Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Amnesys:

Ineens is Gates of Olympus niet meer beschikbaar in Nederland volgens supraplay.

hopen dat ze niet gek gaan doen nu. 

Die site heeft vaker issues met pragmatic je ken altijd vpn aanslingeren een van de mindere sites binnen hun netwerk maar je geld komt gwn geen zorgen

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei exileeeee:

Die site heeft vaker issues met pragmatic je ken altijd vpn aanslingeren een van de mindere sites binnen hun netwerk maar je geld komt gwn geen zorgen

Dankjewel voor de geruststelling.

Geplaatst
2 uur geleden zei K. Ronos:

Tja moet je maar bij de vergunde spelen @Amnesys. Maar inhoudelijk: Wat een ruk max win altijd bij Gates, je weet inderdaad vanaf spin 1 dat ie gaat kotsen. Normaal is 5x krijgen moeilijk en opeens strooit ie met de 100tjes alsof hij aan de diarree is. Minpunten voor Pragmatic Play

Mooiste omschrijving ooit van Gates.

Geplaatst
2 uur geleden zei K. Ronos:

Tja moet je maar bij de vergunde spelen @Amnesys. Maar inhoudelijk: Wat een ruk max win altijd bij Gates, je weet inderdaad vanaf spin 1 dat ie gaat kotsen. Normaal is 5x krijgen moeilijk en opeens strooit ie met de 100tjes alsof hij aan de diarree is. Minpunten voor Pragmatic Play

Tja, Pragmatic is bijna altijd zwaar scripted als je richting de max gaat. In andere kasten regent het dan ineens retriggers ed. Desalniettemin wel een mooie win, het eindresultaat liegt er niet om natuurlijk 🙂

Geplaatst
2 uur geleden zei devad:

Tja, Pragmatic is bijna altijd zwaar scripted als je richting de max gaat. In andere kasten regent het dan ineens retriggers ed. Desalniettemin wel een mooie win, het eindresultaat liegt er niet om natuurlijk 🙂

Dit dus.

en inderdaad saai. Maar zodra je dat bedrag op je scherm ziet denk je wel anders.

dan maakt de presentatie niet uit.

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
12 uur geleden zei DeValsspeler:

De spanning is na de 1e spin eigenlijk al weg.

Wow, bizar, 20k winnen! Een droom van gokkers, die bij bij slechts een klein gedeelte van de gokkers zal uitkomen. 

Gefeliciteerd. 😎👍

Geplaatst
6 uur geleden zei Hollander:

Paar hits op power of merlin en een hele dikke klapper op Sugar rush 1000 https://vkptrg.yjmelqvefm.net/iDG2oGg9lN.                                                            https://vkptrg.yjmelqvefm.net/JnMmsIWg4i                                                           https://vkptrg.yjmelqvefm.net/QCUPaD0knD

Holy....die Sugar Rush.....nice one!

Geplaatst
7 uur geleden zei exileeeee:

Volgens mij is t 3 cent ofzo maar wrm je in rp speelt 

Als ik hem in € speel kost me dat 720€ en dat gaat me net iets tever,vandaar dat ik een andere valuta speel om toch de super bonus te kunnen kopen en spelen.

ps:ik speel/koop daar alleen maar super bonussen(ook andere slots dus).

• Like 1
  • Thanks 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.