Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Kledingvoorschift Holland Casino

Featured Replies

Wat denken jullie?

Jasje dasje weer verplicht stellen?

Ik denk dat het geen kwaad kan eerlijk gezegd. Het HC kan wel een upgrade gebruiken imho.

  • 4 weeks later...

Ik kom nog uit het tijdperk dat ik een jasje moest lenen bij de garderobe in het casino Valkenburg (zaten nog niet op de Cauberg toen). Ik vond het helemaal niks en denk dat je er veel klanten door gaat verliezen. Dat ze en upgrade kunnen gebruiken ben ik mee eens maar zou het dan over een andere boeg gooien en o.a. eten, drinken, parkeren en entree vrij maken van kosten!

Klopt, geen kledingadvies maar eten, drinken gratis of veel goedkoper maken. Hetzelfde geldt voor parkeren. Zou ook gratis moeten zijn.

  • Author

Ik denk juist dat een beetje grandeur niet zou misstaan, maar HC is tegenwoordig niet heel veel meer dan een stinkend gokhol. Juist door jasje dasje weer verplicht te maken kun je een casinobezoek misschien weer wat "specialer" of exclusiever maken. Betalen is niet erg, als je maar value for money krijgt en dat is bij HC nu niet zo.

Eens Dajo. Ik denk ook dat uitstraling nog beter zal worden en je hierdoor misschien de zakelijke markt voor je kunt winnen. Ook mag kwaliteit restaurant wel een aantal 'sterren' omhoog!

  • Author

Ook mag kwaliteit restaurant wel een aantal 'sterren' omhoog!

Oh boy, ZO eens.

Het niveau van de keuken ontstijgt eigenlijk in geen enkele vestiging dat van een La Place.

Ze hebben een aantal jaar geleden toch de dresscode aangepast? Geen slippers meer, geen korte broeken, geen hoodies. Maarja toen kwamen de pokerspelers en mocht eenhoodie toch wel weer. En met gaten in je broek kom je vandaag de dag ook weer gewoon binnen.

  • Author

Geen slippers meer, geen korte broeken, geen hoodies.

Dat vind ik niet eens onderdeel van een dresscode, dat is gewoon normaal lijtk me, als je de deur uit gaat trek je in elk geval een lange broek aan en schoenen toch?

@CashCow, scheveningen, 30 graden dagje strand en toch nog een gokje wagen daarna 😉?

@TheGreatOne

Ik citeer -uit het jaar 2009-:

" De croupier aan de andere roulette tafel attendeert mij op het feit dat ik de volgende keer iets anders aan moet trekken. Ik vraag netjes waarom, terwijl ik weet dat dit te maken heeft met het Everestpoker logo van een paar centimeter. Natuurlijk vraag ik ook waarom dat niet is toegestaan. De croupier hangt een verhaal op dat ze geen illegale dingen in het casino willen en aangezien Everestpoker poker illegaal is bla bla bla. Ik begin het zat te worden en maak de rits van mijn vest open, PI-www.pokerinfo.nl staat er op mijn t-shirt. “Mag dit wel” vraag ik? De croupier houdt daarna netjes zijn mond als we verder lopen richting de bar."

Edited by TripleZero
Linkje stuk, verwijderd

  • 7 years later...
Op 12-4-2015 om 20:56 zei DennMann:

Ze hebben een aantal jaar geleden toch de dresscode aangepast? Geen slippers meer, geen korte broeken, geen hoodies. Maarja toen kwamen de pokerspelers en mocht eenhoodie toch wel weer. En met gaten in je broek kom je vandaag de dag ook weer gewoon binnen.

We zijn 7 jaar verder....... In HC Groningen heb ik gasten met gescheurde broeken weggestuurd zien worden, maar verleden week in HC Leeuwarden kwam ik 2 gasten tegen met erg gescheurde spijkerbroeken, afgetrapte gympies en een hoodie met reclame. Zelf in een nette jurk werd ik er niet vrolijk van.

Ik denk dat de voornaamste reden van de "soepele" kledingvoorschriften voornamelijk liggen in het binnenhalen van volk.

De site meld volgens mij nog steeds "stijlvol en verzorgt" maar als je er voor de deur staat kom je met bijna elke outfit wel binnen.

Als men de regels omtrend outfits streng zou maken dan gaat er een hoop volk niet meer komen ; iets wat men absoluut niet wil...

 

Is HC té casual geworden ?   Misschien wel maar eerlijk is eerlijk ; als het te 'stijfjes' zou worden dan zouden ze mij er ook niet meer zien.

Lastige !

1 minuut geleden zei SCi:

 

 

Is HC té casual geworden ?   Misschien wel maar eerlijk is eerlijk ; als het te 'stijfjes' zou worden dan zouden ze mij er ook niet meer zien.

Lastige !

In sommige casino's in Duitsland moet je echt nog met een jasje naar binnen (Bv Duisburg) ik vind het wel wat hebben maar snap ook echt dat het niet meer van deze tijd is. Vervlogen tijden.......

