Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei LuukFOD:

Vraag in de chat naar rekening nummer wat gebruikt is en op wiens naam dit staat. Als je dat niet kent vraag dan of ze het dubbel willen checken omdat je de naam niet kent wanneer het geld gestort is.  Kan het zijn dat je eventueel een zakelijke rekening hebt gebruikt?

Van de naam krijg ik alleen een achternaam die mij niet bekend is. Van het rekeningnummer geven ze alleen de laatste 4 cijfers. Datum en tijd van de storting kunnen ze niet nakijken. Op elke andere vraag copy/pasten ze tekst uit de standaardmail. Zo wordt het wel erg lastig.

Er is echt maar 1 rekening gebruikt. Al 3 jaar. Vorig jaar is mijn account nog geverifieerd (ID, bankafschrift). Sindsdien vele deposits en een aantal withdraws gedaan zonder problemen. Tot deze week.

Geplaatst

Net weer bericht gehad per mail, ze willen:

"Een kopie van het bankafschrift eindigend op de cijfers 0089 waar het banklogo, uw naam en uw bankrekeningnummer op staan vermeld."

Ik schreef terug:

Het "bankafschrift eindigend op de cijfers 0089" is mij onbekend. Alle deposits/withdraws in mijn account komen van en naar bankrekening *IBAN eigen rekening*. Dat is ook de enige rekening die gebruikt is en toegang kan en mag hebben tot mijn account.

Graag dubbel checken en nader onderzoeken, ik heb het gevoel dat hier iets mis gaat. Kunt u mij de naam, rekeningnummer, datum/tijd van dat bankafschrift en het bewijs van ID in combinatie met dat rekeningnummer verstrekken?

Ik wil ten behoeve van het onderzoek de volgende verklaring opnemen in mijn dossier:

Alle deposits / withdraws zijn vanaf dezelfde bankrekening via iDeal gedaan. Ik zie bij "Deposits" op de website de ene keer "Instant bank transfer" staan en de andere keer "Entercash". Op mijn bankafschriften staan bij de tegenrekeningen de laatste keren "Worldpay AP Limited", maar er stond ook wel eens "PPRO Financial Ltd". Ook is het betalen via iDeal verschillende malen veranderd op de website van Unibet. Wellicht dat daar de fout zit.

Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen.

Geplaatst

Update, weer een reactie per mail:
"Helaas is er in het verleden gestort met de een bankrekening waarvan de laatste 4 cijfers -0089 zijn.

Deze rekening staat op naam van N. van Rooijen. Daar het niet is toegestaan met andermans rekeningen te storten, hebben wij ter verificatie een afschrift van deze rekening nodig.

Terugkomende op uw opmerking betreft het storten. Wij gebruiken meerdere providers, die dus onder verschillende namen in uw overzicht te zijn kunnen zijn.

Voor u maakt het geen verschil welke uw storting behandeld."

Om moedeloos van te worden. Ik ken deze persoon en bankrekening niet. Ik krijg verder geen enkele informatie. Geen datum of tijd, geen ID, geen referentie ID, geen bedrag en geen bankrekeningnummer. Alleen een vage naam en 4 cijfers.

Mijn account is vorig jaar nog geverifieerd en alle stortingen op de website staan gewoon op mijn bankafschriften. Deze storing is echter nergens terug te vinden. Geen idee wat ik nu moet doen om dit op te lossen.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Hotrunner:

Komen ze ook met een oplossing of blijft het een herhaling van zetten?

Dit is de exacte mail die ik heb gekregen. Steeds hetzelfde antwoord. Via de chat en per mail. Geen informatie, geen oplossing.

Als ik een datum/tijd/reference ID kreeg, dan kan ik bewijzen of de storting wel/niet van mijn rekening komt. Maar dat wordt gewoon genegeerd.

Geplaatst
28 minuten geleden zei Keesjan:

Dit is de exacte mail die ik heb gekregen. Steeds hetzelfde antwoord. Via de chat en per mail. Geen informatie, geen oplossing.

Als ik een datum/tijd/reference ID kreeg, dan kan ik bewijzen of de storting wel/niet van mijn rekening komt. Maar dat wordt gewoon genegeerd.

Jee, om moedeloos van te worden. In je history staat niet iets dat er gestort is hiervanuit? Om welke bedrag gaat het (zeggen ze dat)?

 

Ik zou support een mail sturen met het antwoord dat je deze persoon niet kent en ook niet het rekening nummer en het ook niet voor komt in jou history bij Unibet (die storting). Ik zou daarna ook een CC naar de email van onetime ([email protected]) en deze thread erbij doen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze lopen te blunderen maar als het wel zo is dan mag dat ook naar buiten komen. Succes en hou ons op de hoogte. We blijven de zaak monitoren. 

Geplaatst

Nee, het bedrag zeggen ze ook niet. De history laat alleen datums, ID's en bedragen zien van de afgelopen 4 maanden, geen rekeningnummers of namen.

Ik heb ze nu al verschillende malen in de chat en per mail gezegd dat ik die persoon niet ken. Nog een keer zou een herhaling van zetten zijn. Het is nu een welles-nietes spelletje geworden waar niks meer aan te doen valt.

Geplaatst
52 minuten geleden zei Keesjan:

Nee, het bedrag zeggen ze ook niet. De history laat alleen datums, ID's en bedragen zien van de afgelopen 4 maanden, geen rekeningnummers of namen.

Ik heb ze nu al verschillende malen in de chat en per mail gezegd dat ik die persoon niet ken. Nog een keer zou een herhaling van zetten zijn. Het is nu een welles-nietes spelletje geworden waar niks meer aan te doen valt.

