Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op 26-04-2025 heb ik op de website 711.nl een weddenschap geplaatst van 20 euro voor de wedstrijd Barcelona-Real Madrid om 15:00 uur. De weddenschap was voor 4 spelers die 1,5+ schoten op doel zouden hebben. De wedstrijd begon om 21:00 uur, en alleen Mbappé, een van de gekozen spelers, kwam in de tweede helft in het veld. Volgens de Opta-gegevens hebben alle spelers de weddenschap gewonnen. Toen ik op de site keek, verklaarden ze Mbappé ongeldig en hebben ze mijn 20 euro terugbetaald met de uitleg dat hij “in de basisopstelling moest starten”. Er was echter geen enkele waarschuwing op het scherm toen ik de weddenschap plaatste, alleen dat de uitslag gebaseerd zou zijn op Opta-gegevens. Dit vind ik een absurde gang van zaken.IMG_4341.thumb.jpeg.570b0efb7134b50d17854a8f34e8d806.jpeg

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

De weddenschap was volgens de kleine lettertjes ongeldig omdat niet alle spelers gestart waren .

Keerzijde van de medaille is dat je je inleg sowieso terug had gekregen ook als de spelers niet allemaal meer dan 1,5 SoT hadden gelost.

Eventjes in de regeltjes gekeken, weddenschap kan op basis van het volgende of misschien een nog wel meer relevante bepaling zeker ongeldig worden verklaard.

Support had je wel even beter naar de T&C mogen verwijzen.

Screenshot_20250429-140537.png.a27673bafd6549ef5faf392bdc0f264f.png

bewerkt door Rudi
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei bladeing1:

Op 26-04-2025 heb ik op de website 711.nl een weddenschap geplaatst van 20 euro voor de wedstrijd Barcelona-Real Madrid om 15:00 uur. De weddenschap was voor 4 spelers die 1,5+ schoten op doel zouden hebben. De wedstrijd begon om 21:00 uur, en alleen Mbappé, een van de gekozen spelers, kwam in de tweede helft in het veld. Volgens de Opta-gegevens hebben alle spelers de weddenschap gewonnen. Toen ik op de site keek, verklaarden ze Mbappé ongeldig en hebben ze mijn 20 euro terugbetaald met de uitleg dat hij “in de basisopstelling moest starten”. Er was echter geen enkele waarschuwing op het scherm toen ik de weddenschap plaatste, alleen dat de uitslag gebaseerd zou zijn op Opta-gegevens. Dit vind ik een absurde gang van zaken.IMG_4341.thumb.jpeg.570b0efb7134b50d17854a8f34e8d806.jpeg

Hier wordt je toch moe van van dit soort berichten, mensen die klagen terwijl de fout bij hun zelf ligt. Altijd de schuld bij anderen leggen.

bewerkt door Dopey
Geplaatst
1 hour ago, Dopey said:

Hier wordt je toch moe van van dit soort berichten, mensen die klagen terwijl de fout bij hun zelf ligt. Altijd de schuld bij anderen leggen.

Zit wel wat in. Je kan het Jan met de Pet ook niet echt kwalijk nemen dat hij niet de moeite neemt de T&C te lezen, als hij dat al kan..

Ik werd afgelopen weekend een beetje moe van TOTO.  

Ik kan daar normaliter tot een paar duizend per weddenschap inzetten maar volgende kwam niet door de snuffeltest en ging off the board, niet eens een odd verlaging ( Kambi had hem voor 3,55) 

Een hoop gratis geld misgelopen 

Screenshot_20250426-165838.thumb.png.fb5f04f8ed7cb2c9248a0d7a2fa37c80.png

Geplaatst

Ik denk er net over na hoe logisch het is dat dit als ongeldig wordt beschouwd... Ik dacht zelfs dat als Mbappe niet in het spel was gekomen, ik niet op hem had gewed, maar hij kwam wel in het spel en scoorde... Ik snap de logica niet van het feit dat ik niet heb gewonnen, ook al had ik het goed geraden... Als ik altijd zo'n weddenschap had geplaatst, had ik het misschien geweten, maar dit is de eerste keer dat ik deze weddenschap heb geplaatst.

Geplaatst
12 uur geleden zei SmartAce:

Ook fijn dat de topic opener nog de moeite heeft genomen om te kijken naar de antwoorden........

Is niet zo gek toch? De enige die normaal antwoord geeft is rudi. De andere twee zeiken alleen maar af. 

Geplaatst
8 hours ago, Hansheem said:

Is niet zo gek toch? De enige die normaal antwoord geeft is rudi. De andere twee zeiken alleen maar af. 

Wel gek, want waarom account openen, dan topic openen om te klagen en dan weg blijven?

