Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Op 24-7-2025 om 21:42 zei K. Ronos:

Ook ik ken veel spelers die zeggen 'speel die kast, die is leuk. En dan vraag ik waarom, en geven ze dat ze er een leuke win op hadden gemaakt.

Bij mij werkt dat zeker NIET zo. Ik speel heel graag No Limit City en Hacksaw. Dat ik nou zeg, daar heb ik dikke klappers mee gemaakt, nee. Ik kijk naar hoe een spel in elkaar zit (engine), het uiterlijk en thema, de moeite die erin gestoken is,  de originaliteit.  Kortom 'Pissspins' of Shitspins' krijgen als bonus vind ik leuker dan de zoveelste Big Bass Bonanza variant. Of ik win of verlies boeit me geen ene F.

Ben ik wel met je eens want de meeste No Limit City en Hacksaw games zitten erg goed in elkaar en is goed over nagedacht.

Een Pragmatic play maakt zich er meestal wat makkelijk van af.

Maar als ik een kast al tig keer heb gespeeld en telkens shit bonussen en dan bedoel ik nooit boven de x50 te komen,houd het voor mij wel eens op.

Geplaatst
Op 6-8-2025 om 11:02 zei DeValsspeler:

Mooie lijnhits op Joker's Jewels. Gelukkig hebben ze bij BetMGM een timer lopen voor wanneer de bonus afloopt en zag na die eerste dat ik de bonus net niet binnen de tijd ging vrijspelen, dus de inzet wat verhoogd en kreeg hem toen nog een keer:

https://www.ppshare.net/mzQhrluQHw

https://www.ppshare.net/0HOTNqgXQO

Ja dat is zeker een fijne toevoeging en zou graag zien dat andere aanbieders dat ook gaan doen.

Geplaatst
49 minuten geleden zei Eef:

Dat wist ik inderdaad niet😅.

No Limit noemt dit hun xGod mechanic. Zit in de meeste van hun slots verwerkt vanaf Disturbed, maar vanaf Land of the Free kan je ze ook kopen, in deze kast onder het mom van een "idiot spin" (in NL uiteraard niet). Je krijgt dan 1 spin waarin je een variatie van een max win krijgt (deze gaat van 15.000x tot 57.000x afhankelijk van welke president er in die duikboot zit) - of helemaal niks. Van de buys ben ik geen fan (prijzen zijn van de categorie beetje gestoord tot totale waanzin en de kans op huilend naar bed gaan is best groot) maar wel echt super tof dat zo'n spin ook gewoon random in je spel in kan vallen met een resultaat als deze hier.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.