Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Starcasino Klantenservice:

@D00PIE Goede vraag, we leggen dit graag even helder uit.

De termijn van 30 of 60 dagen uitsluiting van bonussen en promoties is wettelijk vastgelegd in artikel 6 van de Regeling werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen. Dat artikel verwijst naar de verschillende soorten interventiemaatregelen die in artikel 18 van diezelfde regeling worden benoemd.

🔹 30 dagen uitsluiting geldt wanneer we een lichtere interventie toepassen, zoals:
– jou als speler adviseren om inzicht in je speelgedrag te krijgen (artikel 18 lid 1 onder a of b, lid 2 onder a)

🔹 60 dagen uitsluiting geldt wanneer wij als aanbieder zélf (dus zonder jouw instemming) een zwaardere maatregel nemen, zoals:
– het tijdelijk blokkeren van toegang tot één of meerdere spelsoorten (artikel 18 lid 2 onder c)

📄 Je kunt dit allemaal nalezen in:
Artikel 6 – Regeling werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen
Artikel 18 – Interventiemaatregelen

⚠️ Let op: deze uitleg is bedoeld ter verduidelijking van ons beleid en de achterliggende regelgeving. Het is géén juridisch advies. Voor formele interpretaties of persoonlijke situaties raden we altijd aan om contact op te nemen met een juridisch expert.

Groetjes,
Team Starcasino

Duidelijk verhaal. Bedankt voor jullie reactie!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
Op 24-6-2025 om 10:22 zei Starcasino Klantenservice:

Hi allemaal,

Dank voor alle berichten. We waarderen jullie betrokkenheid en nemen jullie feedback serieus. Graag even wat toelichting op een aantal punten:

Automatische uitbetalingen & bonussen
Het klopt dat bonussen vervallen zodra een uitbetaling verwerkt wordt, óók bij automatische uitbetalingen. Deze verwerking vindt rond 00:00 plaats en werkt inhoudelijk hetzelfde als een normale uitbetaling.
Deze maatregel is er om misbruik te voorkomen, maar het is absoluut niet de bedoeling dat spelers hierdoor bewust een hoog saldolimiet moeten instellen. We zijn actief intern bezig om hier een betere balans in te vinden.

🧠 Verantwoord Spelen & promotieblokkades
Ons AI-systeem dat risicosignalen monitort is nog nieuw en moet zich verder ontwikkelen op basis van data. Omdat we nog niet lang live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kunnen sommige spelers onterecht worden uitgesloten van promoties, wat uiteraard erg vervelend is.
We zijn actief bezig om dit systeem slimmer en eerlijker te maken.
➡️ Helaas kunnen we promotieblokkades op dit moment niet handmatig opheffen. Niet omdat we ons willen verschuilen achter “regeltjes”, maar omdat we bij een interventie altijd een verplichte wachtperiode van 30 dagen moeten aanhouden. Hier mogen we helaas geen uitzondering op maken.

Nogmaals dank voor jullie reacties, blijf ze vooral delen! We bouwen samen verder aan een platform dat eerlijk en verantwoord blijft.

Groetjes,
Team Starcasino

Laat ik beginnen met dat ik het dan anderzijds weer erg waardeer dat jullie je hier kenbaar maken en feedback delen. echt een ++++ wat mij betreft. 

Punt 1: Volgens mij is het zo dat als je een hit in bonusgeld hebt het geld als bonusgeld blijft staan, en niet uitbetaald zal worden door een limiet. Dit is dus denk ik geen probleem. Mocht je een hit in eigen geld hebben die door de limiet geraakt word... kan ik me zo voorstellen dat mensen niet perse wakker liggen van 50 of 75 euro. Neemt niet weg dat het opgelost (zou kunnen) worden... maar wel een kleine nuance denk ik. 