Phoef, ik zou er gek van worden.

Kun je niet een deposit geschiedenis opvragen bij ze?

Geplaatst

Opeens is er een doorbraak in deze zaak! Ik dacht, ik ga nog 1 keer in de chat om mijn volledige deposit geschiedenis op te vragen. Dat was niet mogelijk. Ik legde uit dat ik dat wilde weten omdat er iemand op mijn account gestort zou hebben. Het gesprek kwam weer op die onbekende bankrekening, maar deze keer ging de medewerker actief opzoek naar meer informatie.

En toen kwam uit het niets het verlossende woord: Er was een foutje gemaakt! Die persoon had niet gestort! Wel moet ik mijn eigen bankafschrift opsturen, maar dat mag geen probleem zijn.

Nog even afwachten dus, maar oef, dit is echt een pak van mijn hart. Het is erg frustrerend om zeker te weten dat je niks verkeerd hebt gedaan en dat maar niet kan bewijzen. Bedankt iedereen voor de support en het meedenken!

Geplaatst
14 minuten geleden zei TheMikeyx:

Hoppaaaaa emoji106.png

Shockerend wel dat dat nu pas zover is. Transcript van de chat wel bewaard?

Stom, niet aan gedacht. Ik kreeg meteen een verificatiemogelijkheid voor mijn eigen rekening op de website en toen had ik de chat al weggeklikt. Maar nu zal het wel in orde moeten komen.

Geplaatst
3 uur geleden zei Hotrunner:

Wat ik vooral vreemd vind is dat je al meerdere withdraws hebt gedaan en daar geen problemen mee hebt gehad.

 

Hebben ze toen hun huiswerk niet goed gedaan ?

Normaal had hij uitbetalingen onder de €2000 en nu heeft hij een uitbetaling van meer als €2000 en dan gaan ze bij UB andere dingen nakijken.

Geplaatst
3 uur geleden zei Keesjan:

Opeens is er een doorbraak in deze zaak! Ik dacht, ik ga nog 1 keer in de chat om mijn volledige deposit geschiedenis op te vragen. Dat was niet mogelijk. Ik legde uit dat ik dat wilde weten omdat er iemand op mijn account gestort zou hebben. Het gesprek kwam weer op die onbekende bankrekening, maar deze keer ging de medewerker actief opzoek naar meer informatie.

En toen kwam uit het niets het verlossende woord: Er was een foutje gemaakt! Die persoon had niet gestort! Wel moet ik mijn eigen bankafschrift opsturen, maar dat mag geen probleem zijn.

Nog even afwachten dus, maar oef, dit is echt een pak van mijn hart. Het is erg frustrerend om zeker te weten dat je niks verkeerd hebt gedaan en dat maar niet kan bewijzen. Bedankt iedereen voor de support en het meedenken!

Hoppaaaaaaaaaa, heeft mijn post toch de doorbraak gegeven haha

Geplaatst
6 uur geleden zei Keesjan:

Dit is de exacte mail die ik heb gekregen. Steeds hetzelfde antwoord. Via de chat en per mail. Geen informatie, geen oplossing.

Als ik een datum/tijd/reference ID kreeg, dan kan ik bewijzen of de storting wel/niet van mijn rekening komt. Maar dat wordt gewoon genegeerd.

Eerlijk gezegd ik denk dat hier sprake is van een misverstand .

Met mijn excuus aan @TheGreatOne , ik ga dit effe uitleggen . 

Je kan wel zeggen dat je all je stortingen via ING hebt gedaan . maar dat is

op dit moment NIET relevant .

Het gaat erom of jij in staat bent om te bewijzen dat je niks met dat onbekende rekening te maken hebt

( zoals ik je in mijn vorige post gevraagd had ? ) .

Begrijp me niet verkeerd , Ik geloof je woord maar het gaat erom of jij juridisch kan aantonen dat

je niks met dat onbekende rekeninghouder te maken hebt en je kent hem niet .

Want stel je maar voor dat je , je zaak bij de rechter gaat aankaarten . Dan zijn eerste vraag is : hoe is

het mogelijk dat iemand anders op jouw account geld heeft gestort , zonder je inlog gegevens te weten ?

Vanuit gaan dat casino gelijk heeft en kan inderdaad bewijzen dat iemand anders op je account geld heeft gestort , dan kan jij wel concluderen dat hij over je inloggegevens beschikt en dus , een bekende van jou is .

Dat is dus de standpunt van de rechter . En dat is dus hoe de casino in dit geval naar de zaak kijkt .

Het feit dat dat casino jouw geen gegevens versterkt omtrent deze onbekende persoon , IS hun 100%

goed recht .

Dit doen ze dus ter voorkoming van fraude . Dit doen Fraudeurs altijd .  vragen aan casino : Hoe komen jullie daarbij  ? en ze vragen om bewijs .

Waarom doen ze dat ? omdat ze willen weten op welke manier casino heeft hen betrapt zodat ze het volgende keer beter en foutloos doen .

Zodoende casino heeft geen verplichting om deze info aan jou te versterken.

Casino is onder andere een UK gecertificeerde casino . Vraag maar aan UKGC en je krijgt precies zelfde antwoord.

Ik zag dat @TheGreatOne gaat dit voor jou uitzoeken en dat is eigenlijk de beste optie wat jij op dit moment hebt.

Want in dit geval de casino heeft met een fourm te maken ( een derde partij wie ze dus well in vertrouwen kunnen nemen ) . Dus als het goed is , gaan ze de nodige info ( bewijs ) bij de forum inleveren ( vanuit gaan dat de forum deze info niet laat uitlekken , uiteraard ) .  

PS : ik geloof je woord en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt .  

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.