Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 10 maanden later...
Geplaatst

11.22.1963 tv serie over het voorkomen van de moordaanslag op J.F. Kennedy , president van de Verenigde Staten . Speculatieve fictie , tijdreizen en paradoxen en veel Stephen King suspense . Ook een intelligent scenario.

Nu op Fox op maandag avond .

Geplaatst

Toevallig deze serie van de week "binnengeslurpt" en de pilot gekeken. Wat ik ervan vind kan ik nog niet zeggen maar het sprak mij wel aan.

Geplaatst

11.22.1963 tv serie over het voorkomen van de moordaanslag op J.F. Kennedy , president van de Verenigde Staten . Speculatieve fictie , tijdreizen en paradoxen en veel Stephen King suspense . Ook een intelligent scenario.

Nu op Fox op maandag avond .

Vanavond deel 3 van de serie 11.22.1963 op Fox .

.....................................................................................................................................................................

Het zal bloedstollend beginnen want de hoofdrolspeler gaat proberen een "familiedrama - moord " te voorkomen door vóórdat het misdrijf ten uitvoering wordt gebracht te interveniëren ! Stephen King style dus wordt wel heftig .

Geplaatst

1. Game of Thrones

2. Breaking Bad

3. House of Cards

4. Sons of Anarchy

5. Vikings

6. Suits

7. Homeland

8. Band of Brothers

9. Fargo

10. Mr. Robot

11. Spartacus

12. Ray Donovan

13. White Collar

14. How I met your Mother

15. Penoza

Bijgaand mijn absolute top-15

• 1 jaar later...
Geplaatst

- Celblok H

- Buch in de bajes en Buch buiten de      bajes

- Echte meisjes in the jungle!!!

- As the world turns (vroeger)

- Medisch Centrum West (vroeger)

- Nieuwe Buren

- Zwarte Tulp

- Dr. Tinus

- Undercover in Nederland

- Flikken Maastricht

- Moordvrouwen

-1 Tegen 100 (meegedaan, niet door, niet uitgezonden)

- Op goed geluk

-Anita is opgenomen

-Opgelicht

-Opsporing Verzocht

-Gestalkt

-Stegeman op de Bres

- Big brother/ De Bus (vroeger)

-Hotter than my daughter

-X Factor etc. (zelf meegedaan en uitgezonden x-factor)

• 10 maanden later...
Geplaatst

Ik ben begonnen aan Billions,  

Is te zien op ZiggoXL (wat ik niet heb😔)

Dus heb 1ste en 2e seizoen op DVD besteld.   Een heerlijke serie en ze weten echt de spanning goed op te bouwen. 

Dit is in grote lijnen waar het om  gaat  ;  

De Amerikaanse hitserie Billions draait om twee mannen uit twee totaal verschillende werelden, die elkaar het leven zuur maken. Openbaar aanklager voor de staat New York Chuck Rhoades zit namelijk achter hedgefund-koning, Bobby "Axe" Axelrod aan.  

Dus vooral als je stoom af wilt blazen  door de grillige marktbewegingen is dit een aanrader  💵💰💲.

https://m.youtube.com/watch?v=3ZrQkEDRbxk

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.