Punt 2: Dit is begrijpelijk maar tegelijkertijd meteen het nadeel van een AI gestuurd systeem, jammer maar een kinderziekte waar "we" even doorheen moeten. het feit dat je op de 30 dagen geen uitzondering mag maken is geen nieuws, dat is nu eenmaal de wurgketting van de KSA die de prioriteit heeft liggen bij "keep it simple because we are stupid" ipv maatwerk ten gunste van casino en speler. Geen verwijt hierin naar Star. Overigens is de toernooiprijs WEL uitgekeerd, dus die aanname was van mijn kan niet correct. 😀 jullie zijn bij mijn weten naast 711 de enige die dit zo (netjes) oplossen, dus chapeau! 

bewerkt door Hansheem
  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
2 uur geleden zei HAFCBet:

Netjes dat jullie hier zo goed op reageren. Wordt gewaardeerd en hopelijk is zijn mijn promoties over inmiddels 25 dagen weer terug!

Vandaag 25%bonus tot 100 euro. Wel een leuke actie. Ik heb mijn limiet op maximaal staan: 700 storting per maand. Hoger gaat niet lukken vanwege een te laag inkomen. 

Geplaatst
Op 24-6-2025 om 10:22 zei Starcasino Klantenservice:

Hi allemaal,

Dank voor alle berichten. We waarderen jullie betrokkenheid en nemen jullie feedback serieus. Graag even wat toelichting op een aantal punten:

Automatische uitbetalingen & bonussen
Het klopt dat bonussen vervallen zodra een uitbetaling verwerkt wordt, óók bij automatische uitbetalingen. Deze verwerking vindt rond 00:00 plaats en werkt inhoudelijk hetzelfde als een normale uitbetaling.
Deze maatregel is er om misbruik te voorkomen, maar het is absoluut niet de bedoeling dat spelers hierdoor bewust een hoog saldolimiet moeten instellen. We zijn actief intern bezig om hier een betere balans in te vinden.

🧠 Verantwoord Spelen & promotieblokkades
Ons AI-systeem dat risicosignalen monitort is nog nieuw en moet zich verder ontwikkelen op basis van data. Omdat we nog niet lang live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kunnen sommige spelers onterecht worden uitgesloten van promoties, wat uiteraard erg vervelend is.
We zijn actief bezig om dit systeem slimmer en eerlijker te maken.
➡️ Helaas kunnen we promotieblokkades op dit moment niet handmatig opheffen. Niet omdat we ons willen verschuilen achter “regeltjes”, maar omdat we bij een interventie altijd een verplichte wachtperiode van 30 dagen moeten aanhouden. Hier mogen we helaas geen uitzondering op maken.

Nogmaals dank voor jullie reacties, blijf ze vooral delen! We bouwen samen verder aan een platform dat eerlijk en verantwoord blijft.

Groetjes,
Team Starcasino

Allemaal leuk en aardig maar het slaat echt nergens op. Ik zit ziek thuis, heb dus even meer tijd om te spelen, maak een paar mooie wins, en hoppa en 30 dagen bonusban te pakken. Ik sta 22e in een toernooi, goed voor 60 euro. Wat gebeurt er dan met die centen als ik in het geld eindig? Ook weg zeker? Ik vind jullie aanbiedingen leuk maar als je steeds achter je centen aan moet is de lol er voor mij wel snel vanaf. 

Geplaatst
8 uur geleden zei OddsBeater:

Goed bezig Starcasino! Niet verschuilen, maar open en inhoudelijk reageren. Top!

En zo is het. 
 

niet elk casino is ruk zo blijkt 😃

Geplaatst (bewerkt)

Voor degenen die een promotieban ineens kregen. Ik heb nu twee van die mails gehad, 1 een dag na aanmelden en nu een week verder werd ik nog steeds als risicovolle speler gezien. Heb totaal niet gespeeld de laatste week. Klantenservice gevraagd. Wat blijkt? Als je jezelf niet uitlogt, dan telt de tijd dat je bent ingelogd mee! Ik was blijkbaar de hele tijd nog ingelogd op mijn mobiel en had geen idee dat dit invloed had. Dus dit kan ook meespelen aan jouw promotieban.

bewerkt door Crystine
Geplaatst
Op 18-6-2025 om 23:06 zei Starcasino Klantenservice:

Dank voor je bericht!

