Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Hoe bevalt Starcasino jullie?

Featured Replies

Geplaatst
6 hours ago, TheGreatOne said:

Die missie, toernooien, promoties en acties zoals je star punten inruilen, ik moet zeggen, geen online casino komt voor mij nu in de buurt van Starcasino mbt aanbiedingen en dat je ook een reëele kans maakt.

Omdat ik het wel zo fair vind om fair te zijn ook nog even in dit topic. Door de in het verleden aanhoudende influx aan negativiteit omtrent dit casino vs hun promo en toegangsban beleid op 't forum (iets wat ik daar uiteindelijk zelf ook aan den lijve heb mogen ondervinden), ben ik in grote lijnen hier structureel niet bepaald welwillend geweest over en richting deze partij.

Afgelopen maand heb ik ze echter bewust nog een tweede kans gegeven en heb ik er gewoon zonder problemen kunnen spelen, korte intensieve sessies en lange uitgerekte sessies (zowel overdag als in de nachtelijke uurtjes) en heb ik me er bijzonder goed vermaakt.

Ik was zeer benieuwd of ik hierdoor wederom aan de kant getrapt zou worden als gast zijnde daar, maar dat is tot nu toe niet het geval. Dat lijkt nu dus wel degelijk beter te gaan, want tot op heden nog steeds geen nieuwe ban op m'n account.

Ook prima gebruik kunnen maken van de promo acties, de shop en 't prijzenwiel. En eerlijk is eerlijk, zowel qua dit soort initiatieven als betreffende het UX-design en de overall gebruiksvriendelijkheid van de website zelf steekt dit casino imo momenteel met kop en schouders boven de lokale concurrentie uit. Als dit zo door gaat, dan kan het maar zo zijn dat er een naam bij gaat komen in m'n favorieten lijstje.

Anderzijds, bij de eerstvolgende ban is het natuurlijk wel weer intense haat 🤣

  • Reacties 100
  • Weergaven 5,9k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

  • lord_cake
    lord_cake

    Leuk tot je er 1200 euro uit pakt, dan krijg je direct bonusban

  • Pierke
    Pierke

    Nou, that did not age well: ik log in vandaag omdat die 2 maanden bonusban nu afgelopen zou zijn. Wat blijkt? de ban is met een maand verlengd omdat ik ergens anderhalve maand geleden te veel ges

  • Volgens mij zit ik al na het WK van 2026 voor dat ik weer gebruik mag maken van bonussen, boosts, de starclub etc, maar dan moet ik tot die tijd wel brave hendrik bij hun blijven. Hun stapelen ook de

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.