Spring naar bijdragen

Las Vegas OneTime ! 18 - 25 maart 2018


jordi-414

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fosgate:

zucht 1f622.png

Ik durf het bijna niet te zeggen .

De enige reden dat ik niet naar Las Vegas kan is dat ik manische vliegangst heb ... Ik durf er niet op, heb al boeken gelezen noem maar op maar de schrik is gewoon te groot.

Wetende dat ik nog nooit gevlogen heb eh.. maar toch, wil er zelfs nog niet aan denken :(

Maar ik besef wil ik er ooit komen ... moet ik de stap zetten ...

 

@jordi22 Kom er maar in.

Een bijzondere optie is om t.z.t. met een cruise naar Amerika te varen en vanaf daar met een camper dwars door de prachtige States te rijden (van Oost naar West) en kom je vanzelf in Vegas terecht.

In 2005 hebben we met Pokerinfo een pokerteam samengesteld en mochten op onze kosten over de wereld pokeren. Hier zat de leuke gast Hermun bij en deze had ook behoorlijke vliegangst. Eindelijk won het verstand/emotie en heeft die een super tijd van zijn leven gehad. Vegas moet je een x gezien (meegemaakt hebben Fosgate). 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, TheGreatOne said:

@jordi22 dit betekent dat je rond 23:05 uur bij de bar staat in Planet Hollywood en dat ik al je verhalen moet aanhoren, hoeveel mooie dames je al niet gezien hebt en dat je helemaal los gaat vanavond met gokken :-)  Dat is het moment dat ik je bij je nek pak en zeg: Doe maar Jordi, This is Vegas Baby!!! :-)

Zo is t. Je zegt, ga maar lekker bier drinken met @JackPot en tower of terror bouwen! Meteen de eerste avond, 4 enveloppen open scheuren en inzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fosgate - ik heb ook vliegangst. Met een beetje geluk zal half OT me jankend aan de gate zien in maart áls ik meega. Heb 1x beetje traumatische noodlanding meegemaakt maar dat is niet anders. Maar toch ga ik. Gek genoeg omdat ik echt iemand ben die van reizen enzo houd, en ik mezelf ook realiseer dat er geen veiliger vervoersmiddel is dan een vliegtuig. Gewoon gaan, als je 85 bent en niet meer kunt heb je er spijt van

PS ik weet overigens dat ze vroeger bij KLM aan vliegangsttrainingen deden. Misschien wat voor jou!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fosgate - ik heb ook vliegangst. Met een beetje geluk zal half OT me jankend aan de gate zien in maart áls ik meega. Heb 1x beetje traumatische noodlanding meegemaakt maar dat is niet anders. Maar toch ga ik. Gek genoeg omdat ik echt iemand ben die van reizen enzo houd, en ik mezelf ook realiseer dat er geen veiliger vervoersmiddel is dan een vliegtuig. Gewoon gaan, als je 85 bent en niet meer kunt heb je er spijt van

PS ik weet overigens dat ze vroeger bij KLM aan vliegangsttrainingen deden. Misschien wat voor jou!?


Welke reizen heb je allemaal al gemaakt als reisliefhebber? Bijzondere bestemmingen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei DianaS:

Kijk maar uit... straks wordt er meegelezen door het thuisfront ;-)

Als die blonde van die foto meegaat richting hotelkamer van maak ik een selfie ons samen en die app ik linia-recta richting mijn vriendin. Ik ben namelijk geen 'engel' maar ook geen leugenaar. Daarna gaat mijn telefoon uit en die zet ik pas weer aan wanneer ik terug in Nederland ben. Het gezeik dat ongetwijfeld volgt bij thuiskomst heb ik er wel voor over. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei hotshot123:

nog sterker ,me vriendin stond er naast,die kan er alleen maar om lachen

 

Wil je vriendin niet meer naar Vegas? Leuk dat jullie al zo bezig zijn met Vegas. Dat stuiteren zal alleen maar erger worden en in Vegas ben je 1 grote stuiterbal. 4 uur slaap is daar normaal. Kun je niets aandoen. Je hersens moeten zoveel indrukken verwerken. Vooral als je er nog nooit eerder bent geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei LasVegasNic:

Wil je vriendin niet meer naar Vegas? Leuk dat jullie al zo bezig zijn met Vegas. Dat stuiteren zal alleen maar erger worden en in Vegas ben je 1 grote stuiterbal. 4 uur slaap is daar normaal. Kun je niets aandoen. Je hersens moeten zoveel indrukken verwerken. Vooral als je er nog nooit eerder bent geweest. 

nee me vriendin wil niet mee,ze heeft helemaal niks met gokken

ze is 1 keer met me mee geweest in het HC Utrecht en ze vind er echt niks aan

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...