Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Afgelopen dinsdag, op 24 juni, heb ik een account aangemaakt bij Star Casino. Wat me direct opviel, waren de aantrekkelijke promoties waarbij relatief weinig deelnemers meedoen – het leek een mooie kans om er iets uit te halen.

In de eerste week heb ik twee keer €30 gestort en inmiddels al €107 laten uitbetalen. Tot zover positief! Maar vandaag ontving ik onverwachts een e-mail van Star Casino met de mededeling dat mijn speelgedrag “risico’s” zou signaleren. Hierdoor ben ik nu 30 dagen uitgesloten van álle promoties.

Dit vond ik vreemd, dus ik nam contact op met de klantenservice. Hun uitleg was dat mijn speelgedrag ‘veranderd’ zou zijn. Opmerkelijk, want ik ben pas één week actief op het platform. Toen ik vroeg wat er dan precies veranderd was, konden ze daar geen concreet antwoord op geven.

Mijn vraag is dan ook: zijn er meer mensen die dit ervaren bij Star Casino? Wordt hier vaker zó strikt op gehandhaafd?

Ik heb inmiddels mijn contactgegevens achtergelaten en aangegeven dat ik graag gebeld wil worden door Star Casino om dit verder te bespreken.

a800ad65-7b04-49ce-b202-2b27e5eb1a41.thumb.jpg.8c5d3b617653232de37d96bffd262648.jpg

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik wist niets van dit toernooi af, bedankt voor de tip. En sinds vandaag mag ik opnieuw storten (zat vorige maand op mijn limiet van 700 euro, maar heb geen bonus ban gehad). Ik denk dat de iets grotere spelers minder snel een bonusban zullen krijgen, of ze snijden zichzelf in de vingers. Want de grotere spelers willen ze niet kwijt. 

Zie inderdaad dat hier nog weinig mensen spelen gezien de ranglijst. 

Geplaatst (bewerkt)
28 minuten geleden zei Hielke:

Ik zit nog wel met 105x in hun week toernooi. Ben benieuwd of ik deze einde week wel uitbetaald krijgt. 

Mooi klote dit, ik had niet gezien dat je door moest klikken voor opt in, 1136x gehit die nu niet in het leaderboard staat. Ga het nu ook niet meer chasen

 

Edit: overigens @Starcasino Klantenservice andere kwestie; volgens mij is er een kleine technische aanpassing aan jullie site nodig om volledig KSA compliant te zijn. Ik geef jullie graag door wat het issue is, stuur maar een PM als jullie het willen weten. Heb geen behoefte jullie publiekelijk voor de bus te gooien.

 

En nee ik hoef er geen compensatie oid voor behalve misschien een good luck charm 😜

bewerkt door lord_cake
Geplaatst

Hi iedereen,

Dank voor het starten van deze thread en voor alle reacties. We vinden het oprecht waardevol om jullie ervaringen en feedback te horen.

We snappen dat het vervelend is om net nieuw te zijn bij Starcasino, gebruik te maken van de promoties, en vervolgens een blokkade te krijgen op bonussen. Dat voelt tegenstrijdig, en dat nemen we serieus.

🔍 Hoe zit het?
We maken gebruik van een AI-gestuurd monitoringssysteem dat vroegtijdig risicosignalen probeert te herkennen. Dit systeem is relatief nieuw en ontwikkelt zich op basis van data. Omdat we als aanbieder nog maar kort live zijn, is die datagrondslag nog beperkt. Daardoor kan het helaas voorkomen dat sommige spelers, zoals jullie, ''onbedoeld'' geblokkeerd worden voor promoties, terwijl daar op het eerste gezicht geen directe aanleiding voor lijkt te zijn.

Dat is uiteraard niet de bedoeling, en we zijn hier dan ook actief mee bezig om dit systeem te verbeteren en te verfijnen.

📌 Belangrijk om te weten:
– Deze promotieblokkades kunnen we niet handmatig opheffen, ook niet bij individuele gevallen.
– Dat is geen “welles-nietes”-regel, maar onderdeel van de wetgeving: na een interventiemaatregel moet er altijd een bonus blokkade van 30/60/90 dagen worden gehanteerd. 

🏆 Toernooien 
Mocht je tijdens de blokkade nog deelnemen aan een toernooi waar je je voor de block voor hebt ingeschreven: geen zorgen, je deelname blijft geldig. De promotieblokkade heeft géén invloed op het uitbetalen van het toernooi. Je kunt alleen niet meer je score verbeteren. 

We blijven luisteren, leren en verbeteren. Bedankt voor jullie vertrouwen.

Groetjes,
Team Starcasino

Geplaatst

@Starcasino Klantenservice

Bedankt voor je bericht. Jullie maken ook goed gebruik om de teksten te schrijven met AI :)

Dus als ik na 30 dagen weer mag spelen, waar moet ik dan rekening mee houden om verdere blokkade tegen te gaan. En als ik dan weer een blokkade krijgt. Worden deze blokkades dan verhoogd? Na 60 dagen? 

 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.