Dat klopt inderdaad: zodra je een uitbetaling aanvraagt, worden actieve en nog niet geclaimde bonussen automatisch geannuleerd.

Neem even contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag of we de bonus alsnog voor je kunnen toevoegen. We helpen je er graag bij! 😊

 

Groetjes,

Team Starcasino

even hier nog op terug komen. Mijn probleem was dat ik dacht te storten inclusief 25% bonus. Ik zag die bonus staan op de stortpagina, maar blijkbaar moet je dan nog een keer erop klikken en selecteren. beetje onduidelijk, maar ok, dat was wel mijn fout. Alleen even uitbetalen en opnieuw proberen gaat dus niet. 

Maar ik ben toch maar even de chat ingedoken en die hebben het voor mij opgelost en de bonus toegekend. Dus helemaal goedgekomen!

Geplaatst
12 uur geleden zei Pierke:

even hier nog op terug komen. Mijn probleem was dat ik dacht te storten inclusief 25% bonus. Ik zag die bonus staan op de stortpagina, maar blijkbaar moet je dan nog een keer erop klikken en selecteren. beetje onduidelijk, maar ok, dat was wel mijn fout. Alleen even uitbetalen en opnieuw proberen gaat dus niet. 

Maar ik ben toch maar even de chat ingedoken en die hebben het voor mij opgelost en de bonus toegekend. Dus helemaal goedgekomen!

Klantenservice daar is inderdaad top. Mooi ook dat ze alles meelezen hier, dus ze zijn wel echt bezig met verbeteringen (hoop ik :) )

  • 2 weken later...
Geplaatst

Het valt me wel op dat regelmatig de informatie van slots niet klopt bij Starcasino. Bijvoorbeeld bij Lucky Lady's Charm Deluxe staat een RTP van 97,1% als je op het informatie-icoontje klikt in het slot overzicht. Maar open je de slot zelf en bekijk je daar de help info, dan staat er: "Theoretisch uitbetalingspercentage: 95,13%". Dat is toch een groot verschil.

Maar goed, ik vind het wel top dat Starcasino de RTP en max win duidelijk in het overzicht communiceert bij bijna elke slot. Hopelijk zorgen ze er ook nog voor dat de informatie echt klopt :)

Geplaatst (bewerkt)

Heb een mail gekregen en een bonus blokkade van 30 dagen gekregen…… uhm heb met 150 storting een uitbetaling gedaan van 850 euro. Dus even gebeld hoe dit kon want heb niet gek zitten inzetten lage bets en me balans ging steeds met winst omhoog…. Nu heb ik aan de aardige man gevraagd aan de telefoon hoe dat kwam en hij kon mij vertellen door het rondspelen van hoge bedragen…dus ik vroeg hoeveel heb ik totaal dan ingezet(gewagered) gisteren en hij kon me vertellen dat die bedrag schrik niet 970 euro totaal was….dus met andere woorden als je je stortings bedrag ongeveer 6 x rondspeelt ongeacht als je wint of verliest je meteen de alarm bellen laat rinkelen bij hun verantwoord spelen afdeling ( ik had een welkom bonus met 30x rondspelen vergeet dat even niet om in je achterhoofd te houden wat een totaal bedrag was om 4500 euro rond te spelen als ik enkel nog de bonus balans over had 😅) ….. dus boys hou je van lekker casino spelen en je wint veel en gaat dus langer door met je winst of heb je een bonus die je moet rondspelen nog dan kom je van een koude kermis thuis want dan word je hier gewoon keihard benadeeld !!! Ik durf nu niet meer grotere bedragen hier te spelen of bonussen vrij te spelen als je dat moet doen doordat je je eigen cash geld bijvoorbeeld hebt verloren en alleen zit met het bonus balans…wat dan ook door deze akelige manier van omgaan met je klanten wat een zooitje heeft Nederland toch gemaakt van het online casino zucht 😞 🤢

bewerkt door Mr fast
Verkeerde woord
Geplaatst
Op 9-7-2025 om 13:38 zei Hersenloos:

Het valt me wel op dat regelmatig de informatie van slots niet klopt bij Starcasino. Bijvoorbeeld bij Lucky Lady's Charm Deluxe staat een RTP van 97,1% als je op het informatie-icoontje klikt in het slot overzicht. Maar open je de slot zelf en bekijk je daar de help info, dan staat er: "Theoretisch uitbetalingspercentage: 95,13%". Dat is toch een groot verschil.

