Spring naar bijdragen

Hallo!


ica

Aanbevolen berichten

Hi,

Na wat googelen op info over Las Vegas kwam ik uit bij deze website. Aangezien ik wel van een gokje hou heb ik me ook aangemeld op dit forum om alles een beetje bij te houden! Heb me daarnaast ook aangemeld voor de Staatsloterij groep dus wie weet winnen we met z'n allen ook nog wat!

Ik woon in Limburg in Roermond en ben voor m'n werk vaak in het buitenland te vinden. Helaas nog geen Vegas maar wie weet in de toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou mooi zijn. ;) Ik ben in 2013 voor de eerste keer in Vegas geweest. We zouden eerst 2 dagen blijven, maar dit zijn er uiteindelijk 4 geworden vanwege de Government Shutdown die toen was. Veel overheidsparken/instellingen (waaronder bijv. Yosemite Park & Alcatraz) waren toen gesloten, vandaar dat we wat meer in Vegas rond hebben kunnen hangen. Helaas niet met winst naar huis gegaan maar wel een heerlijke tijd gehad. 2 nachten in het MGM geslapen en 2 nachten in TI.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou mooi zijn. ;) Ik ben in 2013 voor de eerste keer in Vegas geweest. We zouden eerst 2 dagen blijven, maar dit zijn er uiteindelijk 4 geworden vanwege de Government Shutdown die toen was. Veel overheidsparken/instellingen (waaronder bijv. Yosemite Park & Alcatraz) waren toen gesloten, vandaar dat we wat meer in Vegas rond hebben kunnen hangen. Helaas niet met winst naar huis gegaan maar wel een heerlijke tijd gehad. 2 nachten in het MGM geslapen en 2 nachten in TI.

Ten eerste van harte welkom @ica !

In die periode zat ik er ook, jammer als je nog wat parken had willen bezoeken, maar waarschijnlijk heb toch wel een leuke tijd geha in Vegas.

Wat heb je in Vegas gedaan, houd je voornamelijk van tafelspelen, poker of slots?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.