Geplaatst
Op 30-4-2025 om 12:57 zei Hansheem:

Is niet afzeiken is logisch denken. IPV janken op een forum lees eens goed de regels of informeer jezelf. Je bent aan het gokken maar hebt geen idee wat je doet. En dan op een forum klagen. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei LuukFOD:

Is niet afzeiken is logisch denken. IPV janken op een forum lees eens goed de regels of informeer jezelf. Je bent aan het gokken maar hebt geen idee wat je doet. En dan op een forum klagen. 

Is niet het principe en concept (en tevens verdienmodel) van een forum niet om een community op te bouwen? Eens dat sommige vragen soms simplistisch ofzo zijn maar dit soort reacties nodigt niet uit om actief deel te gaan nemen aan de. Community.

Maar dat is mijn 2 centen 

Geplaatst
Zojuist zei Hansheem:

Is niet het principe en concept (en tevens verdienmodel) van een forum niet om een community op te bouwen? Eens dat sommige vragen soms simplistisch ofzo zijn maar dit soort reacties nodigt niet uit om actief deel te gaan nemen aan de. Community.

Maar dat is mijn 2 centen 

Er wordt geen vraag gesteld enkel een (onterechte) klacht gedeponeerd. Ik ben me er van bewust dat w in een tijdperk leven waar we allemaal denken ergens recht op te hebben en direct op social media of andere mogelijkheden ons gal spugen. Maar als oude lul ben ik het daar niet mee eens.

Was dit verhaal neergepend met de vraag of de provider gelijk had of OP dan was t iets heel anders geweest en waren de reacties ook anders geweest.

Geplaatst
3 uur geleden zei LuukFOD:

Er wordt geen vraag gesteld enkel een (onterechte) klacht gedeponeerd. Ik ben me er van bewust dat w in een tijdperk leven waar we allemaal denken ergens recht op te hebben en direct op social media of andere mogelijkheden ons gal spugen. Maar als oude lul ben ik het daar niet mee eens.

Was dit verhaal neergepend met de vraag of de provider gelijk had of OP dan was t iets heel anders geweest en waren de reacties ook anders geweest.

Ik heb mijn klacht als volgt ingediend... Dit is de eerste keer dat ik geld op deze weddenschap heb ingezet, en alle weddenschappen die ik heb geplaatst, hebben ertoe geleid dat ik heb gewonnen... Een speler die later in het spel komt, kan een negatief effect op hemzelf hebben, maar nooit een positief effect... Deze speler heeft immers in 45 minuten iets bereikt wat anderen in 90 minuten zouden hebben bereikt... De logica van het evenement is gewoon belachelijk, en er staat dat deze weddenschap zal worden afgesloten op basis van opta-gegevens, maar er is geen verklaring dat de spelers bij de eerste 11 moeten beginnen... Ik heb gewonnen volgens opta-gegevens? Mbappe won de weddenschap... Dat is mijn enige kritiek. Verder interesseert het me niet wat er in de regels staat. Ik geef om wat rede en logica zeggen... Hoewel de 711-site hier gelijk lijkt te hebben, klopt er eigenlijk niks van... Dat is mijn mening... Het is belachelijk dat ik zo zwaar bekritiseerd word omdat ik de regels niet lees.

Geplaatst
3 uur geleden zei bladeing122:

Ik heb mijn klacht als volgt ingediend... Dit is de eerste keer dat ik geld op deze weddenschap heb ingezet, en alle weddenschappen die ik heb geplaatst, hebben ertoe geleid dat ik heb gewonnen... Een speler die later in het spel komt, kan een negatief effect op hemzelf hebben, maar nooit een positief effect... Deze speler heeft immers in 45 minuten iets bereikt wat anderen in 90 minuten zouden hebben bereikt... De logica van het evenement is gewoon belachelijk, en er staat dat deze weddenschap zal worden afgesloten op basis van opta-gegevens, maar er is geen verklaring dat de spelers bij de eerste 11 moeten beginnen... Ik heb gewonnen volgens opta-gegevens? Mbappe won de weddenschap... Dat is mijn enige kritiek. Verder interesseert het me niet wat er in de regels staat. Ik geef om wat rede en logica zeggen... Hoewel de 711-site hier gelijk lijkt te hebben, klopt er eigenlijk niks van... Dat is mijn mening... Het is belachelijk dat ik zo zwaar bekritiseerd word omdat ik de regels niet lees.

Met al het respect voor je mening. Een bet als deze is een void als een speler niet start. Dat is altijd al zo geweest. Derhalve krijg je de inleg terug. 

Het is belachelijk dat je een topic aanmaakt met klacht over oneerlijke behandeling terwijl je volledig goed behandeld bent.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.