat tonen in een topic met online verliezen speel bewust is hier niet het geval alleen mooie winsten zijn welkom verliezen mogen we niet onder de ogen zien

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
51 minuten geleden zei demyjucy:

nee stel je voor dat je de realiteit gaat tonen in een topic met online verliezen speel bewust is hier niet het geval alleen mooie winsten zijn welkom verliezen mogen we niet onder de ogen zien

Verliezen mag en moet je zeker onder ogen zien.

Maar om in het verzuurde commentaar te volgen van sommige in dit topic........Zie het zo:

Op een feestje feest iedereen en op een begrafenis/crematie is iedereen verdrietig.

Dit topic is een feestje, laten we het zo houden.

En als je met je verstand gokt weet een ieder de Ups&Downs.

Als je in een topic met Bigwins gaat lopen zuur doen moet je wellicht eens in de spiegel kijken en je afvragen waarom je in helemaalsnaam in dit topic je negatief wilt gaan gedragen......

bewerkt door Rmnd78
  • Like 3
  • Thanks 3
Geplaatst
45 minuten geleden zei Rmnd78:

Verliezen mag en moet je zeker onder ogen zien.

Maar om in het verzuurde commentaar te volgen van sommige in dit topic........Zie het zo:

Op een feestje feest iedereen en op een begrafenis/crematie is iedereen verdrietig.

Dit topic is een feestje, laten we het zo houden.

En als je met je verstand gokt weet een ieder de Ups&Downs.

Als je in een topic met Bigwins gaat lopen zuur doen moet je wellicht eens in de spiegel kijken en je afvragen waarom je in helemaalsnaam in dit topic je negatief wilt gaan gedragen......

okee ik hoop dat iedereen mooie winsten mag maken maar een topic met verliezen zou veel mensen helpen het bewust zijn van gokken te realiseren 

Geplaatst
2 uur geleden zei demyjucy:

Dit topic heet Screenshots met grote online gokkast winsten. Niet huilen want ik verlies met gokken topic.

De meerderheid van de spelers zal lange termijn verliezen. En accepteert dat. Dat betekent niet dat we niet een mooie win mogen delen. Dus zeurpieterij hoort niet thuis in dit topic.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Geplaatst
50 minuten geleden zei LuukFOD:

Dit topic heet Screenshots met grote online gokkast winsten. Niet huilen want ik verlies met gokken topic.

De meerderheid van de spelers zal lange termijn verliezen. En accepteert dat. Dat betekent niet dat we niet een mooie win mogen delen. Dus zeurpieterij hoort niet thuis in dit topic.

ik snap u volledig zal ook moeilijk zijn verliezen te tonen

Geplaatst
10 minuten geleden zei demyjucy:

Dat valt reuze mee hoor aangezien verliezen vaker het geval is dan winnen over het algemeen, daarom ook dit topic om de unieke situaties waarin er wel gescoord wordt met elkaar te delen. Het komt hier ook vaak genoeg voor dat ik volledig afgeslacht word in een basegame, beroerde bonussen hit of niet eens een bonus zie over meerdere sessies. Dat is echter niet waar dit topic voor bedoeld is. Gokken met geld wat je bereid bent om te verliezen is de manier om te spelen. Voor bewustzijn en gokproblematiek hebben we een compleet dedicated subforum waar ook vaak genoeg mensen worden geadviseerd als ze zich daar melden met een issue, dus ik zie het probleem hier niet.

Geplaatst
13 uur geleden zei LuukFOD:

Zat wel eens te denken aan topic voor de kutste bonussen. Jantje heeft er sowieso een paar. 

Screenshots die zuigen, ja daar kan ik iedere sessie die ik speel wel aan bijdragen. 

Geplaatst
Is verder ook best lastig om een interessant topic erover te starten.
Maak maar een Screenshot van je verlies.
Dan moet je dus een shot maken van je inzet/verlies geschiedenis.
Zijn geen video's van tenzij je die zelf maakt.
Of het moet een bonus zijn die 0x betaald.
Of filmen vanaf storten tot je op 0,- staat......

Het opsommen van deze opties zijn al slaapverwekkend en dus niet de moeite waard voor een topic.

Je achterliggende gedachte snap ik wel.
Maar daar gaat het in DIT topic dus niet over......

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Geplaatst
9 minuten geleden zei lord_cake:

Ik wilde laatst een replay delen van een 26 spin bonus op dog or alive die 8x betaalde maar...

Omdat de win onder 10x was kon ik geen replay delen 🤣

Had zelf laatst weer een keer de fedcon-1 super bonus ingespeeld op Gluttony op 2 euro stake, 2000 euro als je die op die stake zou kopen. Opbrengst, een keiharde 12,5x. 😅

Geplaatst
6 uur geleden zei demyjucy:

ik zou zeggen, begin een topic met de slechtste bonussen.. om met de ergste "niet-niet-to-the-moon". 🤠 

Geplaatst

Voor 2x max megaways is 3000x wat karig, maar nadat ik Merlin een half jaartje af heb laten koelen was deze wel lekker: https://vkptrg.yjmelqvefm.net/BDHNZ3xPRi

Blijft in mijn ogen een van de beste slots ooit gemaakt.

47 minuten geleden zei pokerinfo:

Met 19 miljoen  Roepies heb je het daar(india) helemaal gemaakt

Moet wel Indonesië zijn anders heeft ie 200k gewonnen volgens mij, haha.

Maar toch nog een lekker 1100 euries :)

• Like 1
  • Thanks 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.