Heel simpel als je ergens nog in oude lullen kleren moet verschijnen dan gaan de jongeren toch lekker online gokken ? Er is een hele nieuwe generatie gokkers geboren, gaan niet meer jasje dasje op stap.  Je kan overal je geld uitgeven.  Denk sowieso land based casino's zijn op hun retour.

1 uur geleden zei SCi:

Ik denk dat de voornaamste reden van de "soepele" kledingvoorschriften voornamelijk liggen in het binnenhalen van volk.

De site meld volgens mij nog steeds "stijlvol en verzorgt" maar als je er voor de deur staat kom je met bijna elke outfit wel binnen.

Als men de regels omtrend outfits streng zou maken dan gaat er een hoop volk niet meer komen ; iets wat men absoluut niet wil...

 

Is HC té casual geworden ?   Misschien wel maar eerlijk is eerlijk ; als het te 'stijfjes' zou worden dan zouden ze mij er ook niet meer zien.

Lastige !

Met 40% daling van gasten zullen ze wel minder streng móeten zijn. Te stijfjes hou ik ook niet van, maar een avondje HC associeer ik toch nog steeds met uitgaan. Ik mag dan graag iets nets/leuks aandoen en niet de (vrijetijds)kleding waar ik de hele dag in loop.

39 minuten geleden zei Low-roller:

Heel simpel als je ergens nog in oude lullen kleren moet verschijnen dan gaan de jongeren toch lekker online gokken ? Er is een hele nieuwe generatie gokkers geboren, gaan niet meer jasje dasje op stap.  Je kan overal je geld uitgeven.  Denk sowieso land based casino's zijn op hun retour.

Ik wil nette kleding niet met oude lullen kleren bestempelen. Die jongeren die naar HC gaan hebben zin om live te gokken, lekker een biertje drinken. Die staan op dat moment niet op online gokken te wachten. Buiten in de rokersruimte heb ik veel contact met hen, m.n. de jongens. We lachen ons te pletter. Vooral als ze een beetje aangeschoten zijn. Dat maak je via internet niet mee.

  • 3 weeks later...

In HC Scheveningen is mij een keer gevraagd door een bewaker of ik voortaan andere schoenen aan wilde trekken (ik had mijn werkschoenen nog aan). Sindsdien draag ik wel "nette" schoenen. Maar ik vond het wel vervelend dat er daarna een aantekening over mij in het systeem stond en ik een paar keer daarna gecontroleerd werd op mijn schoenen. Gelukkig is dat weer uit het systeem gehaald na een praatje met de Guest Relations Manager die zich overigens ook verontschuldigde en ons het eten aanbood.

Op zich wel terecht dat er eisen aan de kleding gesteld worden, maar dan moeten ze het ook wel goed naleven. Nu zie je inderdaad mensen in broeken met grote scheuren en ook erg veel sportschoenen en in de zomer korte broeken. Dat maakt het er niet chic op. Ik wist overigens niet dat ze zo'n achteruitgang in bezoekers hadden.

In sommige casino's in Duitsland moet je echt nog met een jasje naar binnen (Bv Duisburg) ik vind het wel wat hebben maar snap ook echt dat het niet meer van deze tijd is. Vervlogen tijden.......

Ik vind het ook best leuk jasje dasje
  • 3 years later...

Ik vind wel dat de kledingvoorschriften strenger mogen zijn! Het moet toch een middagje/avondje uit moeten zijn? Zie er steeds meer trainingspakken, zwembroeken en andere kledij die ik op een zondagmiddag op de bank zou dragen 🫢

Op 19-1-2026 om 09:00 zei Lady_Diamond:

Ik vind wel dat de kledingvoorschriften strenger mogen zijn! Het moet toch een middagje/avondje uit moeten zijn? Zie er steeds meer trainingspakken, zwembroeken en andere kledij die ik op een zondagmiddag op de bank zou dragen 🫢

Gast in een compleet trainingspak werd laatst geweigerd bij de ingang. Of het trainingsjasje in ieder geval maar uitging dan was het wel oké. 

Jongeren komen niet jasje dasje, dat is passé. Maar wat er allemaal binnen komt kakken bij een poker event?...Nee, daar mag de selectie op kleding echt wel wat strenger, hou je in elk geval nog de schone schijn wat op

Blijft lastige materie.

Ik zat laatst in het casino te blackjacken  en had een schandelijk dure jeans aan, kreeg ik nog commentaar van de chef.

Op mijn loodgieters decollete 😁

3 uur geleden zei Rudi:

Blijft lastige materie.

Ik zat laatst in het casino te blackjacken  en had een schandelijk dure jeans aan, kreeg ik nog commentaar van de chef.

Op mijn loodgieters decollete 😁

Bij dit soort opmerkingen hoort wel een foto anders kunnen we echt niet beoordelen of het al dan niet terecht was ☺️

Op 25-1-2026 om 18:35 zei Greetje78:

Bij dit soort opmerkingen hoort wel een foto anders kunnen we echt niet beoordelen of het al dan niet terecht was ☺️

Be careful what you wish for😂

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.