Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Mijn huisdier en slots

Featured Replies

Als opvolging van het onderwerp “gokken jouw kinderen ook?”.

Ik merk dat mijn kat vooral “aan gaat” wanneer ik Pirots speel op mijn tv scherm. Het begint al bij de geluiden, dan spitst ze haar oren. En zo nu dan gaat ze ervoor zitten. Ze zal dan vast iets “leuks” door het beeldscherm heen zien gaan. Bij andere spellen heeft ze dat niet of nauwelijks. Overigens heeft ze dat bij voetballen ook wel regelmatig, vooral het kijken.

Iemand ook leuke ervaring hiermee met zijn/haar huisdier?

IMG_3763.jpeg

18 minutes ago, Rednax said:

Als opvolging van het onderwerp “gokken jouw kinderen ook?”.

Ik merk dat mijn kat vooral “aan gaat” wanneer ik Pirots speel op mijn tv scherm. Het begint al bij de geluiden, dan spitst ze haar oren. En zo nu dan gaat ze ervoor zitten. Ze zal dan vast iets “leuks” door het beeldscherm heen zien gaan. Bij andere spellen heeft ze dat niet of nauwelijks. Overigens heeft ze dat bij voetballen ook wel regelmatig, vooral het kijken.

Iemand ook leuke ervaring hiermee met zijn/haar huisdier?

All fun 'n games tot ze je tv aanvliegen omdat ze denken dat ze zo'n papegaai kunnen doorslikken. 😄

Haha, dit is trouwens wel next-level-gokken. Zo op het grote scherm! Meer mensen die zo spelen?

Ik snap hem wel hoor, als ik een gokje waag, dan alleen op mijn computer of laptop..op de mobiel vind ik heel veel te klein..dan vind ik er niks aan.

Ontopic: onze chihuahua vind alleen de merels en duiven op het grasveld leuk 😉

5 hours ago, Lady_Diamond said:

Haha, dit is trouwens wel next-level-gokken. Zo op het grote scherm! Meer mensen die zo spelen?

Alleen maar, en 't geluid over de home cinema 👍

• Author
30 minuten geleden zei devad:

Alleen maar, en 't geluid over de home cinema 👍

Lekker, dat moet ik ook nog regelen. Wat voor boxen heb je?

• Author
5 uur geleden zei Lady_Diamond:

Ik snap hem wel hoor, als ik een gokje waag, dan alleen op mijn computer of laptop..op de mobiel vind ik heel veel te klein..dan vind ik er niks aan.

Ontopic: onze chihuahua vind alleen de merels en duiven op het grasveld leuk 😉

Zeker....en dan lekker vanaf mijn Montel bank met een koud alcohol vrij biertje 😊 (en mijn kat natuurlijk)

Edited by Rednax

Onnee, jullie brengen me op ideeën 😅 Maar goed dat ik het geld apart moet zetten voor de gokkerijen in Las Vegas over 2 maanden. 😆

Ik heb dit wel eens van een vriendengroep gehoord. Die voor het stappen thuis gingen indrinken, een potje maakte en samen Lightning Roulette gingen spelen op de smart-tv.