Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Giroulette

Featured Replies

Geplaatst

Thxs aan de organisatie.

Doe graag weer voor een volgend evenement mee.👍

Ik hoop op wat meer tegenstand.

bewerkt door Spargo

• Reacties 229
  • Weergaven 4,7k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• TripleZero
    TripleZero

Zojuist het prijzengeld toegevoegd aan de openingspost. Tonybet stelt in totaal €400,- aan Free Bets beschikbaar 🏆

• Ladies and Gentlemen, we have a winner! De winnende combinatie aan renners in de 21ste etappe was: Milan, Lonardi, Penhoët De winnende seconde was: 50 Dat levert het volgende eindklassement op: 1. @

• Brunsie
    Brunsie

Goedemorgen, Vandaag kan iedereen zijn of haar renners voor de eerste etappe aanleveren. @retep32 @Lady_Diamond @Rispetto @Seabert @TheGreatOne @Masida @Arthur en @TripleZero mogen daarnaast 1 punt i

Geplaatst

Woohoo, thanks 🥂🎉

Even mijn Tonybet account gaan afstoffen 😉 Bedankt voor het organiseren en alles bijhouden @Brunsie Op naar het WK voetbal.

bewerkt door Masida

Geplaatst

Dank aan Brunsie, Tonybet en alle deelnemers die hebben meegestreden in dit spel.

Ik heb vandaag een account aangemaakt bij Tonybet, uiteraard via de link die op pagina 1 van dit topic vermeld staat.

Geplaatst

@Brunsie is back en goed ook! Ik keek echt uit naar de Giro, maar door de vele blessures van verschillende AK-renners leek dit een walk in the park te worden voor Vingegaard. En dat klopte ook! Echt niet een heel leuk uitgangspunt dus.
Dit spel bracht daar verandering in en ik heb veel plezier gehad met het kijken naar waar mijn voorspelde renners zaten. Top van Arensman en jammer van Poels en Groenewegen.

Heel erg bedankt voor het organiseren, ik waardeer dat enorm. Ook bedankt aan de medestrijders en tenslotte Tonybet! De hoofdprijs zat er niet in, maar een mooie free bet van €50 waardeer ik ook!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.