Spring naar bijdragen

Libertex - nieuwe broker


Nomore

Aanbevolen berichten

@TheGallant heeft de afgelopen dagen voor de eerste keer een account geopend bij een internetbroker, in dit geval een new kid on the block, Libertex

Hij, als newbee, kon wegwijs in deze wereld en ook ik ben begonnen met handelen, zeker omdat je in bitcoins kunt traden voor korte termijn.
Het werkt als een malle, en is nog super inzichtelijk ook met de kosten.

Onderstaand overzicht van afgewikkelde transacties:

5a268f2ed93b7_ScreenShot2017-12-05at13_18_50.thumb.png.0ecbe2e8589060a35410acfb33635357.png

Ik ben vooral een liefhebber van short gaan op deze enorme hoge koersen, dus ik ben short Euro/Dollar, short Bitcoin en short op DAX, ik verwacht dus dalingen van deze producten. Ik handel met een tientje per transactie en verlies op dit moment voornamelijk bij de Bitcoin :(

Voor uitgebreide uitleg over Libertex, zie de review.

Ik heb nog steeds veel posities in Bitcoin (short) en hopelijk gaat ie uiteindelijk weer even richting de $11k

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van de week 100€ gestort en winstje gemaakt. Ik blijf handelen en net mijn eerste opname van 120€ gedaan om te kijken hoe lang het duurt voordat Libertex dit op mijn rekening heeft terug gestort. De kosten voor handelen in Bitcoin/Litecoin vond ik behoorlijk duur maar met bijvoorbeeld handel in EUR/Dollar weer zeer goedkoop en inzichtelijk. Een fijn handelsplatform. Kom er hopelijk snel bij jullie op terug als de eerste betaling op mijn rekening staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Geld stond binnen 4 dagen op mijn bankrekening.

 

Krijg nu net deze mail van ze: 

Due to the increased level of volatility for cryptocurrency instruments the major market participants, including us, have had to amend their trading conditions as a reflection of the current situation. 

 

Therefore, as from 16:00 GMT on 18th December, all positions in Libertex that were opened prior to Friday 09:00 GMT on 15th December will be closed at the current market price. 

 

Please consider this information when trading.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.