Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 minuut geleden zei DeValsspeler:

Was inderdaad in de base game. Heb big wins eerlijk gezegd liever in bonus games, dan heb je wat meer spanning om hoe groot het kan worden, base game wins zijn soms voorbij voor je er erg in hebt. 

Ja same here, precies dat heb ik ook met die hogere feature bets. Daarmee krijg je letterlijk 1 spin uit een bonus voor eenmalig een stevigere inzet en dan maar hopen op een goeie, maar is binnen een paar seconden klaar.

Geplaatst
49 minuten geleden zei devad:

Volgens mij was dit in de base game zelfs, niet eens in een bonus. Kan je bij Hacksaw ook strontmazzel mee hebben soms met onverwacht fijne linehits als er een hoge multiplier op zo'n expanding wild reel valt.

oi, dan issie nog lekkerder! scherp :)

Geplaatst
3 uur geleden zei devad:

Oef ja, pijnlijk, dit was echt een god-tier setup geweest voor een max-win idd. Als die access keys in de bovenste reel vallen en dan gesplit worden waardoor je de super bonus aantikt en ze ook nog naar beneden kunnen expanden, én ze vallen allemaal aan de linkerkant van het veld, dan kan ik me voorstellen dat je op het puntje van je stoel zit bij deze kast haha. Alsnog mooi resultaat, maar deze was wel echt close. Jammer dat je geen hogere symbolen en bredere clusters kreeg uiteindelijk man.

Nou ik werd wel even extra wakker ja en met zo’n winst dan toch een klein beetje balen is gek. Tja, de kans op zo’n set-up is zo klein, en dan ook ‘gewoon’ tijdens het draaien (als je ‘m koopt is de kans zelfs klein op 2 access keys op de bovenste rij geloof ik). 
Het blijft een spelletje, en toch mooie winst!

Geplaatst (bewerkt)
43 minuten geleden zei RedEagle:

Nou ik werd wel even extra wakker ja en met zo’n winst dan toch een klein beetje balen is gek. Tja, de kans op zo’n set-up is zo klein, en dan ook ‘gewoon’ tijdens het draaien (als je ‘m koopt is de kans zelfs klein op 2 access keys op de bovenste rij geloof ik). 
Het blijft een spelletje, en toch mooie winst!

Ja absoluut. Klopt idd als je de super bonus koopt bij deze dan weet je aan de hand van waar die keys invallen over het algemeen direct al wel of het een dud gaat zijn of dat je dik gaat scoren. Je ziet bij NLC ook vaak alle hit potentie er in 1 spin uitgeramd worden en dan daarna niks meer in een bonus. Vind ik wel een van hun tekortkomingen want het is wel echt heel vaak zo gescript.

Nare near miss situaties heeft NLC sowieso wel een handje van ook hoor. Bij Disturbed kan je zelfs bv die god spin inspelen waarmee je een instant max-win krijgt via 4 geactiveerde monitors met een grafsteentje en een wild die dan in moet vallen met Dr. Death in 't midden. Achterlijk zeldzaam dus, maar je kunt 'm ook inspelen met alles behalve die wild, en dan krijg je wel de hele opbouw, maar met 0 als uitkomst. En die is net zo zeldzaam.

Gelukkig zelf nog nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat zoiets dan ook wel echt een mega tilter kan zijn als je 't wel krijgt en dan die win niet pakt. Of die 3200x X-Mental spin die je kunt kopen in Mental 2, als de xHole daarin niet op de gemarkeerde plek valt krijg je gegarandeerd gewoon tientjeswerk terug haha. Ergens vind ik het ook wel weer humor, tenzij je het zelf hebt dus... :P

bewerkt door devad
Geplaatst
1 uur geleden zei devad:

Ja absoluut. Klopt idd als je de super bonus koopt bij deze dan weet je aan de hand van waar die keys invallen over het algemeen direct al wel of het een dud gaat zijn of dat je dik gaat scoren. Je ziet bij NLC ook vaak alle hit potentie er in 1 spin uitgeramd worden en dan daarna niks meer in een bonus. Vind ik wel een van hun tekortkomingen want het is wel echt heel vaak zo gescript.

Nare near miss situaties heeft NLC sowieso wel een handje van ook hoor. Bij Disturbed kan je zelfs bv die god spin inspelen waarmee je een instant max-win krijgt via 4 geactiveerde monitors met een grafsteentje en een wild die dan in moet vallen met Dr. Death in 't midden. Achterlijk zeldzaam dus, maar je kunt 'm ook inspelen met alles behalve die wild, en dan krijg je wel de hele opbouw, maar met 0 als uitkomst. En die is net zo zeldzaam.

Gelukkig zelf nog nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat zoiets dan ook wel echt een mega tilter kan zijn als je 't wel krijgt en dan die win niet pakt. Of die 3200x X-Mental spin die je kunt kopen in Mental 2, als de xHole daarin niet op de gemarkeerde plek valt krijg je gegarandeerd gewoon tientjeswerk terug haha. Ergens vind ik het ook wel weer humor, tenzij je het zelf hebt dus... :P

Goeie uitleg, eens! Sowieso dat kopen van die NLC superbonussen, bizar wat dat kost. Nooit gedaan. Dus deze ervaring gaat zich vast niet herhalen haha, maar het gevoel was mooi! Ik zie de humor er ook wel van in. We spelen tenslotte gewoon voor de lol.

Over lol gesproken, ik vind dit echt een hele leuke slot.

https://cdn-prod-eu.shadylady.tech/shadylady/oops/index.html?server=https%3A%2F%2Fprod-eu.shadylady.tech&provider=shadylady&roundId=f9e9eb81-cf1b-4b37-9a9c-98e49ba749be&language=en&channel=mobile&rgs=shadylady

Geplaatst
45 minuten geleden zei RedEagle:

Over lol gesproken, ik vind dit echt een hele leuke slot.

Ah Shady Lady. Ja zeker, al die slots zijn tof van ze, echt top notch spul. Heb ik elders nog een topic over lopen op 't forum. Zit nog braaf te wachten tot dat een keer naar 't Nederlandse aanbod overvliegt.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.