Spring naar bijdragen

Juni 2017 chattopic


Aanbevolen berichten

Hoi OneTimers,

Op een ander forum hebben ze een maandelijks chatcafé waar je van alles kwijt kunt wat niet direct te maken heeft met een topic. Ik dacht laat ik het hier ook eens proberen en een aftrap doen.

Momenteel ben ik lekker met twee van mijn kids op een camping in Zuid-Limburg. Morgen even rodelen in Valkenburg en naar het drielandenpunt in Vaals. Misschien kom ik @TheGreatOne ook nog ergens tegen. HC Valkenburg gaat dit weekend helaas niet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laatste dag op de camping. Rond 18:00 vertrek richting De Meern. De weersvoorspellingen zijn prima voor vandaag. Ik kreeg net een e-mail dat HC Utrecht vanaf 19:00 weer dicht is. Hopelijk vinden ze snel een oplossing. Hier heeft niemand wat aan.

Wat een triest nieuws over de twee meisjes van 14 jaar. Laten we hopen dat ze de daders snel te pakken krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Redelijk druk weekend achter de rug. Wij krijgen een nieuwe keuken, zaterdag de oude eruit gehaald. Ook even bij mijn moeder langs gegaan want ze gaat verhuizen. Meehelpen met opruimen. Gisteren een off day, veel koppijn dus weinig gedaan. Dadelijk weer wat doen want anders is het lange weekend wel heel snel voorbij gevlogen. Ik denk wat werken aan mijn Las Vegas verslag. Komende periode geen gokken voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.