Jump to content

Starcasino.be klacht (opgelost)


Recommended Posts

Hi , 

Even de situatie schetsen;: Beir17 stort 100 € op het account van starcasino. Nu hebben wij een bonus vrijgespeeld van 100% die we nog "NIET" geclaimed hebben. Deze willen we houden tot donderdag dan gingen we eens goed doorknallen met 300 storten - 300 bonus.

Nu met deze 100 € van gisteren winnen we 400 € , dus nu contacteren wij support met de volgende vraag :"Is het mogelijk een cash out te doen als er nog een bonus staat die we Niet geclaimed hebben ?"

Ik zou zeggen gewoon ja of nee antwoorden... wat doet die van de live chat nu, die Activeerd de bonus, dus nu stond er 100€ om te claimen , wat Totaal onze vraag niet was. Dus wij zeggen, wil je aub dit terugdraaien en terug naar die 100% plaatsen . Toen kreeg ik het antwoord dat het haar spijt van haar fout en dat ze dit niet kan terugdraaien.

Nu zei ze dus ook dat je kan afhalen , wat dus ook NIET waar is, we probeerden het met die 100€ niet geclaimed dat ging niet, wat ik snap , maar mensen van een livechat moeten op deze vragen correct kunnen antwoorden!

Dit vind ik dus niet kunnen, hoe onkundig deze hulp was, wij stellen vraag en in tegenstelling pakt ze onze mooie 100% bonus af....

Vanavond gaan we een mail sturen met de vraag of we onze 100% al dan niet terug krijgen, heb de chat gescreenshot dus we kunnen bewijzen dat het niet onze schuld was.

Het gaat me nu niet om dat geld ofzo, maar principieel vind ik dat mensen van een live chat toch net iets meer brains mogen hebben hoor .

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik zie dat ik in mijn email een bonus van 75% kan krijgen.

 

Heel bijzonder verhaal en wat slecht van de klanten service zeg van Starcasino. Dit moet je zeker hogerop gaan spelen als ze dit niet netjes oplossen, dit kan toch echt niet.

Mijn onafhankelijk review over dit online casino in Belgie had een iets betere uitkomst met de klanten service

Link to comment
Share on other sites

heb mijn probleem gemeld bij de support van star en deze keer werd ik geholpen door james van support waar ik het probleem van gisteren heb  gemeld en de fout die margot van support had gemaakt.

De support was deze keer wel goed en ik heb  deze keer wel duidelijk info gekregen over de vraag en ze hebben mij een stortingsbonus gegeven van 100% .

een pluim  deze keer voor de support , als het goed is mag het ook gezegd worden.

owja en om op de  vraag te antwoorden , @fosgate  al de bonussen, geclaimed of niet vervallen bij een uitbetaling ;)  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.