Spring naar bijdragen

Las Vegas OneTime ! 18 - 25 maart 2018


jordi-414

Aanbevolen berichten

 

Ik heb Ka al geregeld (gratis via Myvegas), leuk als er nog meer mee gaan ;), maar One van Michael Jackson lijkt me echt de bom.

Iemand ook interested in Michael Jackson Cirque du Soleil? Niet gratis, gewoon betalen, maar ziet er geweldig uit

 

Inmiddels heb ik MJ One al twee keer gezien. Naar mijn mening ook de beste CdS show. Natuurlijk moet Mj's muziek je wel liggen. 

Veel te zien, leuke verhaallijn. Naar mijn idee niet echt slechte plaatsen te vinden, zolang je niet te ver van het podium zit, zeg maar de buitenring.

Absoluut een aanrader en het geld waard.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-1-2018 om 17:31 zei JackPot:

Zojuist laatste gratis ticket gekocht voor KA via MyVegas.

Rond 17.15 uur komen er dus weer nieuwe op de website.

Wie gaat er mee? Kost 40k goud.

 

Screen Shot 2018-01-30 at 17.31.13.png

21 22 23 Maart zijn blackout date dagen....oftewel niet op deze data beschikbaar...... blijft 19, 20 zo'n beetje over......... Maar heb deze ook in the pocket.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook nog een helikoptervlucht naar The Grand Canyon gekocht voor 2.000.000 punten, nu zijn de punten bijna op :P
(Die heb ik ook al een keer gedaan, maar is het zeker waard om nog een keer te doen :P ) 

Ik ga nog kijken of ik nog kaartjes voor Love kan krijgen en anders wordt het een buffetje of free play.

bewerkt door Sinister6 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

New flight(s): 
DEPARTURE  ARRIVAL 
AMSTERDAM (AMS)  COPENHAGEN (CPH) 
D83541
18MAR2018 
14:40 
18MAR2018 
16:00 
DEPARTURE  ARRIVAL 
COPENHAGEN (CPH)  LAS VEGAS (LAS) 
DY7105
18MAR2018 
19:15 
18MAR2018 
22:10 
DEPARTURE  ARRIVAL 
LAS VEGAS (LAS)  STOCKHOLM-ARLANDA (ARN) 
DY7104
24MAR2018 
18:25 
25MAR2018 
13:30 
DEPARTURE  ARRIVAL 
STOCKHOLM-ARLANDA (ARN)  AMSTERDAM (AMS) 
D8 222
25MAR2018 
16:35 
25MAR2018 
18:35
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch geen dagje Stockholm dus, scheelt weer.


Aangezien skrill er blijkbaar kansloos veel moeite mee heeft om een fucking creditcard op te sturen na ze nu al 3x 3 weken de tijd gegeven te hebben, zal ik morgen eens loeren bij het reisbureau hier vlakbij. Als die een redelijk betaalbaar prijsje hebben dan neem ik die wel. Vluchten online worden al erg duur (zijn nog opties met oa norwegian heenreis en condor naar duitsland en vervolgens met de trein naar huis voor de terugreis), maar dat is echt verre van ideaal, zeker voor dat geld dat je er dan nog voor kwijt bent, dus fingers crossed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mijn eigen bank opgezegd - en nee, die gaat niet meer terugkomen. Spendingpattern werd soms licht idioot om het maar even zo uit te drukken. Mikey houd sowieso al van shoppen, maar is nogal niet te stoppen als-ie niet goed in z’n vel zit ;)

Neteller is hetzelfde bedrijf als Skrill (beide de paysafe company) dus ik zie echt geen enkele reden waarom dan beter zou zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mikey , je gaat toch niet.?

volgens mij zijn er genoeg manieren om toch te boeken , volgens mij had @JackPot al aangeboden om voor je te boeken en dat je hem gewoon cash of geld overmaakt, en ook gewoon een creditcard aanvragen duurt maar een paar dagen. Dus waar een wil is is een weg !

Voor de mensen die wel gaan zit het er al bijna aan te komen !!! Balen dat ik zelf niet mee kan maar ik hoef zelf nog maar 10 daagjes te wachten ?

bewerkt door KevkeHMD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu we het toch over creditcards hebben.......

ik heb al dik 15 jaar dezelfde creditcard ICS Mastercard

ik kreeg vorige week een brief over berekeningen die in het verleden niet goed zijn uitgevoerd

ik de huidige gegevens door gestuurd

kreeg ik gister een brief en daar stond in ....

als wij alleen uw gegevens meenemen in de berekening betekent dit dat wij uw card moeten sluiten....

en ik wil niet dat mijn vriendin word mee berekend op de card,.....dus dat word de card sluiten....

en dat terwijl ik over 5 weken naar Vegas ga....grrrrrr

wel krijg ik een compensatie over teveel betaalde rente en dat kon wel is 3000 euro zijn, dat zij de medewerker die ik aan de telefoon had

maar dat wil ik eerst wel is schriftelijk zien

nou ja over een paar weken Dollars halen ,dan maar wat meer cash mee 

ik neem nu tussen de 2500 a 3000 dollar mee naar Vegas  en een Rabo werelpas waar de nodige euros op staan

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Fijn dat altijd mensen die me oh-zo-goed kennen meteen hun zegje klaarhebben. Zeker als ze niet eens goed lezen wat je post. Top :)

Als er 1 zijn zegje altijd wel klaar heeft............kom op man!!

Als ik terug lees hoe lang jij al niet loopt te leuren met het idee om ook naar LV te gaan.

Of je gaat of je gaat niet...PUNT

Niet lopen verkondigen hoe lastig mensen of bedrijven het jou maken....Nee jij beslist of je gaat ja of nee.

Ja.....Dan had  @JackPot je geholpen...niks CC of Skrill.....

Nee......klaar en door........

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Rmnd78:

Als er 1 zijn zegje altijd wel klaar heeft............kom op man!!

Als ik terug lees hoe lang jij al niet loopt te leuren met het idee om ook naar LV te gaan.

Of je gaat of je gaat niet...PUNT

Niet lopen verkondigen hoe lastig mensen of bedrijven het jou maken....Nee jij beslist of je gaat ja of nee.

Ja.....Dan had  @JackPot je geholpen...niks CC of Skrill.....

Nee......klaar en door........

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Net nog e.e.a bekeken op diverse boekingsites en dan wordt elke keer de mogelijkheid geboden om via Ideal tebetalen.

Een C.C. is in de USA erg handig, maar ,en kent ook nog het begrip  " Travaller Cheques".  Buiten dat je sowieso kan pinnen in de USA en vooraf dollars kan kopen en meenemen.

Verder nog enkele websites geraadpleegd, waaronder vakentiediscounter en je kunt via ideal je reservering bevestigen en afrekenen.

Reisje naar LV is binnen enkele minuten geregeld en ju kunt gaan. Wellicht dat je bij aankomst in je hotel een aanbetaling dient te doen voor de serviices.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.