Spring naar bijdragen

De persoonlijke Albert Heijn Bonuskaart


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

Zojuist 1000 airmiles ingewisseld bij de AH voor €5,-. Misschien niet heel voordelig, omdat je vaak €1 korting per 100 miles krijgt bij bepaalde spullen, maar dan moet je weer zooi kopen. Zodoende dus dit topic weer even gezien en bedacht me het volgende:

Wat ik vooral mooi vind, is dat de kassamevrouw gewoon haar eigen bonuskaartnummer intikt als je zelf je kaart ' vergeten' bent. Oftewel, je kan ook gewoon profiteren van de aanbiedingen, zonder geregistreerd te staan.

Als deze kassamevrouw haar airmiles kaart aan haar bonuskaart heeft gekoppeld, dan spaart ze dus airmiles als een tierelier. Iemand ideeën hoe je jouw bonuskaart op die plek kan krijgen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als deze kassamevrouw haar airmiles kaart aan haar bonuskaart heeft gekoppeld, dan spaart ze dus airmiles als een tierelier. Iemand ideeën hoe je jouw bonuskaart op die plek kan krijgen? :)

Op dezelfde manier om je Favorites kaart tot grote spaarhoogte punten te krijgen :-) Naast iemand zitten, praatje maken, drankje aanbieden met je Diamond kaart (Gratis) en vriendelijk vragen of je pasje in de machine van deze mag doen ;-)

Of lekker de AH in, gratis kopje koffie scoren, praatjes maken en hop je kaart meegeven aan de mooiste dames die toch niet sparen. Ja ik draaf door maar het is een opening voor #outofthebox :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee van de @valsspeler had ik nog nooit bedacht. Ik ben iemand die geen portemonnee heeft en pasjes en dat beetje geld wat ik heb los in mijn zak heb. Daarom heb ik dus de niet noodzakelijke pasjes (lees bonus kaart en airmiles) nagenoeg nooit bij me als ik bij de appie kom. Daarom vraag ik altijd of de kassamevrouw haar pasje er overheen kan halen. Nooit bij stil gestaan dat je hier dus ook je airmiles pas aan kunt koppelen.

@devalsspeler, het lijkt me dus een mooie bijbaantje om daar achter de kassa te zitten en altijd gewoon je eigen pas erdoor heen te halen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie topic!! En vooral met mijn 10 jaar kassa ervaring bij de appie!! Of niet @jackpot snelkassa Karel. Maar toen ik er nog werkte 10 jaar geleden kon je ook je bonuskaart koppelen aan je airmileskaart......alleen wanneer je meer dan gemiddeld je kaart er langs haalt zal deze ah worden verwittigd door airmiles.....oftewel de betrokken persoon kan uit de appie vliegen zonder airmiles in te leveren! Maar wel een hoop meegemaakt maar dat valt buiten de topic bonuskaart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie topic!! En vooral met mijn 10 jaar kassa ervaring bij de appie!! Of niet @jackpot snelkassa Karel. Maar toen ik er nog werkte 10 jaar geleden kon je ook je bonuskaart koppelen aan je airmileskaart......alleen wanneer je meer dan gemiddeld je kaart er langs haalt zal deze ah worden verwittigd door airmiles.....oftewel de betrokken persoon kan uit de appie vliegen zonder airmiles in te leveren! Maar wel een hoop meegemaakt maar dat valt buiten de topic bonuskaart!

Ben benieuwd naar de AH verhalen. More!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Dag allen,

Met een groep studenten van de TUDelft zijn wij bezig met een onderzoek naar persoonlijke en algemene bonus aanbiedingen. Gezien jullie hier allemaal een mening over hebben, zijn wij erg benieuwd naar jullie antwoorden op de enquete. De enquete is anoniem en het invullen duurt ongeveer 10 minuten.

Dit is de link naar de enquete (kopiëren plakken):

http://goo.gl/forms/NbfaErZc96

Bij voorbaat hartelijk dank voor het invullen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @tustudentdelft, leuk dat je ons gevonden hebt op het internet. Het mooiste zou zijn als je je ook even laat zien in de andere topics :) Doe gezellig mee met de Runners paardenpool of laat ons horen hoe je denkt over de manipulatie van de automatische roulette

Hoewel een mooie foto van Delfse studentes ik ook niet over wil slaan, zoals jullie amerikaanse collega's ;)

SNF03SPD4-620_1703222a.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.