Spring naar bijdragen

PokerStars The Deal


DennMann

Aanbevolen berichten

Ik logde vandaag in op PokerStars en zag dat ik nog 900 StarCoins had (de oude FPP's). Je kunt dit vaak omzetten voor cadeau's, toernooien etc, maar tegenwoordig ook voor "The Deal". 

Dit heb ik net in de auto naar werk gespeeld en is erg leuk.

In het kort:
Je zet 7 of 70 StarCoins in en je krijgt 7 kaarten (dicht). Hiervan moet je er twee kiezen en die verdwijnen in de muck. Vervolgens worden de kaarten omgedraaid en maak je kans op een prijs.

Prijzen bij 7 starcoins:

7 starcoin.png

Prijzen bij 70 starcoins:

Screenshot_20170110-081933.png

Jackpotronde:

jackpot.png

Zelf heb ik nu één keer een straat gehad voor 50 starcoins en uiteraard wat one en two pairs. Je kunt ook 10 handen tegelijkertijd spelen, maar dan krijg je automatisch 5 kaarten.

Ik heb nu nog 700 StarCoins waarmee ik 100 handjes van 7 ga spelen. Ik zal hier bijhouden hoe dat gegaan is. Wat er na 100 handjes over blijft ga ik omzetten naar 70 per hand! Een Starcoin is omgerekend $0,01 waard, dus lijkt me prima om een gokje mee te wagen. Whish me luck ;)

 

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 50 zitten er al op, dat gaat lekker rap ;)

  • Niks: 18 (0 punten)
  • Aas hoog: 11 (11 punten)
  • One Pair: 20 (40 punten)
  • Straight: 1 (50 punten

Ik heb nu 350 StarCoins ingezet en ik heb er 101 gewonnen, een verlies van 249.Als het zo door gaat hou ik maar genoeg over voor 2/3 handjes van 70 per beurt.

Ik zat erg dichtbij de straight flush voor $250:
Screenshot_20170110-110936.png

 

Overigens; als iemand de jackpot wint krijgt diegene 50% (ongeveer $16.000 nu). De overige 50% wordt verdeeld onder alle spelers die in de voorgaande 12 uur The Deal hebben gespeeld. Het zou dus de moeite waard zijn om elke dag twee keer te spelen, al vraag ik me af welk bedrag er dan over blijft. Waarschijnlijk een paar dollar of een paar cent.

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

Sinds kort speel ik zo nu en dan een pokertoernooitje op Pokerstars (om te reviewen).

Nu speelde ik gisteren voor het eerst een Progressive Super-Knockout (90 spelers met een buy-in van 11$) wat een geweldig concept is dit zeg. Merk dat ik er wel even uit ben met al die nieuwe features en spelletjes, but i love it.

 

Smaakt naar meer en ondertussen mijn puntjes sparen uit de koffers.

Schermafbeelding 2017-07-23 om 19.52.33.png

Schermafbeelding 2017-07-23 om 19.52.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrijp krijg je niet de hele bounty als je iemand blut speelt, maar komt 50% van zijn bounty boven op jouw bounty. Strategisch moet je dus eigenlijk ook in de gaten houden wie de meeste bounties verzameld heeft, want de bounty van die persoon zal ook het hoogst zijn. Of zie je tijdens het spelen sowieso hoe hoog de bounty van iedereen is @TheGreatOne?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei DeValsspeler:

Als ik het goed begrijp krijg je niet de hele bounty als je iemand blut speelt, maar komt 50% van zijn bounty boven op jouw bounty. Strategisch moet je dus eigenlijk ook in de gaten houden wie de meeste bounties verzameld heeft, want de bounty van die persoon zal ook het hoogst zijn. Of zie je tijdens het spelen sowieso hoe hoog de bounty van iedereen is @TheGreatOne?

Klopt wat je zegt en je ziet hoe hoog de bounties zijn van je medespelers. Hoe hoger de bounty hoe aantrekkelijker het wordt om iemand eruit te gooien en call is wat makkelijker af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei KevkeHMD:

ik speel zelf ook wel is een super progessive knock out , format is top , alleen speel ik vaker wat groter veld , vandaar de grotere payouts ;)

Kan je mij wat tips geven (aantal richtlijnen) hoe je deze het beste kan spelen zo'n Progressive Knock out. Ik ben nog van de old school live pokertafel generatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.