Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wat voor Onetime community events zouden jullie willen?

Featured Replies

Geplaatst

Kom maar door, wil je weer een gek event zoals krassen in Assen? Of toch een boekenbal van ons boek Hoe versla je het online casino? Bingo's zoals in Breukelen? Met een groep naar Vegas? of een andere gok locatie zoals Atlantic City? Gezamenlijk een pokertoernooi spelen in Rozvadov of andere locatie in Europa/Nederland. Naar een leuke (gok) film met ze allen, een escape room? Feestje in de Piano Bar in Scheveningen en daarna of ervoor gokje in Holland Casino? Samen streamen? Eigen gok toernooitjes doen (zonder geld maar eer) zoals poker, blackjack, roulette. Gamen?

 

Wat zouden jullie leuk vinden of toch liever achter de PC blijven? 🙂

Geplaatst

als pokerspeler ga ik natuurlijk voor een pokertripje!

Geplaatst
Op 29-11-2025 om 19:33 zei Pierke:

als pokerspeler ga ik natuurlijk voor een pokertripje!

Dit! Pokertripjes bieden een mooie combi van kaarten, gezelligheid en rum-cola! 😃

Geplaatst

Een leuk dagje: drankje op terrasje, dan een escaperoom, daarna de ontsnapten ayce sushi en dan een poker avondje.

  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik zou voorstellen een groepspoule 20 personen x 200 euro. Bijvoorbeeld op de millions slot kast HC  25 euro max bets. 

Geplaatst
Op 2-12-2025 om 22:24 zei LangeRuud:

Dit! Pokertripjes bieden een mooie combi van kaarten, gezelligheid en rum-cola! 😃

Ik vond Spa errug geslaagd! (Los van mijn wreckingball moment waarbij ik mijn monsterstack verloor)

Lijkt me vooral leuk om binnenkort weer eens wat OT'ers te meeten. De activiteit maakt me niet eens zoveel uit 😁

  • 5 maanden later...
Geplaatst

Een bezoek met groepje aan Holland casino, Utrecht bijvoorbeeld? Gezellig samen aan de poker tafel of roulette.

Een bingo bijwonen met een groep, al zijn die van de onetime natuurlijk het leukste.

  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 26-11-2025 om 20:47 zei TheGreatOne:

Kom maar door, wil je weer een gek event zoals krassen in Assen? Of toch een boekenbal van ons boek Hoe versla je het online casino? Bingo's zoals in Breukelen? Met een groep naar Vegas? of een andere gok locatie zoals Atlantic City? Gezamenlijk een pokertoernooi spelen in Rozvadov of andere locatie in Europa/Nederland. Naar een leuke (gok) film met ze allen, een escape room? Feestje in de Piano Bar in Scheveningen en daarna of ervoor gokje in Holland Casino? Samen streamen? Eigen gok toernooitjes doen (zonder geld maar eer) zoals poker, blackjack, roulette. Gamen?

 

Wat zouden jullie leuk vinden of toch liever achter de PC blijven? 🙂

Brunsie's sport quiz, the sequel 😉

Geplaatst

Ik vond het uitstapje naar HC Breda met Bingo en nep-Craps ook heel leuk. Maar de “Jacks bus” scoorde bij mij ook heel hoog. Eigenlijk vind ik alle “live” dingen wel leuk. Maar met dingen die heel duur zijn krijg ik mijn man niet mee. En dit is nu precies de reden dat ik nog nooit in Vegas ben geweest. Krijg m’n man niet mee op dure gok-trips. Want ik ben de gokker in huis. Hij niet. Overigens betaal ik ook de cruises voor mijn man. Vind ie ook te duur. Ik hou van hem, maar hij is wel de krent uit het huishouden.

Het is wel begrijpelijk. Ik heb geen kinderen. Hij wel, uit een eerder huwelijk. En hij wil ze graag wat nalaten.

Dus voor mij: alles in Nederland is welkom. Trips in Europa afhankelijk van wat het is. Trip naar Vegas waarschijnlijk niet. Of ik moet alleen gaan en de kamer delen met een andere OT-mer.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Solidagio:

Is er nog wel sprake van een community? Weinig reacties en niet alleen op dit topic.

Ja, het landschap is veranderd. Vroeger moest je naar een stenen casino als je legaal wilde spelen. Nu kun je dat allemaal on-line doen. Het is gemakzucht allemaal. Als het je puur gaat om de winkansen ga je niet naar een landbased casino. Als je nog wat meer wil meemaken dan alleen de beste bonussen ga je misschien naar een stenen casino. Dit heeft z’n weerslag op de community.

En eerlijk…. Ik ben wel een beetje klaar met de klachten over online-casino’s, legaal of illegaal. Die problemen rondom uitbetalingen van grote “winsten” . Ben gewoon niet geïnteresseerd in die content op One-time

Doe mij de verslagen over landbased gok-avonturen maar.

Geplaatst
26 minuten geleden zei TripleZero:

De statistieken (aantal berichten per dag) vertellen gelukkig een ander verhaal, ook als we het WK Meestervoorspeller topic niet meerekenen.

Het gaat mij om het aantal personen wat reageert. Vele oude bekende namen lees ik nooit meer. Misschien weer een prijs beloven als men veel post? Dan komen ze wss. weer terug. 😉

bewerkt door Solidagio

Geplaatst
28 minuten geleden zei TripleZero:

De statistieken (aantal berichten per dag) vertellen gelukkig een ander verhaal, ook als we het WK Meestervoorspeller topic niet meerekenen.

Als jullie tevreden zijn, is er niks aan de hand natuurlijk.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Solidagio:

Als jullie tevreden zijn, is er niks aan de hand natuurlijk.

Denk dat @Gokholtante wel een punt heeft re- verschuiving in het landschap.

En nee, het forum kan altijd beter (berichten per dag zegt ook niet alles, want denk dat het ook minder in land based sectie is), dus elke vorm van feedback is fijn en kunnen we hopelijk wat mee gaan doen.

Geplaatst
3 uur geleden zei TripleZero:

Denk dat @Gokholtante wel een punt heeft re- verschuiving in het landschap.

En nee, het forum kan altijd beter (berichten per dag zegt ook niet alles, want denk dat het ook minder in land based sectie is), dus elke vorm van feedback is fijn en kunnen we hopelijk wat mee gaan doen.

De oorspronkelijke vraag betreft Community events, daar reageerde ik in eerste instantie op. Weinig animo helaas.

Geplaatst
47 minuten geleden zei Solidagio:

De oorspronkelijke vraag betreft Community events, daar reageerde ik in eerste instantie op. Weinig animo helaas.

Mijn ervaring is dat de meeste forum leden alleen participeren wanneer er ies gratis te krijgen is.
In het verleden deden we wel eens een en ander maar enkel bij iets gratis krijgen werd er gereageerd.

Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Er zijn altijd de oude harde kern die wel voor meetings enzo gaan.

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei LuukFOD:

Mijn ervaring is dat de meeste forum leden alleen participeren wanneer er ies gratis te krijgen is.
In het verleden deden we wel eens een en ander maar enkel bij iets gratis krijgen werd er gereageerd.

Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Er zijn altijd de oude harde kern die wel voor meetings enzo gaan.

Ja, dit was in de Pokerinfo tijd perk ook al beetje aan de hand maar bij Onetime en veranderingen in de wereld helaas een feit, van de 40 Onetimers die we (gratis) naar Vegas gestuurd hebben 4 jaar geleden zijn er nog een handje vol van actief de rest teert op de mooie herinneringen.

Geplaatst
6 minutes ago, TheGreatOne said:

Ja, dit was in de Pokerinfo tijd perk ook al beetje aan de hand maar bij Onetime en veranderingen in de wereld helaas een feit, van de 40 Onetimers die we (gratis) naar Vegas gestuurd hebben 4 jaar geleden zijn er nog een handje vol van actief de rest teert op de mooie herinneringen.

Gokken en alles er omheen an sich is nu ook gewoon minder sociaal geaccepteerd en er hangen generiek gezien best wat sterke negatieve connotaties omheen. Daardoor vermoedelijk voor velen wellicht tegenwoordig ook allemaal wat lastiger, vervelender, meer beladen etc om daar dan mee bezig te zijn. Men doet er daarnaast vanuit de politiek en de media alles aan om al het positieve uit het normale bewustzijn te krijgen, dus logisch gevolg dat mensen na verloop van tijd dan ook afhaken. Just the times we're living in. Deugen boven alles zeg maar. Maar hou het hoofd hoog en voer de eigen koers. Het is allemaal zo oud als de mensheid zelf inclusief alle community vorming er omheen, en wat vandaag niet is kan morgen nog (terug) komen.

Geplaatst
7 minuten geleden zei devad:

Gokken en alles er omheen an sich is nu ook gewoon minder sociaal geaccepteerd en er hangen generiek gezien best wat sterke negatieve connotaties omheen. Daardoor vermoedelijk voor velen wellicht tegenwoordig ook allemaal wat lastiger, vervelender, meer beladen etc om daar dan mee bezig te zijn. Men doet er daarnaast vanuit de politiek en de media alles aan om al het positieve uit het normale bewustzijn te krijgen, dus logisch gevolg dat mensen na verloop van tijd dan ook afhaken. Just the times we're living in. Deugen boven alles zeg maar. Maar hou het hoofd hoog en voer de eigen koers. Het is allemaal zo oud als de mensheid zelf inclusief alle community vorming er omheen, en wat vandaag niet is kan morgen nog (terug) komen.

