DennMann Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 De SCOOP van 2017 zit er weer aan te komen (https://www.pokerstars.eu/scoop/) Wie van de OneTimers gaat hier een poging doen om een mooi toernooi binnen te harken? Zelf blok ik elk jaar de datum dat de Razz toernooien zijn, aangezien dit de pokervorm is waar ik het minste geld op verlies ;). Ik ga in ieder geval de Low ($27) en de Mid ($215) spelen en die dag ook zo veel mogelijk sats draaien om toernooidollars te pakken met Razz. Wellicht doe ik nog een gewaagde gok met een paar honderd dollar om me te kwalificeren voor de Hi ($2.100) maar die is wel erg boven mijn comfortzone. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Ik ben gelukkig al paar jaar clean met poker Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Paar jaar terug toen ik aan het tilten was uit woede gezegd tegen de klantenservice dat ik er klara mee was toen ik een avondje flink getilt heb helaas heb ik mijn account ondanks meerder pogingen niet meer kunnen openen en later werd mijn account op full tilt ook opgeheven in mei 2016 toen het overging op pokerstars voor de cashgames heb ik nu andere sites maar zou graag nog eensmeedoen aan een WCOOP of SCOOP toernooi hoe bereid je je meestal voor op zo n toernooi denntheman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Volgens mij kun je gewoon contact opnemen met PS en als het meer dan een half jaar geleden is dat je account gesloten is, dan kun je gewoon vragen of ze het willen openen. Dat moet volgens mij dan geen probleem zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Nul komma nul kans om je account weer te openen. Stars is super streng als t op gokverslaving aan komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Ik denk dat je gelijk hebt jackpot maar was niet verslaafd of iets was gewoon een avondje aan het tilten en heb toen uit woede gezegd ben er klaar mee nog geen eens ik ben verslaafd of iets in die trend gewoon ik ben er klaar mee sluit mijn account zonder een reden te vermelden sommige sites zijn er makkelijk mee maar stars is toch wel echt de moeilijkste en het is al ruim 2 jaar geleden ook vooral nu full tilt ook gesloten is sinds vorig jaar vindt ik het vervelend ik dacht mischien herzien ze het nogomdat ik bij full tilt nog wel gewoon een account had Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Ze scharen dit inderdaad gewoon onder gokproblemen @against the odds en tellen dit net zo zwaar als gokverslaving. De tijd dat Pokerstars overigens alleen maar pokerspelers had, is ook voorbij. Men zal steeds meer en meer met deze problemen te maken krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Pokerspelers tilten wel maar zijn vaak vrij weinig verslaafd in tegenstelling met bijvoorbeeld gokkasten heb het gewoon niet handig aangepakt eigen schuld de toernooiseries die mis ik vraagje je verloor toch laatst 200 op stars denk je dat het heel mischien rigged is Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Nee dat denk ik niet. Is gewoon evolution gaming. Ook pokerstars poker is niet rigged Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 6 uur geleden zei JackPot: Nul komma nul kans om je account weer te openen. Stars is super streng als t op gokverslaving aan komt. Dat is dus niet waar. Je kan je maximaal voor een half jaar uitschrijven. Daarna moet jezelf contact opnemen om je account weer open te krijgen. Je hebt wel gelijk dat ze in die eerste 6 maand 100% zeker is dat ze jouw account niet opstellen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Dat is dus niet waar. Je kan je maximaal voor een half jaar uitschrijven. Daarna moet jezelf contact opnemen om je account weer open te krijgen. Je hebt wel gelijk dat ze in die eerste 6 maand 100% zeker is dat ze jouw account niet opstellen.Ik kan uit ervaring stellen dat het onmogelijk is, maar laat me graag het tegendeel bewijzen. Ik krijg hem iig niet meer geopend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Op 16-4-2017 om 13:00 zei JackPot: Ik kan uit ervaring stellen dat het onmogelijk is, maar laat me graag het tegendeel bewijzen. Ik krijg hem iig niet meer geopend. Oke zeer vreemd. Heb jij je met de button van uitsluiting afgemeld of echt via de klantenservice ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 20, 2017 Author Report Share Posted April 20, 2017 Volgens mij was dit het SCOOP topic Ik speel van te voren veel razz cashgames en als het kan ook nog wat toernooien. Daarnaast lees ik vaak nog wat oude Razz artikelen op 2+2. Cashgames meestal $2/$4 $3/$6 en heel soms wat hoger tot max $10/$20. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted April 20, 2017 Report Share Posted April 20, 2017 Wauw dat zijn dan beste buy ins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 20, 2017 Author Report Share Posted April 20, 2017 @Hotrunner het is een limit game, dus dat valt erg mee. Standaard buyin is 20big bets volgens mij. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 29, 2017 Author Report Share Posted April 29, 2017 Vanavond om 20:15 speel ik denk ik de $27 dollar razz als voorbereiding. Zondag is er ook nog een $55 toernooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted April 29, 2017 Report Share Posted April 29, 2017 veel succes dennmann, ik ga een donka-homegame spelen vanaaf ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 1, 2017 Author Report Share Posted May 1, 2017 Nou, dat was nog écht geen succes dit weekend: $2,20 razz 20/53 $2,20 razz 32/51 $27 razz 30/31 (Lichtelijk tilt er uit en geen in om opnieuw in te kopen) $55 razz 18/28 (kocht me te laat in, zat volgens mij met 2A67 en toen: QQK Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted May 1, 2017 Report Share Posted May 1, 2017 4 uur geleden zei DennMann: zat volgens mij met 2A67 en toen: QQK Razz in een notendop 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beir17 Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 ik speel de bounty's normaal , low en medium succes iedereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 7, 2017 Author Report Share Posted May 7, 2017 Vroeger kon je de hele week sats spelen voor allerlei toernooien, bijvoorbeeld de $3,75 HyperTurbo 6max naar de Sunday Storm. Dan had je altijd twee prijzen van $11 en dat ging me altijd goed af. Dit hebben ze (helaaaaas) afgeschaft waardoor je nu alleen nog maar vlak van te voren vaak nog deze hypers kan spelen. Veel spelers maakten hier flinke volumes op en pakten gewoon alle toernooidollars. Tegenwoordig moet je blijkbaar als je een sat wint ook echt spelen. Vandaar dat ik vanmiddag om 14:00 met de SCOOP-02 Low $11NLH ga beginnen Had me beter eerst in kunnen kopen, en daarna wat sats spelen voor de T$. Vanmiddag maar eens een eerste poging wagen! Aanstaande woensdag speel ik de Razz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
against the odds Posted May 7, 2017 Report Share Posted May 7, 2017 Ergens wel te begrijpen dat ze dat doen maar wel vervelend Erger je je niet de hele tijd als je razz speelt lijkt me een spelletje dta je op de zenuwen werkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 7, 2017 Author Report Share Posted May 7, 2017 Razz is een bijzondere pokervorm,niet alleen al omdat je de slechts mogelijke hand moet maken, maar ook omdat je met A234 kunt beginnen en dan nog niet verder komen dan J hoog. Wat bij Razz wel fijn is, is dat je in toernooivorm van ultra short eenvoudig naar weer average kan gaan. Zeker als er wat geld voor de eerste draw in de pot zit.Dan kun je zomaar je stack 4x verdubbelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 7, 2017 Author Report Share Posted May 7, 2017 (edited) Zo, de eerste échte leuke hand van de scoop is een feit: https://www.boomplayer.com/en/23755898_46CB8947B7 De BTN is een vervelende speler en zit vaak in de pot. Ik hoop er eigenlijk op dat hij op de turn all-in gaat, maar dat deed hij niet. Ik weet niet of de river-call hier altijd goed is, maar op wat ik eerder van hem heb gezien leg ik hem zeker niet meer weg. PokerStars Hand #170076405634: Tournament #1871888924, $10+$1 USD Hold'em No Limit - Level V (60/120) - 2017/05/07 15:22:00 CET [2017/05/07 9:22:00 ET] Table '1871888924 431' 9-max Seat #7 is the button Seat 1: CtrIAltDel (10989 in chips) Seat 2: Albert Blong (9808 in chips) Seat 3: Hamz1984 (15149 in chips) Seat 4: zmeyga (19752 in chips) Seat 5: guilinzai (12809 in chips) Seat 6: trikpacro (10043 in chips) Seat 7: bembembr (8109 in chips) Seat 8: DennMann (7791 in chips) Seat 9: Leonishe (7433 in chips) CtrIAltDel: posts the ante 12 Albert Blong: posts the ante 12 Hamz1984: posts the ante 12 zmeyga: posts the ante 12 guilinzai: posts the ante 12 trikpacro: posts the ante 12 bembembr: posts the ante 12 DennMann: posts the ante 12 Leonishe: posts the ante 12 DennMann: posts small blind 60 Leonishe: posts big blind 120 *** HOLE CARDS *** Dealt to DennMann [Kc 5h] CtrIAltDel: folds Albert Blong: folds Hamz1984: folds zmeyga: folds guilinzai: folds trikpacro: folds bembembr: raises 145 to 265 DennMann: raises 380 to 645 Leonishe: folds bembembr: calls 380 *** FLOP *** [5c Kh 4c] DennMann: bets 785 bembembr: calls 785 *** TURN *** [5c Kh 4c] [Js] DennMann: bets 2222 bembembr: calls 2222 *** RIVER *** [5c Kh 4c Js] [Qs] DennMann: checks bembembr: bets 4445 and is all-in DennMann: calls 4127 and is all-in Uncalled bet (318) returned to bembembr *** SHOW DOWN *** bembembr: shows [Ac 7c] (high card Ace) DennMann: shows [Kc 5h] (two pair, Kings and Fives) DennMann collected 15786 from pot *** SUMMARY *** Total pot 15786 | Rake 0 Board [5c Kh 4c Js Qs] Seat 1: CtrIAltDel folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Albert Blong folded before Flop (didn't bet) Seat 3: Hamz1984 folded before Flop (didn't bet) Seat 4: zmeyga folded before Flop (didn't bet) Seat 5: guilinzai folded before Flop (didn't bet) Seat 6: trikpacro folded before Flop (didn't bet) Seat 7: bembembr (button) showed [Ac 7c] and lost with high card Ace Seat 8: DennMann (small blind) showed [Kc 5h] and won (15786) with two pair, Kings and Fives Seat 9: Leonishe (big blind) folded before Flop Edit: Twee handen later weer terug naar 10K, moest A9 op A9KQT toch écht weg leggen Edited May 7, 2017 by DennMann (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 7, 2017 Author Report Share Posted May 7, 2017 Tweede break. Speel 13.150 en 3057/7176. Nog 1 uur 20 late reg. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts