Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

711 100.000€ toernooi

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Toch wel interessant dit soort toernooien om te zien hoeveel de echt grote jongens (of verslaafden, hoe je het noemt wilt) nou echt spelen. De nummer 1 heeft bijna 700k uitgekeerd gekregen. Das best een berg in een maand. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Aydeef:

Toch wel interessant dit soort toernooien om te zien hoeveel de echt grote jongens (of verslaafden, hoe je het noemt wilt) nou echt spelen. De nummer 1 heeft bijna 700k uitgekeerd gekregen. Das best een berg in een maand. 

Nee, dit gaat om de Wagering. Niet om het bedrag dat hij heeft uitgekeerd gekregen. Ik heb 700 gestort en in het toernooi op 35k gekomen. Maar heb geen 35k uitgekeerd gelregen (was het maar zo). Helaas 700 verlies en mocht niet meer storten vanwege de stortingslimiet. 

Geplaatst
2 minutes ago, MilanZLD said:

Nee, dit gaat om de Wagering. Niet om het bedrag dat hij heeft uitgekeerd gekregen. Ik heb 700 gestort en in het toernooi op 35k gekomen. Maar heb geen 35k uitgekeerd gelregen (was het maar zo). Helaas 700 verlies en mocht niet meer storten vanwege de stortingslimiet. 

Het gaat toch om de totale wins? Dat is (ongeveer) gelijk aan je (wagering - je verliezen). Even vanuitgaande dat je totale wins ongeveer 0,96 (RTP) van je wagering zijn. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aydeef:

Het gaat toch om de totale wins? Dat is (ongeveer) gelijk aan je (wagering - je verliezen). Even vanuitgaande dat je totale wins ongeveer 0,96 (RTP) van je wagering zijn. 

Nee. Het gaat puur om de wagering. Ik heb 700 gestort en maximaal op 1500 euro saldo gestaan, maar uiteindelijk alles weggespeeld. Het ging een beetje heen en weer, vandaar dat mijn wagering vrij hoog was voor 700 euro storting (35k) in twee dagen, maar helaas veel te weinig om in de top 100 te eindigen. Niet echt realistisch voor de kleine en gemiddelde spelers die niet veel mogen of kunnen storten. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Aydeef:

Dat zijn maar 700 spins roulette a 1k. Voor sommige spelers heel normaal.

Geplaatst

Het gaat niet om de wagering, voor elke winst die je behaald krijg je punten toegekend (geen netto winsten, maar winsten n.a.v. inzetten). Als je 1000 op rood zet en zwart valt betekend dit dat je 0 punten toegekend krijgt, zet je 1000 op rood en 1000 op zwart en valt zwart of rood dan krijg je 2000 punten toegekend. 

@Rudi Verklaar je nader waarom jij vind dat dit zo makkelijk is? Top 100 is nu al 85000 punten… 

Geplaatst

Als je met willekeurige slots spelen de top 100 wil halen, kost je dat idd +- 4% van 100.000 = 4000 en is niet de handigste manier. Ook wager je met slots heel langzaam.

Er is een handjevol technieken / trucen waarmee je heel snel kan wageren en met veel minder house edge. (roulette is uiteraard ook niet de manier, dat kost 2,7%) 

Voor sommige daarvan heb je ook niet veel kapitaal nodig, €700 is ruim voldoende.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Rudi:

Als je met willekeurige slots spelen de top 100 wil halen, kost je dat idd +- 4% van 100.000 = 4000 en is niet de handigste manier. Ook wager je met slots heel langzaam.

Er is een handjevol technieken / trucen waarmee je heel snel kan wageren en met veel minder house edge. (roulette is uiteraard ook niet de manier, dat kost 2,7%) 

Voor sommige daarvan heb je ook niet veel kapitaal nodig, €700 is ruim voldoende.

Hi Rudi, bedankt voor je antwoord, maar ik lees geen optie waarbij het winstgevend is? Of was dat ook niet je punt? Wageren van 100k is inderdaad niet moeilijk als je limieten dit toe laten, maar hierbij geen / minder dan 1000€ verlies maken, zodat je daadwerkelijk wat heb aan die bonus wel denk ik. Ik heb nu 101k +- aan punten, ik sta deze maand +-8k winst, maar mijn stortingslimiet is dan ook hoger dan de gemiddelde speler.. 

Geplaatst
1 hour ago, Rudi said:

Baccarat player bets? Dat lijkt me de kleinste house edge. Al gaat je dat waarschijnlijk met 700 nog niet lukken. Dus ben wel benieuwd welke trucs jij dat voor je ziet. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Santi:

Hi Rudi, bedankt voor je antwoord, maar ik lees geen optie waarbij het winstgevend is? Of was dat ook niet je punt? Wageren van 100k is inderdaad niet moeilijk als je limieten dit toe laten, maar hierbij geen / minder dan 1000€ verlies maken, zodat je daadwerkelijk wat heb aan die bonus wel denk ik. Ik heb nu 101k +- aan punten, ik sta deze maand +-8k winst, maar mijn stortingslimiet is dan ook hoger dan de gemiddelde speler.. 

Ik heb 2 weken geleden een topic geopend over dit en ik sta al ruim een week op 100k punten. Ben intussen al 20 plaatsen gezakt. Zit nog wel goed op dit punten, maar is wel nog ff afwachten. 

Hoe hoog is jou stortingslimiet dan als ik vragen mag, want het was wel knokken geblazen om dat aantal punten halen..

Geplaatst
35 minuten geleden zei cheryl:

Ik heb 2 weken geleden een topic geopend over dit en ik sta al ruim een week op 100k punten. Ben intussen al 20 plaatsen gezakt. Zit nog wel goed op dit punten, maar is wel nog ff afwachten. 

Hoe hoog is jou stortingslimiet dan als ik vragen mag, want het was wel knokken geblazen om dat aantal punten halen..

Ik sta iets boven de 104k punten, nu op plek 77. Ik denk dat dit wel genoeg is om in de top 100 te blijven, maar het is natuurlijk nog even afwachten. Mocht ik in de gevarenzone komen, stort ik nog wel even wat bij. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei Santi:

Ik sta iets boven de 104k punten, nu op plek 77. Ik denk dat dit wel genoeg is om in de top 100 te blijven, maar het is natuurlijk nog even afwachten. Mocht ik in de gevarenzone komen, stort ik nog wel even wat bij. 

Ik sta vlak achter jou, maar ik kan niks meer storten.

Hopen dat het genoeg

Geplaatst

Ik stond op een keurige 76e plaats, tot vanmiddag 14:11 uur. Mailtje van 711, dat er een bonusbeperking is gezet op mijn account, vanwege het meer spelen dan ze gewend zijn (niet gek als je een mooie score wilt halen in dit toernooi) 

Ik kan nog wel spelen maar bouw geen punten voor dit toernooi meer op.....werkelijk bizar, 48 uur voor het einde van een groot toernooi.... Prima dat de verantwoord spelen regels etc er zijn.... Maar dit neigt eerder naar het niet "gunnen" van een prijs dan naar controle op verantwoord spelen. Contact opgenomen, 2 medewerkers van de afdeling gesproken en beide waren het roerend met me eens dat dit geen stijl is van 711.  Allemaal leuk, maar de blokkade staat er nog steeds op..... Ik zou op de hoogte worden gehouden... Uhuh... Zeker als ik precies en heel toevallig op plek 101 eindig.... 

• Confused 1
  • Sad 1
Geplaatst
1 uur geleden zei cheryl:

Denk dat het niet gaat worden voor mij..

Nog 36 uur te gaan.. 10k punten verschil met plek 100.

Gaat erg hard laatste tijd.

Zullen er vast en zeker genoeg tussen staan die inmiddels ook aan hun limiet zitten. 100k Punten zal erom spannen, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Ik sta inmiddels 81e, maar ik zit nog lang niet op mijn maandelijkse limiet.. 

Geplaatst
8 uur geleden zei Haagje:

Ik stond op een keurige 76e plaats, tot vanmiddag 14:11 uur. Mailtje van 711, dat er een bonusbeperking is gezet op mijn account, vanwege het meer spelen dan ze gewend zijn (niet gek als je een mooie score wilt halen in dit toernooi) 

Ik kan nog wel spelen maar bouw geen punten voor dit toernooi meer op.....werkelijk bizar, 48 uur voor het einde van een groot toernooi.... Prima dat de verantwoord spelen regels etc er zijn.... Maar dit neigt eerder naar het niet "gunnen" van een prijs dan naar controle op verantwoord spelen. Contact opgenomen, 2 medewerkers van de afdeling gesproken en beide waren het roerend met me eens dat dit geen stijl is van 711.  Allemaal leuk, maar de blokkade staat er nog steeds op..... Ik zou op de hoogte worden gehouden... Uhuh... Zeker als ik precies en heel toevallig op plek 101 eindig.... 

Lang leve gokken met NL wetgeving.

Je hebt gewoon een bonusban van 30 dagen te pakken door deze interventie, dus wat je plaatst uiteindelijk ook is, hier zie je €0 van terug. 

Geplaatst
8 uur geleden zei Haagje:

Heftig zeg, ik begrijp dit ook niet, wat zeg ik totaal niet. Met zo'n toernooi concept van 711 wat verwachten ze dan?

Geplaatst
21 uur geleden zei Rudi:

Jawel hoor als saldo niet de beperking is kan je in een paar uurtjes sowieso top 100 halen vanaf zero 

18 uur geleden zei Rudi:

Onbeperkt saldo of €700 is een groot verschil.

Ik heb nog wel wat uurtjes en €700 over vandaag. 30% van de toernooiwinst voor jouw.

Geplaatst
40 minuten geleden zei TheGreatOne:

Heftig zeg, ik begrijp dit ook niet, wat zeg ik totaal niet. Met zo'n toernooi concept van 711 wat verwachten ze dan?

Jaa precies, telefonisch gaven ze wel toe dat het logisch is dat je meer speelt zeker als je in de buurt bent van een prijs...  Blok je me bonus 2/2.5 week voor het einde oké... Maar dit.... Ruikt toch naar een bewuste actie. 

Geplaatst
51 minuten geleden zei MrBlue:

Lang leve gokken met NL wetgeving.

Je hebt gewoon een bonusban van 30 dagen te pakken door deze interventie, dus wat je plaatst uiteindelijk ook is, hier zie je €0 van terug. 

Precies, al is mij gezegd dat als ik een prijs win, ik die na de bonus ban kan claimen.  Uhuh tuurlijk... We weten allemaal dat door deze bonus ban, ik net buiten de top 100 en dus prijzen val.  Moef ik er wel bijzeggen dat ze gister uit zichzelf belde, omdat ze de situatie vooral erg ongelukkig vonden en mij ook echt wel begrepen. Maar de bonus blok mochten ze zelf niet verwijderen?  Ook al zouden ze deze zelf ook onterecht vinden werd mij verteld, geen idee of dat waar is dat ze de blokkade zelf er niet af kunnen /mogen halen 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.