Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wat voor Onetime community events zouden jullie willen?

Featured Replies

Geplaatst

Kom maar door, wil je weer een gek event zoals krassen in Assen? Of toch een boekenbal van ons boek Hoe versla je het online casino? Bingo's zoals in Breukelen? Met een groep naar Vegas? of een andere gok locatie zoals Atlantic City? Gezamenlijk een pokertoernooi spelen in Rozvadov of andere locatie in Europa/Nederland. Naar een leuke (gok) film met ze allen, een escape room? Feestje in de Piano Bar in Scheveningen en daarna of ervoor gokje in Holland Casino? Samen streamen? Eigen gok toernooitjes doen (zonder geld maar eer) zoals poker, blackjack, roulette. Gamen?

 

Wat zouden jullie leuk vinden of toch liever achter de PC blijven? 🙂

Geplaatst

als pokerspeler ga ik natuurlijk voor een pokertripje!

Geplaatst
Op 29-11-2025 om 19:33 zei Pierke:

als pokerspeler ga ik natuurlijk voor een pokertripje!

Dit! Pokertripjes bieden een mooie combi van kaarten, gezelligheid en rum-cola! 😃

Geplaatst

Een leuk dagje: drankje op terrasje, dan een escaperoom, daarna de ontsnapten ayce sushi en dan een poker avondje.

  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik zou voorstellen een groepspoule 20 personen x 200 euro. Bijvoorbeeld op de millions slot kast HC  25 euro max bets. 

Geplaatst
Op 2-12-2025 om 22:24 zei LangeRuud:

Dit! Pokertripjes bieden een mooie combi van kaarten, gezelligheid en rum-cola! 😃

Ik vond Spa errug geslaagd! (Los van mijn wreckingball moment waarbij ik mijn monsterstack verloor)

Lijkt me vooral leuk om binnenkort weer eens wat OT'ers te meeten. De activiteit maakt me niet eens zoveel uit 😁

  • 5 maanden later...
Geplaatst

Een bezoek met groepje aan Holland casino, Utrecht bijvoorbeeld? Gezellig samen aan de poker tafel of roulette.

Een bingo bijwonen met een groep, al zijn die van de onetime natuurlijk het leukste.

  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 26-11-2025 om 20:47 zei TheGreatOne:

Kom maar door, wil je weer een gek event zoals krassen in Assen? Of toch een boekenbal van ons boek Hoe versla je het online casino? Bingo's zoals in Breukelen? Met een groep naar Vegas? of een andere gok locatie zoals Atlantic City? Gezamenlijk een pokertoernooi spelen in Rozvadov of andere locatie in Europa/Nederland. Naar een leuke (gok) film met ze allen, een escape room? Feestje in de Piano Bar in Scheveningen en daarna of ervoor gokje in Holland Casino? Samen streamen? Eigen gok toernooitjes doen (zonder geld maar eer) zoals poker, blackjack, roulette. Gamen?

 

Wat zouden jullie leuk vinden of toch liever achter de PC blijven? 🙂

Brunsie's sport quiz, the sequel 😉

Geplaatst

Ik vond het uitstapje naar HC Breda met Bingo en nep-Craps ook heel leuk. Maar de “Jacks bus” scoorde bij mij ook heel hoog. Eigenlijk vind ik alle “live” dingen wel leuk. Maar met dingen die heel duur zijn krijg ik mijn man niet mee. En dit is nu precies de reden dat ik nog nooit in Vegas ben geweest. Krijg m’n man niet mee op dure gok-trips. Want ik ben de gokker in huis. Hij niet. Overigens betaal ik ook de cruises voor mijn man. Vind ie ook te duur. Ik hou van hem, maar hij is wel de krent uit het huishouden.

Het is wel begrijpelijk. Ik heb geen kinderen. Hij wel, uit een eerder huwelijk. En hij wil ze graag wat nalaten.

Dus voor mij: alles in Nederland is welkom. Trips in Europa afhankelijk van wat het is. Trip naar Vegas waarschijnlijk niet. Of ik moet alleen gaan en de kamer delen met een andere OT-mer.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Solidagio:

Is er nog wel sprake van een community? Weinig reacties en niet alleen op dit topic.

Ja, het landschap is veranderd. Vroeger moest je naar een stenen casino als je legaal wilde spelen. Nu kun je dat allemaal on-line doen. Het is gemakzucht allemaal. Als het je puur gaat om de winkansen ga je niet naar een landbased casino. Als je nog wat meer wil meemaken dan alleen de beste bonussen ga je misschien naar een stenen casino. Dit heeft z’n weerslag op de community.

En eerlijk…. Ik ben wel een beetje klaar met de klachten over online-casino’s, legaal of illegaal. Die problemen rondom uitbetalingen van grote “winsten” . Ben gewoon niet geïnteresseerd in die content op One-time

Doe mij de verslagen over landbased gok-avonturen maar.

Geplaatst
26 minuten geleden zei TripleZero:

De statistieken (aantal berichten per dag) vertellen gelukkig een ander verhaal, ook als we het WK Meestervoorspeller topic niet meerekenen.

Het gaat mij om het aantal personen wat reageert. Vele oude bekende namen lees ik nooit meer. Misschien weer een prijs beloven als men veel post? Dan komen ze wss. weer terug. 😉

bewerkt door Solidagio

Geplaatst
6 minuten geleden zei Solidagio:

Als jullie tevreden zijn, is er niks aan de hand natuurlijk.

Denk dat @Gokholtante wel een punt heeft re- verschuiving in het landschap.

En nee, het forum kan altijd beter (berichten per dag zegt ook niet alles, want denk dat het ook minder in land based sectie is), dus elke vorm van feedback is fijn en kunnen we hopelijk wat mee gaan doen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.