Spring naar bijdragen

Macau prijsvragen


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Bij deze is prijsvraag 6 gesloten.

Voor prijsvraag 7 gaan we weer naar de Super Wheel Blast. Deze hebben jullie al eerder gezien, maar helaas waren de filmpjes van andere bonusgames niet goed gefilmd. Daarom zijn er bij deze prijsvraag meer winnaars mogelijk.

Prijsvraag 7: ik krijg het jackpot wheel op de foto. Op welk getal eindigt het? Iedereen met een goed antwoord wint iets. c64f404689f15835f67084c78bcae2a8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze is prijsvraag 7 gesloten. Ik kan al vast verklappen dat er meerdere winnaars zijn.

Prijsvraag 8 gaat over onderstaande gokkast. Gister had ik daar in Studio City een mooie run mee. Meerdere keren free games, enkele mooie hits en twee keer een jackpot. Ik heb twee keer de free games gefilmd, één daarvan zie je hieronder.

De vraag is dan ook: hoeveel dollar win ik in de andere gefilmde free games (inclusief de win die de free games triggered)?

Een paar hints: de triggerwin is meer dan 2x zo groot als die in onderstaand filmpje, ik hit geen jackpot, maar het filmpje is twee keer zo lang.



Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.