Rmnd78 Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 RocknRollaaaa mag weer op Twitch :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 5 minuten geleden zei Rmnd78: RocknRollaaaa mag weer op Twitch :-) Wow, kreeg net al een e-mail en dacht, what is happing. Zo zie je maar weer dat zo'n held (die veel bezoekers trekt) gewoon weer aan de slag kan bij Twitch. Ik ben er blij mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Waarom mocht hij niet meer op Twitch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikie Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Hij was tijdens een uitzending een beetje dronken onaardig geworden tegen kijkers die ook onaardig tegen hem waren. Dat vertelde TGO tijdens de uitzending van vorige week die ik van het weekend heb gekeken. Ik heb het overigens wel zwaar met mijn onetime twitch verslaving nu de frequentie van de onetime-uitzendingen zoveel minder is geworden, moet echt afkicken. Maar ach, is ook wel goed, scheelt me wel weer een hoop tijd (en voor de onetimers ongetwijfeld ook een hoop geld) Maar leuk waren ze wel! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts