Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Afgelopen dinsdag, op 24 juni, heb ik een account aangemaakt bij Star Casino. Wat me direct opviel, waren de aantrekkelijke promoties waarbij relatief weinig deelnemers meedoen – het leek een mooie kans om er iets uit te halen.

In de eerste week heb ik twee keer €30 gestort en inmiddels al €107 laten uitbetalen. Tot zover positief! Maar vandaag ontving ik onverwachts een e-mail van Star Casino met de mededeling dat mijn speelgedrag “risico’s” zou signaleren. Hierdoor ben ik nu 30 dagen uitgesloten van álle promoties.

Dit vond ik vreemd, dus ik nam contact op met de klantenservice. Hun uitleg was dat mijn speelgedrag ‘veranderd’ zou zijn. Opmerkelijk, want ik ben pas één week actief op het platform. Toen ik vroeg wat er dan precies veranderd was, konden ze daar geen concreet antwoord op geven.

Mijn vraag is dan ook: zijn er meer mensen die dit ervaren bij Star Casino? Wordt hier vaker zó strikt op gehandhaafd?

Ik heb inmiddels mijn contactgegevens achtergelaten en aangegeven dat ik graag gebeld wil worden door Star Casino om dit verder te bespreken.

a800ad65-7b04-49ce-b202-2b27e5eb1a41.thumb.jpg.8c5d3b617653232de37d96bffd262648.jpg

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ik wist niets van dit toernooi af, bedankt voor de tip. En sinds vandaag mag ik opnieuw storten (zat vorige maand op mijn limiet van 700 euro, maar heb geen bonus ban gehad). Ik denk dat de iets grotere spelers minder snel een bonusban zullen krijgen, of ze snijden zichzelf in de vingers. Want de grotere spelers willen ze niet kwijt. 

Zie inderdaad dat hier nog weinig mensen spelen gezien de ranglijst. 

Posted

Jup hier hetzelfde, zit blijkbaar een fout in hun algoritme, die is nog niet goed ingesteld. Kunnen we helaas nu niks aan doen. Ff de 30 dagen uitzitten..

Posted (edited)
28 minuten geleden zei Hielke:

Ik zit nog wel met 105x in hun week toernooi. Ben benieuwd of ik deze einde week wel uitbetaald krijgt. 

Mooi klote dit, ik had niet gezien dat je door moest klikken voor opt in, 1136x gehit die nu niet in het leaderboard staat. Ga het nu ook niet meer chasen

 

Edit: overigens @Starcasino Klantenservice andere kwestie; volgens mij is er een kleine technische aanpassing aan jullie site nodig om volledig KSA compliant te zijn. Ik geef jullie graag door wat het issue is, stuur maar een PM als jullie het willen weten. Heb geen behoefte jullie publiekelijk voor de bus te gooien.

 

En nee ik hoef er geen compensatie oid voor behalve misschien een good luck charm 😜

Edited by lord_cake
  • Like 1
Posted

Hi iedereen,

Dank voor het starten van deze thread en voor alle reacties. We vinden het oprecht waardevol om jullie ervaringen en feedback te horen.

We snappen dat het vervelend is om net nieuw te zijn bij Starcasino, gebruik te maken van de promoties, en vervolgens een blokkade te krijgen op bonussen. Dat voelt tegenstrijdig, en dat nemen we serieus.

🔍 Hoe zit het?
We maken gebruik van een AI-gestuurd monitoringssysteem dat vroegtijdig risicosignalen probeert te herkennen. Dit systeem is relatief nieuw en ontwikkelt zich op basis van data. Omdat we als aanbieder nog maar kort live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kan het helaas voorkomen dat sommige spelers, zoals jullie, ''onbedoeld'' geblokkeerd worden voor promoties, terwijl daar op het eerste gezicht geen directe aanleiding voor lijkt te zijn.

Dat is uiteraard niet de bedoeling, en we zijn hier dan ook actief mee bezig om dit systeem te verbeteren en te verfijnen.

📌 Belangrijk om te weten:
– Deze promotieblokkades kunnen we niet handmatig opheffen, ook niet bij individuele gevallen.
– Dat is geen “welles-nietes”-regel, maar onderdeel van de wetgeving: na een interventiemaatregel moet er altijd een bonus blokkade van 30/60/90 dagen worden gehanteerd. 

🏆 Toernooien 
Mocht je tijdens de blokkade nog deelnemen aan een toernooi waar je je voor de block voor hebt ingeschreven: geen zorgen, je deelname blijft geldig. De promotieblokkade heeft géén invloed op het uitbetalen van het toernooi. Je kunt alleen niet meer je score verbeteren. 

We blijven luisteren, leren en verbeteren. Bedankt voor jullie vertrouwen.

Groetjes,
Team Starcasino

  • Like 1
Posted

@Starcasino Klantenservice

Bedankt voor je bericht. Jullie maken ook goed gebruik om de teksten te schrijven met AI :)

Dus als ik na 30 dagen weer mag spelen, waar moet ik dan rekening mee houden om verdere blokkade tegen te gaan. En als ik dan weer een blokkade krijgt. Worden deze blokkades dan verhoogd? Na 60 dagen? 

 

Posted
16 uur geleden zei Hielke:

Dus als ik na 30 dagen weer mag spelen, waar moet ik dan rekening mee houden om verdere blokkade tegen te gaan. En als ik dan weer een blokkade krijgt. Worden deze blokkades dan verhoogd? Na 60 dagen? 

Het enige wat we daarop kunnen zeggen is dat als je met mate speelt, je ook geen interventie zult krijgen. Je krijgt bij een ‘normale’ interventie 30 dagen, alleen bij een zwaardere interventie krijg je 60 of 90 dagen. 

Posted

Voordat ik mij aan meld bij jullie, wat is met mate spelen op sportwedstrijden.

Ik heb geen zin om na een week al een ban te krijgen voor 60 of 90 dagen.

Posted
7 uur geleden zei Starcasino Klantenservice:

Het enige wat we daarop kunnen zeggen is dat als je met mate speelt, je ook geen interventie zult krijgen. Je krijgt bij een ‘normale’ interventie 30 dagen, alleen bij een zwaardere interventie krijg je 60 of 90 dagen. 

Sorry hoor maar wat een lul verhaal! Wat is met mate dan precies een uur per dag? De 1 speelt een uur de ander speelt 5 uur. De 1 speelt overdag de ander speelt in de nacht. Heb ooit een bonus van gehad omdat ik in de nacht speelde en dat was geen normaal patroon om maar eens een voorbeeld te noemen. Niet iedereen werkt van 9 tot 5 en daar komt nog bij dat ik persoonlijk graag zelf wil bepalen wanneer en hoe lang ik speel. Ik snap het punt dat men mensen probeert te beschermen maar je kan er ook in door slaan.

Posted

Ik ben ook gebanned voor promoties na 1 dag al, en kreeg na een week nog een herinnering dat ik nog steeds risicovol speelde. Ik heb die hele week niet gespeeld. Volgens klantenservice chat blijkt als je nog ingelogd staat dit meetelt met je speelgedrag. Ze loggen je niet automatisch uit, dus hier kan ook het probleem in zitten!

Het is wel echt veel te streng ingesteld vergeleken met andere casino's. Echt alleen hier problemen ermee. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.