Spring naar bijdragen

Dromen


Pascal_71

Aanbevolen berichten

  • 5 jaren later...
Op 10-4-2015 om 19:34 zei Pascal_71:

In de tijd dat the Great one ^:)^ nog gewoon Armijn heette en hij bezig was om zijn dromen te creëren :-? in plaats van ze uit te laten komen had hij in ieder geval één grote vriend en that was me! Dat hij toen al druk bezig was om te bedenken hoe "makkelijk" geld te verdienen $-) daarover vertel ik je graag later meer.

Haha ben benieuwd naar het verhaal 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat jullie even hebben moeten wachten op mijn verhaal ... Super leuk om onderdeel te mogen zijn van de OneTime community! Doet me denken aan de tijd dat Armijn en ik samen ons eerste “bedrijfje” starten we waren een jaar of 10 en het was het tijdperk dat de eerste mini mobile computerspelletjes uitkwamen. Wie kent ze nog, dat kleine tankje dat bestookt werd met bommen wat jij dan veilig naar de overkant moest brengen? Nou in die tijd bedachten Armijn en ik dat als we de spelletjes die we hadden op woensdag middag nou eens bij elkaar legde in de garage dat de kinderen uit de buurt er dan op mochten spelen uiteraard tegen een kleine vergoeding, wij daar wat aan over konden houden. En zo ontstond de Losbol onze eerste onderneming en met succes! 
Armijn bedacht ook al snel dat het slim zou zijn als we een loterij bedachten. We kochten een nieuw spelletje en verkochten lootjes waarmee dat spelletje dan weer te winnen was. Geweldige tijd! 

bewerkt door Pascal_71 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.