Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Joopi015
Hey,
ik heb een nieuw unibet account aangemaakt maar op de naam van mijn broertje en allen gegevens kloppen gewoon, zelf heb ik geld geupload op dit account en vervolgens 1000 euro gewonnen. Ik ben zijn broer en heb ook weer geprobeert uit te betalen via mijn rekening waarmee ik ook geld heb geupload op mijn broertje zijn account. Nu is mijn geld niet aangekomen en heb ik al meerdere keeren contact genomen met unibet, en ik krijg telkens te horen dat ik bericht krijg. Ik heb mijn id toegestuurd mijn bankpas en die van mijn broertje. Nu ben ik een beetje de weg kwijt en weet ik niet zo goed wat voor mij de beste oplossing is.
Top Posters For This Question
11
10
6
6
Populaire dagen
okt 17
16
okt 19
15
okt 16
9
okt 20
9
Top Posters For This Question
Dopey 11 posts
LuukFOD 10 posts
LMGB024 6 posts
Joopi015 6 posts
Populaire dagen
okt 17 2017
16 posts
okt 19 2017
15 posts
okt 16 2017
9 posts
okt 20 2017
9 posts
Populaire berichten
TheGreatOne
Ik zou gewoon helemaal open kaart spelen met Unibet en precies aangeven hoe het gegaan is (en ook mbt je oude account vermelden) als daar geen rare dingen zijn gebeurd moet dit waarschijnlijk wel op t
Reno
@luukfod ik wil eigenlijk wel graag weten waarom online wedkantoren bepaalde spelers limieten opleggen m.b.t. een bet die ze mogen plaatsen. Waarom kan speler A wel 1000 euro op weddenschap X zet
LMGB024
Ik had eergisteren ook wel een leuk moment met een obvious mistake in odds bij 888 die ook in deze topic past. Monaco most corners en home win tegen Besiktas stond op een odd van 10. Dat zou nor
59 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.