Spring naar bijdragen

Wedden op de Amstel Gold Race


DennMann

Aanbevolen berichten

Zondag is het weer zo ver, de mooiste klassieker van Nederland staat voor de deur. De 50ste editie van de Amstel Gold Race

Zojuist even de quoteringen op Unibet bekeken:

Gilbert 4,25

Matthews 5,00

Valverde 6,00

Kwiatowski 9,00

Rodriguez 10,00

Gallopin 19,00

Sagan 23,00

Martin 26,00

Montoya 26,00

Tom Dumoulin 29,00

Mollema 41,00

Een Nederlander gaat hem sowieso niet winnen...

Place your bets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Nou, tip numero uno is: Gaat niet naar Unibet, maar zoek altijd een exchange.

Die is gratis, geheel on the house.

Het is de eerste heuvelkoers van het jaar, dus het is "anybody's" race eigenlijk.

Mollema heeft goede vorm getoond, maar zit in de lappenmand.

Voro 41 wil ik hem spelen voor €10. Ook Woutje Poels heeft al klasse getoond, daar gaat ook geld op (mits hij start en ik wil minimaal 25 zien op de borden).

Gilbert op 4 is belachelijk, ja hij is favoriet, maar 4 is belachelijk. Dan is Rodriguez de betere bet voor 10.

Gallopin op 19? Welke snuiter maakt die odds? Dumoulin op 29 is wel een aardige. Hij heeft al gewonnen en is een man van de streek. Parcourskennis is een must voor AGR. Dat is denk ik speerpunt van mijn bets.

Sagan reed al dramatisch in de Vlaamse klassiekers, dat gaat in de Waalse klassiekers (Waar GR bij hoort) echt niet beter worden, tevens heeft deze snuiterd het tactisch inzicht van een boerderijdropje en is er gedonder in de ploeg, layen die gast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dumoulin altijd stuk minder na 200km+ dus verwacht hem niet in top 20. Sagan vooral pech gehad tot nu toe, rijdt helemaal niet zo slecht als jij doet voorkomen. Mollema misschien top 10 maar die gaat hem zeker niet winnen. Poels verwacht ik ook niet veel van. Denk dat de enige Nederlandse renner die AGR kan winnen in de komende jaren Kelderman is. Ik denk dat kwiatkowski hem pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker, ik zie hem ook nog wel 1 van de andere klassiekers pakken.

Ik deel je optimisme mbt Kelderman echter niet, totaal geen team om zich heen. De schwung is er wel uit (Als die er al uberhaupt in zat) Men gooit het op pech, maar alle teams hebben pech gehad. Slecht management en zo mogelijk nog slechter materiaal. Ik houd mijn hart vast voor de Tour (En voor de carriere van Gesink in het algemeen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.