Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Wat een rollercoaster zijn al die alt coins. MIOTA afgelopen weken helemaal een grote gekte. Fijn dat @TheGallant uitleg over Miota heeft geschreven. Ik heb tegen mijn mede beleggers al enkele malen gezegd dat ik minder wilde in deze munt, maar ben blij dat we zijn blijven zitten. Hoewel nu ik de koers zag halveren in twee dagen en ik de helft van het geld kwijt was voor mijn gevoel doet dat toch een beetje pijn. Ik denk niet zoveel pijn als bij @Hillichance die zijn centjes op de spaarrekening heeft staan met een rendement van 0.2% per jaar, maar toch.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
Wat een rollercoaster zijn al die alt coins. MIOTA afgelopen weken helemaal een grote gekte. Fijn dat [mention=62]TheGallant[/mention] [mention=240]Hillichance[/mention] die zijn centjes op de spaarrekening heeft staan met een rendement van 0.2% per jaar, maar toch.

0,05%
  • 3 weeks later...
Posted

Iota heb ik nog 50 stukjes in portefeuille, nadat ik er meer dan 1000 heb gehad. Deze heb ik rond $5.00 verkocht. Mocht het in elkaar donderen stap ik vanaf $2,50 weer langzaam in, en koop bij verdere daling elke keer iets bij. HODL

• 4 weeks later...
Posted

Afgelopen weekend, is er voor meer dan 4 miljoen dollar aan Iota gestolen. De truc dier hiervoor is toegepast is heel eenvoudig. Hackers gingen op zoek naar mensen die middels een online generator herstelzinnen vormden. Deze herstelzinnen zijn onderschept en hebben ervoor gezorgd dat verschillende wallets zijn leeggeplukt. Het bijkt dat deze wallets zelf niet beschikten over een ingebouwde seed generator. 

Wees dus voorzichtig met dit soort dingen. Het is nog beter een eigen herstelzin of wachtwoord te verzinnen, dan dit te laten genereren. Niet alleen een hacker kan hiervan gebruikmaken, ook de website (met de generator) zelf kan andere bedoelingen hebben.