Plus mensen zijn egoistisch. Ikke ikke ikke. Als er iets gratis is dan doen ze mee. Maar moeten ze er wat voor doen of kost het wat dan laten ze het maar.

Ik woon wat te ver weg voor meetings + ik ben geen mensenvriend maar in de PI tijd ben ik het hele land afgereisd voor meetings.

TDF BBQ
Bowlen en een Porsche terugrijden omdat de bestuurder zijn hand er bijna af had
Pi vs het plebs
Cookiegame
Pi Game in Amsterdam bij jackgo etc etc

Gewoon omdat het leuk was.

Geplaatst
59 minuten geleden zei LuukFOD:

Mijn ervaring is dat de meeste forum leden alleen participeren wanneer er ies gratis te krijgen is.
In het verleden deden we wel eens een en ander maar enkel bij iets gratis krijgen werd er gereageerd.

Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Er zijn altijd de oude harde kern die wel voor meetings enzo gaan.

Precies! Daarom opperde ik een beetje cynisch om misschien weer een prijs uit te loven. Ik herinner me een gratis reisje naar Las Vegas, waarbij één van de voorwaarden was een groot aantal berichten te posten. Oude topics van járen geleden werden naar bovengehaald om maar te posten en naar reacties te hengelen.
Ik ben niet opportunistisch. Post wanneer ik wil, zin en tijd heb. Er word me wel eens gevraagd of ik bij One Time werk, door mijn aantal bijdragen. Al helemaal door de hoeveelheid reviews eerder. Nou nee, ik werk niet voor One Time, ontvang niets, nadA, NOPPES! 😉

bewerkt door Solidagio
Typefout

Geplaatst
5 uur geleden zei Gokholtante:

Ik vond het uitstapje naar HC Breda met Bingo en nep-Craps ook heel leuk. Maar de “Jacks bus” scoorde bij mij ook heel hoog. Eigenlijk vind ik alle “live” dingen wel leuk. Maar met dingen die heel duur zijn krijg ik mijn man niet mee. En dit is nu precies de reden dat ik nog nooit in Vegas ben geweest. Krijg m’n man niet mee op dure gok-trips. Want ik ben de gokker in huis. Hij niet. Overigens betaal ik ook de cruises voor mijn man. Vind ie ook te duur. Ik hou van hem, maar hij is wel de krent uit het huishouden.

Het is wel begrijpelijk. Ik heb geen kinderen. Hij wel, uit een eerder huwelijk. En hij wil ze graag wat nalaten.

Dus voor mij: alles in Nederland is welkom. Trips in Europa afhankelijk van wat het is. Trip naar Vegas waarschijnlijk niet. Of ik moet alleen gaan en de kamer delen met een andere OT-mer.

Jack's Casino toer was geweldig! De avond ervoor zat ik in een hotel met mijn jongste zoon, dus de volgende dag lekker uitgerust. Hele goede ontvangst Jack's Zwolle en 's avonds heerlijk buffet.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Solidagio:

Precies! Daarom opperde ik een beetje cynisch om misschien weer een prijs uit te loven. Ik herinner me een gratis reisje naar Las Vegas, waarbij één van de voorwaarden was een groot aantal berichten te posten. Oude topics van járen geleden werden naar bovengehaald om maar te posten en naar reacties te hengelen.
Ik ben niet opportunistisch. Post wanneer ik wil, zin en tijd heb. Er word me wel eens gevraagd of ik bij One Time werk, door mijn aantal bijdragen. Al helemaal door de hoeveelheid reviews eerder. Nou nee, ik werk niet voor One Time, ontvang niets, nadA, NOPPES! 😉

Geplaatst
4 uur geleden zei Solidagio:
  2 uur geleden zei Solidagio:

Precies! Daarom opperde ik een beetje cynisch om misschien weer een prijs uit te loven. Ik herinner me een gratis reisje naar Las Vegas, waarbij één van de voorwaarden was een groot aantal berichten te posten. Oude topics van járen geleden werden naar bovengehaald om maar te posten en naar reacties te hengelen.
Ik ben niet opportunistisch. Post wanneer ik wil, zin en tijd heb. Er word me wel eens gevraagd of ik bij One Time werk, door mijn aantal bijdragen. Al helemaal door de hoeveelheid reviews eerder. Nou nee, ik werk niet voor One Time, ontvang niets, nadA, NOPPES! 😉

Maar je bent wel gewoon een whale. En dat kan ik niet zeggen😊

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.