Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Vegashero - mag ik hopen of kansloos?

Featured Replies

Geplaatst
42 minutes ago, Olifantje said:

Thhx voor je reactie , ja weetje ze beloven elke keer dingen heb net weer een chat geopend , gister zeiden ze zelfs dat het aan m’n bank lag terwijl hun het zelf niet eens al uitbetaald hebben..

Ja dit is een algemene stalling tactic, verhalen hier op het forum zijn altijd hetzelfde. Is gewoon handelswijze van meerdere offshores en hoe meer aandacht je hier aan besteed hoe langer het duurt. Daarmee laat je ook zien dat je hier gevoelig voor bent, en 't dus iets gaat zijn wat eventueel voor herhaling vatbaar is in de toekomst als je weer een keer wat mocht winnen. Het idee is dat je je uitbetalingen tussentijds annuleert omdat je een gokprobleem hebt en er niet op kunt wachten, en daardoor alles steeds weer terug brengt.

Ik denk als je er een gemiddelde aan moest hangen dat er binnen 2-3 weken altijd wel een bericht volgt hier van "och, ik ben toch uitbetaald". Dus gewoon met rust laten, even een iets langere adem en daarna of je research beter doen zodat je bij betrouwbaardere partijen uit komt, of gewoon niet meer spelen bij toko's zonder NL licentie waar dit mogelijk de norm kan zijn of worden.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.