Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo ik ben Yoeri en heb bij casinolab een groot bedrag gewonnen. Nu heb ik 3 opnames staan van elk 500. Dit is nu al een week aan de gang en heb nog steeds niks ontvangen. Veel mails gestuurd etc maar gebeurd niks. Iemand ervaringen bij dit casino. Recensies waren overigens slecht

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
49 minuten geleden zei Yoeri87:

Hallo ik ben Yoeri en heb bij casinolab een groot bedrag gewonnen. Nu heb ik 3 opnames staan van elk 500. Dit is nu al een week aan de gang en heb nog steeds niks ontvangen. Veel mails gestuurd etc maar gebeurd niks. Iemand ervaringen bij dit casino. Recensies waren overigens slecht

Even gekeken, maar deze lui zijn op dit moment helemaal nergens meer gelicenseerd. Dat hoeft natuurlijk niet direct te betekenen dat je je geld niet krijgt, maar is wel een enorme rode vlag. Nederland hangt in ieder geval voor mij onder een georestrictie, dus ik neem aan dat je met een VPN speelt of dat ze dit recent hebben aangepast. Kan zijn dat er daardoor dan nog een KYC checkje aankomt waarbij ze de uitbetalingen gaan weigeren omdat de regio nu geweerd wordt en je er niet had mogen spelen. Op 't laagste VIP level zit je zo te zien ook aan uitbetalingen vast van max 500 per stuk op dagbasis. Allemaal gedoe. 

Op Trustpilot ook inderdaad veel negatieve reviews die verder gaan dan enkel slechte verliezers (waaronder die van jou) met soortgelijke gevallen als wat jij hier omschrijft. Dit zullen ze er dan wel standaard om doen om te traineren zodat je weer cancelt en doorspeelt. Ik zou 't gewoon laten, lange adem tot ze om meer gegevens komen vragen of uitbetalen, en in de tussentijd vooral niets meer bijstorten en die betalingen op pending laten staan. Niet annuleren en klantenservice niet benaderen. Niet meer inloggen. Als jij er schijt aan hebt raken ze je mogelijk kwijt als klant en is er meer incentive om die betalingen wel door te drukken.

Wacht in ieder geval even een maandje af wat ze gaan doen. Hun RTP's zijn overigens vies laag (Ik zie oa 92% op Hacksaw, dan weet je wel hoe laat het is), dus deze hebben echt niet het beste met hun spelers voor. Ik zou er niet meer spelen als ik jou was na dit akkefietje. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.