Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
5 minuten geleden zei Greetje78:

Inzet van 0,20 cent. Wel de booster aan. Bedrag is niet enorm maar het is toch meer dan 1000x :)

Een lekkere zeldzaam hoge multiplier is net zo mooi als een uiteindelijk dik bedrag hoor, geeft ook de potentie goed weer. De FiTH serie blijven gave kasten en deze was ook weer leuk om te zien. Congrats!

Geplaatst
22 minuten geleden zei Greetje78:

Love this game! 🙂

Dikke super bonus die laatste. En daarom kan die booster ook heel fijn uitpakken :) Gefeliciteerd weer, mooie wins!

Geplaatst
4 minuten geleden zei devad:

Dikke super bonus die laatste. En daarom kan die booster ook heel fijn uitpakken :) Gefeliciteerd weer, mooie wins!

Het is altijd leuk om een bonus te krijgen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Greetje78:

Fire in the hole 2 is lief voor mij deze week. 

Eerst had ik deze basegame hit die al leuk was..https://nolimitcity.com/replay/ukibamuzusagisopubaradamupurutanerodibekibimowatidatowaya

Kort daarop kreeg ik dit bonusrondje.

https://nolimitcity.com/replay/ukibamuzusagisopubaradamupurutaneronohaditukumihawowoduno

Love this game! 🙂

Stukken beter dan nummertje 3 inderdaad. 5 scatter heb ik nog niet mogen spinnen, gg.

Geplaatst
21 minuten geleden zei lord_cake:

Stukken beter dan nummertje 3 inderdaad. 5 scatter heb ik nog niet mogen spinnen, gg.

Ik vind FITH 3 echt zo waardeloos! 

Het lijkt wel of deel 2 van alle spellen de beste is. Zo ook met pirots. :)

Geplaatst
29 minuten geleden zei Greetje78:

Ik vind FITH 3 echt zo waardeloos! 

Het lijkt wel of deel 2 van alle spellen de beste is. Zo ook met pirots. :)

Ja de oude mechanics in 3 zijn generfed ten faveure van de gok optie voor een grotere bonus en voor de god spins. Ook het feit dat je losse wilds opknallen voordat je je wild mining features uitgedeeld krijgt en niet andersom is daar een gevolg van. Dat alles maakt FiTH3 een stuk gevaarlijker en nog veel meer volatiel in die zin, de kans op dead spins ligt hoger en de kans op het vrijspelen van een goede bonus ligt overall weer lager, met een hogere kans op een minimale payout (structureel 10-20x gemiddeld is vrij normaal), of dat je bust gaat op de nieuwe mechanics. Oprecht de minste van de 3 door al die moderne tierelantijnen die NLC er zo nodig steeds in moet verwerken nu. Dit is bij Mental 2 bv gelukkig allemaal weer een stukje minder merkbaar, maar FiTH3 is er wel een beetje door gesloopt vind ik. Duidelijk dat ze nog op zoek zijn naar een goede balans. Wellicht wordt FiTH4 weer beter.

Geplaatst
55 minuten geleden zei playwithsierra:

Ik had al veel verloren gister dus besloten om voorlopig even niets meer te storten. Nog even gecheckt of ik nog wat cashback kon claimen en ja hoor,  ik kon nog 44 cent cashback claimen. Daar kwam deze uit voort bij de allerlaatste spin

Mooie save door een rete zeldzame upgrade, prachtig om te zien vanuit een balance van 0,0 :D

Geplaatst
3 uur geleden zei playwithsierra:

Ik had al veel verloren gister dus besloten om voorlopig even niets meer te storten. Nog even gecheckt of ik nog wat cashback kon claimen en ja hoor,  ik kon nog 44 cent cashback claimen. Daar kwam deze uit voort bij de allerlaatste spin:

https://nolimitcity.com/replay/zohugahaponiraheyakumuhatimuzusarurapotawowopudumi?device=desktop&language=en

Dan zit t niet tegen!! Mooie!

Geplaatst
3 uur geleden zei playwithsierra:

Ik had al veel verloren gister dus besloten om voorlopig even niets meer te storten. Nog even gecheckt of ik nog wat cashback kon claimen en ja hoor,  ik kon nog 44 cent cashback claimen. Daar kwam deze uit voort bij de allerlaatste spin:

https://nolimitcity.com/replay/zohugahaponiraheyakumuhatimuzusarurapotawowopudumi?device=desktop&language=en

Very nice! Congrats!

Geplaatst
5 minuten geleden zei Rmnd78:

Die bigBass duuuuuuurt zooooooo laaaaaaaaaang......Wel lekker 👍

Pragmatic zou idd een fast forward optie in de replays moeten inbouwen voor die schijtkasten :D

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.