Spring naar bijdragen

Animo check Strategie babboe deel II


Dopey

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei JackPot:

Het is denk ik vooral van belang dat er sessies op dezelfde machines worden gespeeld. Of in ieder geval zeg minimaal 8-10 uur op een zelfde machine om een goed beeld van die roulette te krijgen?

Dat sowieso en dan is 10 uur nog veel te laag denk ik.

Ik heb het ooit met Steve Forte (de man die alles van vals spelen en advantage play weet) gehad over biased wheels. Hij zei dat teams die zochten naar biased wheels het liefst minimaal 10.000 spins wilden voordat ze er ook maar over dachten om aan zo'n tafel plaats te nemen. We moeten ons dus misschien wel instellen op minimaal 150 uur per machine.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 600€ in totaal ontvangen (iedereen betaald). De helft is naar Peter gestuurd en andere deel (300€ - 25€ eigen deel = 275€) gaat naar Jordi als die gaat spelen maar kan al aan de slag. Maar eerst zit die deze week in Rozvadov.

 

De de Babboe groepsapp staat en komen alle live updates en iedereen die een deel heeft mag erin (zit bijna al iedereen in op @Gokholtante en @eurobsgame na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGreatOne:

 600€ in totaal ontvangen (iedereen betaald). De helft is naar Peter gestuurd en andere deel (300€ - 25€ eigen deel = 275€) gaat naar Jordi als die gaat spelen maar kan al aan de slag. Maar eerst zit die deze week in Rozvadov.

 

De de Babboe groepsapp staat en komen alle live updates en iedereen die een deel heeft mag erin (zit bijna al iedereen in op @Gokholtante en @eurobsgame na.

Ik zie het wel aan de bankroll . Ik heb nu zoveel ervaring met de G3 dat ik wel kan dromen wat er gaat gebeuren . 

De reden dat ik niet meedoe in de appgroep heeft te maken  zowel met privacy als mijn innerlijke rust. Ik probeer een half jaar pas op de plaats te maken na de geweldige upswing van 7,2 K op de Megastar roulette dit jaar . De automatische roulette is "onder mijn huid" gekropen en ik wil proberen af te kicken van het gevoel " dat ik steeds moet gaan spelen " . Ook is er de kans dat we een " illusie patroon  " aan het ontdekken zijn  .  Ik weet inmiddels precies hoe het bij mij werkt . Hopelijk werkt het bij jullie anders ...  Niet te veel aan denken en de rust komt terug ... Ondertussen ben ik lekker aan het werk en lees ik hopelijk af en toe een update .

Dat gezegd hebbende , ik denk natuurlijk toch vaak aan deze Ultieme test . En hoe @DeValsspeler en @jordi22 nu hopelijk dezelfde ervaring krijgen als ik het afgelopen jaar ervaren heb . 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei eurobsgame:

Ook is er de kans dat we een " illusie patroon  " aan het ontdekken zijn  .

Dat gezegd hebbende , ik denk natuurlijk toch vaak aan deze Ultieme test . En hoe @DeValsspeler en @jordi22 nu hopelijk dezelfde ervaring krijgen als ik het afgelopen jaar ervaren heb . 

Hier ben ik niet zo bang voor. Juist omdat we alles noteren en elk patroon wat we denken te zien grondig kunnen analyseren. Daarnaast leg ik elk patroon wat ik zelf denk te zien al gauw naast me neer omdat ik weet dat de sample in mijn hoofd veel te klein is. En als wiskundige kan ik in elke combinatie van 3 nummers wel een patroon ontdekken, dus dan blijf je aan de gang. :)

Tussenstand tot nu: 2 sessies gespeeld, totaal 4 uur. De Babboe 2 van de 3 raak en totaal op €10 verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.