Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Beste Nederlandse Podcast

Featured Replies

Geplaatst

Hallo Onetimers!

Ik vind het leuk om podcasts te luisteren van de meest uiteenlopende onderwerpen. Tegenwoordig luister ik veel true-crime, en dat begon met een tip van @TheGreatOne . Dit verhaal is niet echt een misdaadverhaal..of wel..tis maar net hoe je het bekijkt. Maar dit is een waargebeurd verhaal over een meisje dat nooit heeft bestaan.

Op zoek naar Marlotte

https://npo.nl/luister/podcasts/214-zembla-podcast-op-zoek-naar-marlotte

Het is ontzettend goed in elkaar gezet, en laat je vanaf de eerste aflevering al niet meer los. Ik weet zeker dat er mensen op het forum deze al gehoord of over gehoord hebben. Sinds juni heeft het nieuwe afleveringen, want er zijn nog meer slachtoffers naar boven gekomen die de hoofdpersoon in het verhaal herkende.

Jullie nog vergelijkebare tips voor Podcasts?

Geplaatst

Geen crime podcast, maar ik beb helemaal verknocht aan de Echt Gebeurd podcast, waarin doodgewone mensen een kort waargebeurd verhaal vertellen. Soms ontroerend, soms vertederend, soms heftig, soms hilarisch en soms gewoon niet zo heel spannend. Maar daardoor altijd interessant, je weet nooit wat je gaat krijgen.

Geplaatst
  • Auteur
6 minuten geleden zei Wolfie:

Geen crime podcast, maar ik beb helemaal verknocht aan de Echt Gebeurd podcast, waarin doodgewone mensen een kort waargebeurd verhaal vertellen. Soms ontroerend, soms vertederend, soms heftig, soms hilarisch en soms gewoon niet zo heel spannend. Maar daardoor altijd interessant, je weet nooit wat je gaat krijgen.

Oeh.. mij lekker maken en geen linkje delen? 😆 Staat deze op Spotify?

Geplaatst

Ik ben niet zo van de true crime. Ik luister vooral grappige of informatieve podcasts Een paar grappige podcasts hieronder genoemd. Daarnaast heb ik ook een aantal podcasts over geld, Bingo en poker. Staan ook wel in andere topics genoemd volgens mij. Ik luister beste at podcasts aangezien ik ook wel wat op de weg zit.

De grappigste podcasts van dit moment:

Zo, opgelost! Alledaagse vragen en problemen op een leuke manier opgelost.

Een podcast van de Rundfunk boys. Ook hilarisch over ons Nederlandsch:

Geplaatst

Dartpraat podcast.

Geen idee waar je podcast kunt luistren zoals hierboven. Ik doe alles op YouTube.

En darts draait door podcast.

Geplaatst

Des proat en Radio Scorito.

Gaan beide over sportspellen waar je renners dan wel voetballers moet kiezen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.