Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Starcasino Klantenservice:

@D00PIE Goede vraag, we leggen dit graag even helder uit.

De termijn van 30 of 60 dagen uitsluiting van bonussen en promoties is wettelijk vastgelegd in artikel 6 van de Regeling werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen. Dat artikel verwijst naar de verschillende soorten interventiemaatregelen die in artikel 18 van diezelfde regeling worden benoemd.

🔹 30 dagen uitsluiting geldt wanneer we een lichtere interventie toepassen, zoals:
– jou als speler adviseren om inzicht in je speelgedrag te krijgen (artikel 18 lid 1 onder a of b, lid 2 onder a)

🔹 60 dagen uitsluiting geldt wanneer wij als aanbieder zélf (dus zonder jouw instemming) een zwaardere maatregel nemen, zoals:
– het tijdelijk blokkeren van toegang tot één of meerdere spelsoorten (artikel 18 lid 2 onder c)

📄 Je kunt dit allemaal nalezen in:
Artikel 6 – Regeling werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen
Artikel 18 – Interventiemaatregelen

⚠️ Let op: deze uitleg is bedoeld ter verduidelijking van ons beleid en de achterliggende regelgeving. Het is géén juridisch advies. Voor formele interpretaties of persoonlijke situaties raden we altijd aan om contact op te nemen met een juridisch expert.

Groetjes,
Team Starcasino

Duidelijk verhaal. Bedankt voor jullie reactie!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
Op 24-6-2025 om 10:22 zei Starcasino Klantenservice:

Hi allemaal,

Dank voor alle berichten. We waarderen jullie betrokkenheid en nemen jullie feedback serieus. Graag even wat toelichting op een aantal punten:

Automatische uitbetalingen & bonussen
Het klopt dat bonussen vervallen zodra een uitbetaling verwerkt wordt, óók bij automatische uitbetalingen. Deze verwerking vindt rond 00:00 plaats en werkt inhoudelijk hetzelfde als een normale uitbetaling.
Deze maatregel is er om misbruik te voorkomen, maar het is absoluut niet de bedoeling dat spelers hierdoor bewust een hoog saldolimiet moeten instellen. We zijn actief intern bezig om hier een betere balans in te vinden.

🧠 Verantwoord Spelen & promotieblokkades
Ons AI-systeem dat risicosignalen monitort is nog nieuw en moet zich verder ontwikkelen op basis van data. Omdat we nog niet lang live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kunnen sommige spelers onterecht worden uitgesloten van promoties, wat uiteraard erg vervelend is.
We zijn actief bezig om dit systeem slimmer en eerlijker te maken.
➡️ Helaas kunnen we promotieblokkades op dit moment niet handmatig opheffen. Niet omdat we ons willen verschuilen achter “regeltjes”, maar omdat we bij een interventie altijd een verplichte wachtperiode van 30 dagen moeten aanhouden. Hier mogen we helaas geen uitzondering op maken.

Nogmaals dank voor jullie reacties, blijf ze vooral delen! We bouwen samen verder aan een platform dat eerlijk en verantwoord blijft.

Groetjes,
Team Starcasino

Laat ik beginnen met dat ik het dan anderzijds weer erg waardeer dat jullie je hier kenbaar maken en feedback delen. echt een ++++ wat mij betreft. 

Punt 1: Volgens mij is het zo dat als je een hit in bonusgeld hebt het geld als bonusgeld blijft staan, en niet uitbetaald zal worden door een limiet. Dit is dus denk ik geen probleem. Mocht je een hit in eigen geld hebben die door de limiet geraakt word... kan ik me zo voorstellen dat mensen niet perse wakker liggen van 50 of 75 euro. Neemt niet weg dat het opgelost (zou kunnen) worden... maar wel een kleine nuance denk ik. 

Punt 2: Dit is begrijpelijk maar tegelijkertijd meteen het nadeel van een AI gestuurd systeem, jammer maar een kinderziekte waar "we" even doorheen moeten. het feit dat je op de 30 dagen geen uitzondering mag maken is geen nieuws, dat is nu eenmaal de wurgketting van de KSA die de prioriteit heeft liggen bij "keep it simple because we are stupid" ipv maatwerk ten gunste van casino en speler. Geen verwijt hierin naar Star. Overigens is de toernooiprijs WEL uitgekeerd, dus die aanname was van mijn kan niet correct. 😀 jullie zijn bij mijn weten naast 711 de enige die dit zo (netjes) oplossen, dus chapeau! 

bewerkt door Hansheem
Geplaatst
2 uur geleden zei HAFCBet:

Netjes dat jullie hier zo goed op reageren. Wordt gewaardeerd en hopelijk is zijn mijn promoties over inmiddels 25 dagen weer terug!

Vandaag 25%bonus tot 100 euro. Wel een leuke actie. Ik heb mijn limiet op maximaal staan: 700 storting per maand. Hoger gaat niet lukken vanwege een te laag inkomen. 

Geplaatst
Op 24-6-2025 om 10:22 zei Starcasino Klantenservice:

Hi allemaal,

Dank voor alle berichten. We waarderen jullie betrokkenheid en nemen jullie feedback serieus. Graag even wat toelichting op een aantal punten:

Automatische uitbetalingen & bonussen
Het klopt dat bonussen vervallen zodra een uitbetaling verwerkt wordt, óók bij automatische uitbetalingen. Deze verwerking vindt rond 00:00 plaats en werkt inhoudelijk hetzelfde als een normale uitbetaling.
Deze maatregel is er om misbruik te voorkomen, maar het is absoluut niet de bedoeling dat spelers hierdoor bewust een hoog saldolimiet moeten instellen. We zijn actief intern bezig om hier een betere balans in te vinden.

🧠 Verantwoord Spelen & promotieblokkades
Ons AI-systeem dat risicosignalen monitort is nog nieuw en moet zich verder ontwikkelen op basis van data. Omdat we nog niet lang live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kunnen sommige spelers onterecht worden uitgesloten van promoties, wat uiteraard erg vervelend is.
We zijn actief bezig om dit systeem slimmer en eerlijker te maken.
➡️ Helaas kunnen we promotieblokkades op dit moment niet handmatig opheffen. Niet omdat we ons willen verschuilen achter “regeltjes”, maar omdat we bij een interventie altijd een verplichte wachtperiode van 30 dagen moeten aanhouden. Hier mogen we helaas geen uitzondering op maken.

Nogmaals dank voor jullie reacties, blijf ze vooral delen! We bouwen samen verder aan een platform dat eerlijk en verantwoord blijft.

Groetjes,
Team Starcasino

Allemaal leuk en aardig maar het slaat echt nergens op. Ik zit ziek thuis, heb dus even meer tijd om te spelen, maak een paar mooie wins, en hoppa en 30 dagen bonusban te pakken. Ik sta 22e in een toernooi, goed voor 60 euro. Wat gebeurt er dan met die centen als ik in het geld eindig? Ook weg zeker? Ik vind jullie aanbiedingen leuk maar als je steeds achter je centen aan moet is de lol er voor mij wel snel vanaf. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.