maris Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Allen, Tijdens de grote schoonmaak nog op een stapel pokerboeken gestuit. Aangezien deze door ons al een paar jaar niet aangeraakt zijn, willen wij er vanaf. Mocht iemand ze nog willen redden van de vuilnisbak let us know, zijn dus gratis af te halen. Groeten Wouter en maris 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 @jordi22, echt iets voor jou. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Nice @maris Daar kan je ongetwijfeld iemand hier flink blij mee maken. Van de week was ik nog bij de Gamblers General Store en zag daar ook nog een paar pokerboeken liggen die ze te koop aan boden (hierboven) Ook van @rolfslotboom en had hem al even een foto gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Ik zou ze heel heel graag willen hebben ! Zitten enkele mooie boeken tussen, waar zijn ze op te halen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 2 uur geleden zei jordi22: Ik zou ze heel heel graag willen hebben ! Zitten enkele mooie boeken tussen, waar zijn ze op te halen ? Ergens heel hoog in het Noorden Jordi (Groningen) :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Zojuist zei TheGreatOne: Ergens heel hoog in het Noorden Jordi (Groningen) :-) Waarom nou nooit eens in de buurt, haha Brabant ofzo ging nog, maar dit is echt helemaal het einde van de wereld voor mij haha. Maar zou u de boeken misschien kunnen bewaren. Wellicht dat we elkaar ergens anders tegenkomen. Misschien met de volgende Jack's Toer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 5 uur geleden zei jordi22: Waarom nou nooit eens in de buurt, haha Brabant ofzo ging nog, maar dit is echt helemaal het einde van de wereld voor mij haha. Maar zou u de boeken misschien kunnen bewaren. Wellicht dat we elkaar ergens anders tegenkomen. Misschien met de volgende Jack's Toer ? Anders betaal je toch gewoon de verzendkosten @jordi22. Via de post laten versturen is niet zo ingewikkeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Nou inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 12 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern: Anders betaal je toch gewoon de verzendkosten @jordi22. Via de post laten versturen is niet zo ingewikkeld. Daar had ik op deze drukke stagedag even niet aan gedacht, dom natuurlijk maar een slimme oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 2 minuten geleden zei jordi22: Daar had ik op deze drukke stagedag even niet aan gedacht, dom natuurlijk maar een slimme oplossing. Kiala verzendingen maar 3,95€ en werkt als een dolle :-) Rolf Slotboom wilt die boeken nog wel signeren voor je hoor ik uit een bron Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Maar moet je niet verkopen hè@jordi22! Lezen moet je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 8 minuten geleden zei JackPot: Maar moet je niet verkopen hè@jordi22! Lezen moet je! Nee nee, zitten sowieso enkele boeken tussen die ik altijd al eens heb willen lezen. Komt ook mooi uit dan kan ik in maart tenminste TheGreatOne verslaan in Las Vegas Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurobsgame Posted October 12, 2017 Report Share Posted October 12, 2017 (edited) Misschien kan ik de boeken ophalen in Groningen op woensdag 1 november. Dan haal ik ze op en bewaar ze voor @jordi22 . Maar dan zou ik "the Professional poker dealers handbook "zelf willen houden . Misschien is dat een deal ? Edited October 12, 2017 by eurobsgame (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted October 12, 2017 Report Share Posted October 12, 2017 2 uur geleden zei eurobsgame: Misschien kan ik de boeken ophalen in Groningen op woensdag 1 november. Dan haal ik ze op en bewaar ze voor @jordi22 . Maar dan zou ik "the Professional poker dealers handbook "zelf willen houden . Misschien is dat een deal ? Voor mij zou dit een mooie oplossing zijn. Kijken wat @maris ervan vindt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts