


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Hielke
Afgelopen dinsdag, op 24 juni, heb ik een account aangemaakt bij Star Casino. Wat me direct opviel, waren de aantrekkelijke promoties waarbij relatief weinig deelnemers meedoen – het leek een mooie kans om er iets uit te halen.
In de eerste week heb ik twee keer €30 gestort en inmiddels al €107 laten uitbetalen. Tot zover positief! Maar vandaag ontving ik onverwachts een e-mail van Star Casino met de mededeling dat mijn speelgedrag “risico’s” zou signaleren. Hierdoor ben ik nu 30 dagen uitgesloten van álle promoties.
Dit vond ik vreemd, dus ik nam contact op met de klantenservice. Hun uitleg was dat mijn speelgedrag ‘veranderd’ zou zijn. Opmerkelijk, want ik ben pas één week actief op het platform. Toen ik vroeg wat er dan precies veranderd was, konden ze daar geen concreet antwoord op geven.
Mijn vraag is dan ook: zijn er meer mensen die dit ervaren bij Star Casino? Wordt hier vaker zó strikt op gehandhaafd?
Ik heb inmiddels mijn contactgegevens achtergelaten en aangegeven dat ik graag gebeld wil worden door Star Casino om dit verder te bespreken.
24 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.