Maar goed, ik vind het wel top dat Starcasino de RTP en max win duidelijk in het overzicht communiceert bij bijna elke slot. Hopelijk zorgen ze er ook nog voor dat de informatie echt klopt :)

Dat is wel erg kwalijk. Maar goed altijd dus zelf ff checken in de slot zelf

Geplaatst
18 uur geleden zei Mr fast:

Heb een mail gekregen en een bonus blokkade van 30 dagen gekregen…… uhm heb met 150 storting een uitbetaling gedaan van 850 euro. Dus even gebeld hoe dit kon want heb niet gek zitten inzetten lage bets en me balans ging steeds met winst omhoog…. Nu heb ik aan de aardige man gevraagd aan de telefoon hoe dat kwam en hij kon mij vertellen door het rondspelen van hoge bedragen…dus ik vroeg hoeveel heb ik totaal dan ingezet(gewagered) gisteren en hij kon me vertellen dat die bedrag schrik niet 970 euro totaal was….dus met andere woorden als je je stortings bedrag ongeveer 6 x rondspeelt ongeacht als je wint of verliest je meteen de alarm bellen laat rinkelen bij hun verantwoord spelen afdeling ( ik had een welkom bonus met 30x rondspelen vergeet dat even niet om in je achterhoofd te houden wat een totaal bedrag was om 4500 euro rond te spelen als ik enkel nog de bonus balans over had 😅) ….. dus boys hou je van lekker casino spelen en je wint veel en gaat dus langer door met je winst of heb je een bonus die je moet rondspelen nog dan kom je van een koude kermis thuis want dan word je hier gewoon keihard benadeeld !!! Ik durf nu niet meer grotere bedragen hier te spelen of bonussen vrij te spelen als je dat moet doen doordat je je eigen cash geld bijvoorbeeld hebt verloren en alleen zit met het bonus balans…wat dan ook door deze akelige manier van omgaan met je klanten wat een zooitje heeft Nederland toch gemaakt van het online casino zucht 😞 🤢

@Starcasino Klantenservice lezen we even mee? Leuk hoor dat jullie roepen AI en we leren nog veel… maar dit is gewoon slecht en er moet naar gekeken worden.

Geplaatst
5 uur geleden zei Yahitchu:

@Starcasino Klantenservice lezen we even mee? Leuk hoor dat jullie roepen AI en we leren nog veel… maar dit is gewoon slecht en er moet naar gekeken worden.

Ik speelde met bets tussen de 0.20 tot 1,25 euro op slots. Heb toen ik dacht van dit is een mooi bedrag ik ga cashen het uit laten betalen waarmee ook de bonus balans van 150 kwam te vervallen en ik netto iets van 850 kreeg…. Volgende dag om 09.00 bericht gekregen zoals zovele hebben gekregen met standaard text over limieten etc en stond in als je dit leest heb je 30 dagen geen recht op promoties 😔 toen heb ik gebeld en gevraagd wat is het probleem dit was mijn eerste storting en 2 uurtjes gespeeld te hebben op een relaxte manier 😁 hier zijn winnaars niet welkom kan ik je vertellen en dat AI hier achter zit geloof ik geen drol van want een medewerker heeft dit doorgevoerd van de afdeling verantwoord spelen dan kun je toch als goed denkend mens zien dat deze klant heeft gewonnen en niet zoveel heeft rondgespeeld zelfs dat er een wager nog geldig was van 30x 😜 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.