Spring naar bijdragen

Starcasino.be klacht (opgelost)


Aanbevolen berichten

Hi , 

Even de situatie schetsen;: Beir17 stort 100 € op het account van starcasino. Nu hebben wij een bonus vrijgespeeld van 100% die we nog "NIET" geclaimed hebben. Deze willen we houden tot donderdag dan gingen we eens goed doorknallen met 300 storten - 300 bonus.

Nu met deze 100 € van gisteren winnen we 400 € , dus nu contacteren wij support met de volgende vraag :"Is het mogelijk een cash out te doen als er nog een bonus staat die we Niet geclaimed hebben ?"

Ik zou zeggen gewoon ja of nee antwoorden... wat doet die van de live chat nu, die Activeerd de bonus, dus nu stond er 100€ om te claimen , wat Totaal onze vraag niet was. Dus wij zeggen, wil je aub dit terugdraaien en terug naar die 100% plaatsen . Toen kreeg ik het antwoord dat het haar spijt van haar fout en dat ze dit niet kan terugdraaien.

Nu zei ze dus ook dat je kan afhalen , wat dus ook NIET waar is, we probeerden het met die 100€ niet geclaimed dat ging niet, wat ik snap , maar mensen van een livechat moeten op deze vragen correct kunnen antwoorden!

Dit vind ik dus niet kunnen, hoe onkundig deze hulp was, wij stellen vraag en in tegenstelling pakt ze onze mooie 100% bonus af....

Vanavond gaan we een mail sturen met de vraag of we onze 100% al dan niet terug krijgen, heb de chat gescreenshot dus we kunnen bewijzen dat het niet onze schuld was.

Het gaat me nu niet om dat geld ofzo, maar principieel vind ik dat mensen van een live chat toch net iets meer brains mogen hebben hoor .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik in mijn email een bonus van 75% kan krijgen.

 

Heel bijzonder verhaal en wat slecht van de klanten service zeg van Starcasino. Dit moet je zeker hogerop gaan spelen als ze dit niet netjes oplossen, dit kan toch echt niet.

Mijn onafhankelijk review over dit online casino in Belgie had een iets betere uitkomst met de klanten service

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb mijn probleem gemeld bij de support van star en deze keer werd ik geholpen door james van support waar ik het probleem van gisteren heb  gemeld en de fout die margot van support had gemaakt.

De support was deze keer wel goed en ik heb  deze keer wel duidelijk info gekregen over de vraag en ze hebben mij een stortingsbonus gegeven van 100% .

een pluim  deze keer voor de support , als het goed is mag het ook gezegd worden.

owja en om op de  vraag te antwoorden , @fosgate  al de bonussen, geclaimed of niet vervallen bij een uitbetaling ;)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.