Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hi , 

Even de situatie schetsen;: Beir17 stort 100 € op het account van starcasino. Nu hebben wij een bonus vrijgespeeld van 100% die we nog "NIET" geclaimed hebben. Deze willen we houden tot donderdag dan gingen we eens goed doorknallen met 300 storten - 300 bonus.

Nu met deze 100 € van gisteren winnen we 400 € , dus nu contacteren wij support met de volgende vraag :"Is het mogelijk een cash out te doen als er nog een bonus staat die we Niet geclaimed hebben ?"

Ik zou zeggen gewoon ja of nee antwoorden... wat doet die van de live chat nu, die Activeerd de bonus, dus nu stond er 100€ om te claimen , wat Totaal onze vraag niet was. Dus wij zeggen, wil je aub dit terugdraaien en terug naar die 100% plaatsen . Toen kreeg ik het antwoord dat het haar spijt van haar fout en dat ze dit niet kan terugdraaien.

Nu zei ze dus ook dat je kan afhalen , wat dus ook NIET waar is, we probeerden het met die 100€ niet geclaimed dat ging niet, wat ik snap , maar mensen van een livechat moeten op deze vragen correct kunnen antwoorden!

Dit vind ik dus niet kunnen, hoe onkundig deze hulp was, wij stellen vraag en in tegenstelling pakt ze onze mooie 100% bonus af....

Vanavond gaan we een mail sturen met de vraag of we onze 100% al dan niet terug krijgen, heb de chat gescreenshot dus we kunnen bewijzen dat het niet onze schuld was.

Het gaat me nu niet om dat geld ofzo, maar principieel vind ik dat mensen van een live chat toch net iets meer brains mogen hebben hoor .

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

heb mijn probleem gemeld bij de support van star en deze keer werd ik geholpen door james van support waar ik het probleem van gisteren heb  gemeld en de fout die margot van support had gemaakt.

De support was deze keer wel goed en ik heb  deze keer wel duidelijk info gekregen over de vraag en ze hebben mij een stortingsbonus gegeven van 100% .

een pluim  deze keer voor de support , als het goed is mag het ook gezegd worden.

owja en om op de  vraag te antwoorden , @fosgate  al de bonussen, geclaimed of niet vervallen bij een uitbetaling ;)  

Geplaatst

@frankyboy wij kunnen in belgie enkel spelen op gelicenseerde casino's

wat dus wil zeggen per land based casino is er 1 online casino, maakt het totaal op 9 stuks denk ik, kan er eentje naast zitten.

Maar belgie heeft het wel goed voor elkaar op gebied van kansspelcommisie

  • 6 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.