Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Vegashero - mag ik hopen of kansloos?

Featured Replies

Geplaatst
42 minutes ago, Olifantje said:

Thhx voor je reactie , ja weetje ze beloven elke keer dingen heb net weer een chat geopend , gister zeiden ze zelfs dat het aan m’n bank lag terwijl hun het zelf niet eens al uitbetaald hebben..

Ja dit is een algemene stalling tactic, verhalen hier op het forum zijn altijd hetzelfde. Is gewoon handelswijze van meerdere offshores en hoe meer aandacht je hier aan besteed hoe langer het duurt. Daarmee laat je ook zien dat je hier gevoelig voor bent, en 't dus iets gaat zijn wat eventueel voor herhaling vatbaar is in de toekomst als je weer een keer wat mocht winnen. Het idee is dat je je uitbetalingen tussentijds annuleert omdat je een gokprobleem hebt en er niet op kunt wachten, en daardoor alles steeds weer terug brengt.

Ik denk als je er een gemiddelde aan moest hangen dat er binnen 2-3 weken altijd wel een bericht volgt hier van "och, ik ben toch uitbetaald". Dus gewoon met rust laten, even een iets langere adem en daarna of je research beter doen zodat je bij betrouwbaardere partijen uit komt, of gewoon niet meer spelen bij toko's zonder NL licentie waar dit mogelijk de norm kan zijn of worden.

Geplaatst
5 uur geleden zei devad:

Ja dit is een algemene stalling tactic, verhalen hier op het forum zijn altijd hetzelfde. Is gewoon handelswijze van meerdere offshores en hoe meer aandacht je hier aan besteed hoe langer het duurt. Daarmee laat je ook zien dat je hier gevoelig voor bent, en 't dus iets gaat zijn wat eventueel voor herhaling vatbaar is in de toekomst als je weer een keer wat mocht winnen. Het idee is dat je je uitbetalingen tussentijds annuleert omdat je een gokprobleem hebt en er niet op kunt wachten, en daardoor alles steeds weer terug brengt.

Ik denk als je er een gemiddelde aan moest hangen dat er binnen 2-3 weken altijd wel een bericht volgt hier van "och, ik ben toch uitbetaald". Dus gewoon met rust laten, even een iets langere adem en daarna of je research beter doen zodat je bij betrouwbaardere partijen uit komt, of gewoon niet meer spelen bij toko's zonder NL licentie waar dit mogelijk de norm kan zijn of worden.

Oh nee ik heb geen gok probleem gellukig. Ik annuleer m’n aanvraag ook niet ! Maarja we gaan het zien.

Geplaatst
Op 14-3-2026 om 10:36 zei StomStom:

Dag allemaal,

Hier weer zo’n naïeve gokker die ondanks Cruks toch zin kreeg om weer eens te spelen en daarom is uitgeweken naar een niet in Nederland gelicenseerde aanbieder — in mijn geval Vegas Hero. Mede ook omdat ze me maandenlang bleven bestoken met sms’jes. Uiteindelijk toch in die val getrapt.

Afgelopen jaar daar een paar keer gestort en gespeeld. Op zich best leuk, met bonus buys en dat soort dingen. Nu had ik uiteindelijk €2000 te pakken. “Winst” is misschien een groot woord, want ik heb er in totaal veel meer ingestopt, maar dit is ongeveer wat ik de afgelopen drie weken heb gestort. Dus ik dacht: laat ik het nu gewoon eens eruit halen.

Toen begon het eerste obstakel: je kunt maximaal €500 per 24 uur uitbetalen, met een maximum van drie uitbetalingen tegelijk. Dus ik heb nu drie dagen achter elkaar €500 aangevraagd.

Alle drie staan ze nog steeds op pending.

Ik ben zo’n kneus die pas daarna reviews gaat lezen, en die zijn echt verschrikkelijk. Daardoor heb ik eerlijk gezegd weinig vertrouwen dat ik die €2000 ooit ga zien.

Ik heb één keer contact gehad met de klantenservice; zij zeggen dat het 2–3 werkdagen kan duren. Ik wacht in ieder geval tot dinsdag af. Ik snap natuurlijk dat ze alles proberen zodat je de uitbetaling annuleert en weer verder gaat spelen.

Maar ik ben vooral benieuwd: heeft iemand hier ooit daadwerkelijk geld van Vegas Hero uitbetaald gekregen? Of moet ik me er eigenlijk gewoon bij neerleggen dat die €2k weg is?

Ik heb het afgelopen jaar in totaal 5K ongeveer gestort. Dus ik zou nogsteeds een aantrekkelijke speler voor hen moeten zijn.

Ter info: Uit mijn research bleek overigens dat ze een „Costa Rica licentie“ hebben. Dit ben ik hier een paar keer tegengekomen en betekent volgens mij niet veel goeds.

Bij voorbaat dank voor reacties 

Hoe lang duurde jouw uitbetaling?

Geplaatst
Op 15-3-2026 om 09:43 zei Kiter:

Beste, afgelopen juni kwam ik in contact met Vegas hero, en heb daar onwijs veel geluk gehad. Heb gigantische bedragen uitgekeerd gekregen. 

Probleem was wel dat ik omdat ik niet meer storte op mijn account naar vip level 1 ging en max €500 per keer kon uitbetalen, en €7000 per maand. Dat heeft lang geduurd, maar is zeker volgens de regels gegaan. 

Persoonlijk heb ik Vegas hero als prima ervaren. 

Hoeveel dagen / weken heb jij op je eerste uitbetaling gewacht ?

Geplaatst

Nou ik wacht ook al 5 werkdagen en telkens dezelde smoesjes van zijn er mee bezig

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.