Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Vbet trage uitbetaling

Featured Replies

Geplaatst

2 dagen later wacht ik nog steeds op de 12085 euro die op “pending” staat. Ongelofelijk traag is Vbet.

Geplaatst
  • Auteur

Het is toch te gek voor woorden dat je langer dan 2 dagen moet wachten op je winst?

Geplaatst
2 uur geleden zei Dome:

Het is toch te gek voor woorden dat je langer dan 2 dagen moet wachten op je winst?

Ik heb het ook, als er iets boven mijn limiet komt, is dat later dan het uitcashen zelf.. gaat toch op een andere manier ofzo.. terwijl het ook een automatisch systeem is? Misschien ook pech dat het weekend ervoor zit, of mogen we dat anno 2026 niet meer als excuus gebruiken? Het komt vast goed..of maak je je zorgen?

Geplaatst

Voor wie in de toekomst toevallig op dit topic komt, gaat om de uitbetaling van een flinke win op Xxxtreme Lightning roulette bij Vbet.

• €9.900 was direct uitbetaald op de vrijdagmiddag (handmatige uitbetaling)

• €12.085 was van balans gehaald vanwege balans limiet (en is nog pending op zondag)

Als aanvulling op @Lady_Diamond , misschien dat ze bij uitbetalingen boven de 10K een handmatige controle uitvoeren?

Geplaatst
  • Auteur
44 minutes ago, Lady_Diamond said:

Ik heb het ook, als er iets boven mijn limiet komt, is dat later dan het uitcashen zelf.. gaat toch op een andere manier ofzo.. terwijl het ook een automatisch systeem is? Misschien ook pech dat het weekend ervoor zit, of mogen we dat anno 2026 niet meer als excuus gebruiken? Het komt vast goed..of maak je je zorgen?

Ik maak mij geen zorgen. Op vrijdag zei de live chat dat het binnen een dag geregeld werd. Daarna zeiden ze 1/3 dagen, nu ineens 3 tot 5.

In mijn e-mail tussen spam staat er in de mail dat het bedrag uitbetaald is op vrijdag.

Die handmatige is 30 min later na aanvragen die op vrijdag uitbetaald en gestort op rekening.

IMG_0022.png

IMG_0023.png

IMG_0024.png

bewerkt door Dome

Geplaatst
2 hours ago, TripleZero said:

Als aanvulling op @Lady_Diamond , misschien dat ze bij uitbetalingen boven de 10K een handmatige controle uitvoeren?

100%

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.