jordi-414 Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 2 minuten geleden zei TheMikeyx: Mijn laptop kreeg vliegles toen ik won.. hij heeft zn diploma niet gehaald, en de vlucht helaas niet overleefd #rip Jammer kost je toch onnodig 1000 euro :p, maar goed blijft mooie winst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Jammer kost je toch onnodig 1000 euro , maar goed blijft mooie winst. Het was mn goedkope schoollaptopje - het valt wel mee 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 (edited) 3 uur geleden zei jordi22: $16450,35 dus gewonnen als er $2000,- is ingezet. Grove bet, maar mooi resultaat. Zelf gok ik met centen dus is dit voor mij nooit haalbaar, maar neem aan dat je toch wel zweethandjes had ? Met $16450,- zou ik lekker op vakantie gaan en de rest sparen voor een huisje over een paar jaar. Ik vind het toch moeilijk te geloven dat hij dit soort bedragen inzet en gewonnen heeft. Zelfs echte die hard gokkers als The Great One en jackpot spelen dit niet eens. @Mickey, kun je eens een print screen laten zien van je account? Edited April 4, 2017 by Dopey 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Het saldo is niet eens bijna meer hetzelfde - dus nee dat kan niet 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 36 minuten geleden zei TheMikeyx: Het saldo is niet eens bijna meer hetzelfde - dus nee dat kan niet Heb je het uit laten cashen of heb je het verloren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Dan nu meteen je geld eraf halen en op een spaarrekening gezet neme ik aan volgensmij heb je nu de grootste bet/win van alle mensen op het forum te pakken #gobigorgohome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Heb je het uit laten cashen of heb je het verloren?Tis meer geworden, en heb mn account bevroren nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Welke site was het of is dat geheim hoop een site binnen de eu zodat het netto is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Welke site was het of is dat geheim hoop een site binnen de eu zodat het netto isHet is nooit netto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Met hoeveel begon je oorpsronkelijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FopSmurf1 Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 (edited) @mikeys graag even een screenshot van de payout/widrawal en bijschrijving bankrekening. Als je deze daadwerkelijk binnen 3 dagen na heden kan tonen krijg je van mij een bonus € 100,00 ! (P.S. je bankrekeningnummer is mij bekend, dus een overschrijving is in enkele seconden gebeurd) Edited April 4, 2017 by FopSmurf1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 @mikeys graag even een screenshot van de payout/widrawal en bijschrijving bankrekening. Als je deze daadwerkelijk binnen 3 dagen na heden kan tonen krijg je van mij een bonus € 100,00 ! (P.S. je bankrekening heb ik) Ik ga geen tig k in 1x uittikken. Iets met belasting. En die €100 kan me, zeker van jou, gestolen worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Met hoeveel begon je oorpsronkelijk?Iets van €50-€100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Groot gelijk heb je €100 kan mij ook gestolen worden als ik net 18 ruggen heb gewonnen en je hebt aan niemand de plicht om afschriften en bewijzen etc. te sturen geniet ervan! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Haha, geweldig dit weer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FopSmurf1 Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 (edited) 18 minuten geleden zei TheMikeyx: Iets van €50-€100 1.000,00 dan? Come on, let's play! Edited April 4, 2017 by FopSmurf1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Edit - foute quote Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 31 minuten geleden zei against the odds: Dan nu meteen je geld eraf halen en op een spaarrekening gezet neme ik aan volgensmij heb je nu de grootste bet/win van alle mensen op het forum te pakken #gobigorgohome Bij lange na niet, er loopt hier iemand rond die 92k heeft gewonnen en volgens mij iemand nét iets meer dan 100k. Ik ga geen namen noemen, dat mogen ze zelf verder doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 33 minuten geleden zei TheMikeyx: Tis meer geworden, en heb mn account bevroren nu maar neem aan dat je gewoon kunt inloggen toch of dat ook niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 1.000,00 dan? Come on, let's play!Mwah met een nulletje of 2 erachter word het boeiend. Jij kunt het immers prima missen (: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 maar neem aan dat je gewoon kunt inloggen toch of dat ook niet?Naar mijn weten niet. En ik voel ook eigenlijk niet echt de drang om dat te doen ik haal dr vanaf nu gwn iedere maand een klein, leuk bedragje af en verder vind ik het helemaal prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FopSmurf1 Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 1 minuut geleden zei TheMikeyx: Mwah met een nulletje of 2 erachter word het boeiend. Jij kunt het immers prima missen (: Zoals je wilt, 2 cijfers er achter het eerder genoemde bedrag...1.000,00 00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Prima discussie. Maar@themikeyx het is toch niet vreemd dat mensen twijfelen aan je verhaal?Ik verloor gisteren 500 euro in tien minuten, wil best screenshots delen #kutroulette #geenjackpotsysteem 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMikeyx Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Zoals je wilt, 2 cijfers er achter het eerder genoemde bedrag...1.000,00 00100.000,00 zou het dan nog altijd worden. Onder de €25k heb ik geen enkele interesse om het in 1x uit te keren ivm kansspelbelasting etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts